Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Mõnedele liikuritele pannakse tõesti 2 süütepooli. Üheks põhjuseks on kaotada ära jagajad ja teha nii kogu süütesüsteem kontaktivabaks. Teiseks põhjuksesks on kasutada 2-te küünalt parallelselt, nagu Ints seda kirjeldas.
mina jah olen koomik , minu nägemust mööda ei olnud teema yldse auto süütesüsteemide omapärade ja iseärasuste lahkamine...
Ega siin üksteise sõimamisest kasu pole. Kui need kaks silindrit korraga seisma jäid siis oleks minu arust küll täiesti mõistlik vaadata kas nendes silindrites ikka säde on. Viga ei pruugi sugugi purskes olla. Kuulaks vahepeal mida autoomanikul endal öelda on ???
Elekter on niisugune asi mida ei näe, aga tunned - ja kui tunned siis enam ei näe
Autoomaniku kommentaar: ega midagi kommenteerida ei oskagi täpsemalt. Minu esimeses kirjas olnud diagnoosi pani autole Fiati esindus. Kuna ise antud teemades eriti kodus pole, ei osanud hakata ka neile mingeid soovitusi andma.
Tänud, kes andsid vihjeid Tartu spetside kohta, kuna aga polnud võimalust autoga, mis 40ga sõidab, Tartusse minna, siis sai 10K eest auto Fiatis korda lastud teha.
Ei vaidle vastu, et oleks äkki olnud ka võimalik odavamalt läbi saada ja olemasolev süsteem tööle panna, aga kahjuks (või õnneks) on aeg raha ja ilma autota olla ei saanud.
Comment