Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

suitsumasina ehitamine.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Vee baasil vedeliku kautatakse suitsu generaatorites, mis pidi hoopis midagi muud olema. Nii ma vähemalt aru sain. Klapi saax ju kohvimasina seest, seal ju see täitsa olemas, Kuuliga vidin.

    Comment


      #62
      oh issand.

      Kuna kellelgi siin foorumis raha pole siis jääb tossukas tõenäoliselt vedelema.

      Suppordin siis knowhowga:
      Küttekeha valmistamiseks on kõige lihtsam võtta alumiiniumtükk ja puurida sinna keskele auk - düüs, 1mm läbimõõt. Ümber selle puurite suuremad augud, kuhu topite traattakistid, 20W nt. ja noh 6 v. 8 tükki. Takisti jalad jätate välja. Takistid kinnitate näiteks metallepoksiga, kontrollige igal juhul purgilt töötemperatuuri. Ploki sisse panete bimetalli. Bimetalli töötemperatuuri leiate--- ohoo - internetist !
      Või vaatate tossuvedeliku kanistrilt. Bimetall on valmis tükk, selle ostate.

      Küttekeha kinnitate plekist klambriga, iva on selles et klamber ei tohiks väga sooja ära juhtida - aga noh see pole üldiselt probla.
      Vedeliku sissejuhtimiseks ühendage pump ja küttekeha vasktoruga. Vasktoru võiks olla min. 20-30 cm, et soojus ei leviks. Tagasilöögiklapp pole oluline, enamikul tossukatel pole - seetõttu nad "järeltossavad".
      Kust saab vasktoru ? - Kullo mudelipoest. Kuidas ma painutan ? Topid traadi sisse, et kokku ei läheks. Kuidas ma ühendan ? puurid ploki sisse täpse augu ja torkad sisse, võib ka keermega või flantsiga, see on juba peenem töö ja suht mõttetu.
      Mis see maksab ? Pakun et 200 saab hakkama kui pump ja paak tasuta käes.

      Comment


        #63
        No näed siis.
        Kulda väärt teadmised ripakil :-)

        Ma ise seda riista ilmselt ehitama ei hakka, aga KaruTEC-ile saadaks vaeva eest pudeli õlut küll :-)
        To boldly go where no man has gone before.

        Comment


          #64
          Õlut pole tarvis aga kui Billgatesit näed siis löö haamriga ! Ja loe oma võlg tasutuks.
          Peab vist magama minema, jutt kisub lolliks.

          Comment


            #65
            millega siis "nohikute kunn" nüüd hakkama sai? :angry:

            Comment


              #66
              Originally posted by KaruTEC@Jan 9 2005, 00:25
              oh issand.

              Kuna kellelgi siin foorumis raha pole siis jääb tossukas tõenäoliselt vedelema.

              Suppordin siis knowhowga:
              Küttekeha valmistamiseks on kõige lihtsam võtta alumiiniumtükk ja puurida sinna keskele auk - düüs, 1mm läbimõõt. Ümber selle puurite suuremad augud, kuhu topite traattakistid, 20W nt. ja noh 6 v. 8 tükki. Takisti jalad jätate välja. Takistid kinnitate näiteks metallepoksiga, kontrollige igal juhul purgilt töötemperatuuri. Ploki sisse panete bimetalli. Bimetalli töötemperatuuri leiate--- ohoo - internetist !
              Või vaatate tossuvedeliku kanistrilt. Bimetall on valmis tükk, selle ostate.

              Küttekeha kinnitate plekist klambriga, iva on selles et klamber ei tohiks väga sooja ära juhtida - aga noh see pole üldiselt probla.
              Vedeliku sissejuhtimiseks ühendage pump ja küttekeha vasktoruga. Vasktoru võiks olla min. 20-30 cm, et soojus ei leviks. Tagasilöögiklapp pole oluline, enamikul tossukatel pole - seetõttu nad "järeltossavad".
              Kust saab vasktoru ? - Kullo mudelipoest. Kuidas ma painutan ? Topid traadi sisse, et kokku ei läheks. Kuidas ma ühendan ? puurid ploki sisse täpse augu ja torkad sisse, võib ka keermega või flantsiga, see on juba peenem töö ja suht mõttetu.
              Mis see maksab ? Pakun et 200 saab hakkama kui pump ja paak tasuta käes.
              küsiks veel seda, et kuna huvi ja võimalused on taastärganud, siis kuidas toimb antud tossuka juhtimine? saab lüliti ilmselt ka pika juhtmega välja tuua? kas lülitist käib suur vool läbi? kas on võimalik ka suitsu vähem korraga lasta, st, et pump ei löö nii agresiivselt peale?

              Comment


                #67
                ühel viimatinähtud tossukal oli 3 nupuga pult miz oli hästi pika juhtmega eraldatud tossukast ja seal oli taimeri võimalus ka olemas ülejäänd2 nuppu on 1.kütte keha sisse lülitamiseks .... see tihiti kogu aeg sees kuna siis saab alati tossu lasta kui vaja aga ma arvan et poetossukatelt arvan et ka mingi ülekuumenemise mehanism on sinna sisse topitud.2 nupp on et panna pup tõõle ja oleneb kaua sa seda nuppu peal hoiad ja nii palju tulebgi.
                Tekis muidu küsimus et kui pumba nupuks panna liugur siis saab paremini reguleerida tossu hulka ja kui väike ruum ka veel on
                Peatselt valmimas tornkõlarid visaton- sc10n-WS13E-ws20e

                Comment


                  #68
                  et kas on siis keegi teinud tossumasinat juba valmis?
                  tahaks hea meelega teada millise lahenduse leitsite kuidas teha seda , kuidas siis töötab ja kas olete rahul selle ettevõtmisega?
                  Peatselt valmimas tornkõlarid visaton- sc10n-WS13E-ws20e

                  Comment


                    #69
                    Muide, uurisin järele, et glütserool on organismile täiesti kahjutu, olles ise üks tavalisi produkte organismis. Ent kõrgel temperatuuril lagunedes tekivad mürgised ühendid, mis põhjustavad mutatsioone, vähki ja muud taolist.

                    Kes on targem ja näeb viga laita, see parandagu.
                    To boldly go where no man has gone before.

                    Comment


                      #70
                      kui tõsi siis päris jube värk see asi ju! kuid kas oskaksid õelda mis temperatuuris hakkab see mürgiseid ühendeid tekitama,kas aurustumisel juba?
                      tihti peale kui oldud suitsumasinaga peol (pole vahet kas isetehtud omaga või siis peost ostetud)on paaritunni pärast jube kibe maitse suus ja suu suhteliselt kuiv
                      Peatselt valmimas tornkõlarid visaton- sc10n-WS13E-ws20e

                      Comment


                        #71
                        liuguril ilmselt puudub mõte, sest siis tuleb sul hakata sellega mingi transi abil seda tüütima ja asi läleb keerulisemaks. nagu ise juba ütlesid, et nii palju, kui nuppu all hoiad, nii palju seda tossu ka tuleb. nii lihtne see asi peakski olema: küttekeha on kogu aeg soe(temperatuuri jaoks sobiva termostaadiga seatud) ja tossu saamiseks pannakse korraks pump tööle. aknapesu pump peaks sobima ja selle tootlikust saad reguleerida düüsiga. kui pumba juhe pikaks venitada ja lüliti kaugele panna, siis ilmselt ristlõike piiratuse tõttu langeb selles pinge ja pump käib veidi aeglasemalt, aga see ei tohiks olla probleem. pumbat tarbivad voolu 2...5A käivitushetkel veidi enam
                        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                        Comment


                          #72
                          Vs: suitsumasina ehitamine.

                          Ehitasin kunagi mõne aasta eest ka ise tossuka:

                          Küttekehana kasutasin triikrauda, mille peale vedasin peenikese toru, teise otsa ühendatud mingisugune väike pump. Asi töötas ikka väga hästi, sai pandud ka ilusa karbi sisse ja lõpptulemus oli lausa nii hea, et müüsin veel selle 500kr eest maha- kusjuures mitte mingile lollile, vaid vennale, kes vist selles vallas midagi juba mõikas . Pilt ka siis:


                          Kuid samas kas on ikka mõtet hakata seda ise ehitama- jamamist on palju ja poes saab ju juba mingi 300-400 eest kätte mingi?
                          viimati muutis kasutaja helimix; 06 m 2009, 15:57.
                          http://www.helimix.ee

                          Comment

                          Working...
                          X