Olen senisest raamatuinfost nii aru saanud:
tavaline stabilisaatorita ja pinge regullimiseta alaldi. Trafo asemel kondekas.
Kuid-eri koormusvoolude puhul sama toitepinge juures peaks kondeka mahtuvus erinev olema. Kas siis sellepärast ei taheta igasse alaldisse kondesid sokutada?
Endal on tõsine tahtmine kondekas pista mobiili autolaadijate adapterisse, mida kasutatakse nende laadijate võrkuühendamiseks. Trafod viskasid üle-originaalil tuli juhe lahti nii, et tagasi joota ei anna ja teine hakkas ühel päeval jõhkralt põrisema (mitte et vigane oleks, pinged korras, ta ei kuumene, aga see mürin häirib ja ei julge trafot laiali kiskuda).
Aga ma ei usu, et kõik autolaadijad sama suurusega voolu vajavad-mul hetkel küll kasutuses vaid üks Nokia oma, aga äkki tuleb teisigi?
Nii et kas on mõtet kondet sisse panna või tuleb ikkagi trafot kasutada?
tavaline stabilisaatorita ja pinge regullimiseta alaldi. Trafo asemel kondekas.
Kuid-eri koormusvoolude puhul sama toitepinge juures peaks kondeka mahtuvus erinev olema. Kas siis sellepärast ei taheta igasse alaldisse kondesid sokutada?
Endal on tõsine tahtmine kondekas pista mobiili autolaadijate adapterisse, mida kasutatakse nende laadijate võrkuühendamiseks. Trafod viskasid üle-originaalil tuli juhe lahti nii, et tagasi joota ei anna ja teine hakkas ühel päeval jõhkralt põrisema (mitte et vigane oleks, pinged korras, ta ei kuumene, aga see mürin häirib ja ei julge trafot laiali kiskuda).
Aga ma ei usu, et kõik autolaadijad sama suurusega voolu vajavad-mul hetkel küll kasutuses vaid üks Nokia oma, aga äkki tuleb teisigi?
Nii et kas on mõtet kondet sisse panna või tuleb ikkagi trafot kasutada?
Comment