Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

PolySwitch RGE500 (764)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    PolySwitch RGE500 (764)

    kas keegi teab mida see asi tegema peaks ....ehitamisel on akantõstukite mootor aj sela skeemis selline asi ....ei oska nagu tema otstarvest midagi arvata

    #2
    Tegemist peaks olema liigvoolu kaitsega.

    Comment


      #3
      Anna skeemi link, siis saab uurida ja arvamust avaldada.
      - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
      - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

      Comment


        #4
        Selle nimega jupi kohta saab googlist ammendava vastuse. Niipalju kui ma keelest ja joonistest aru sain on tegemist bimetalltermoreleega. Sarnaseid asju on akudrelliakudes liigkoormuskaitsena.

        Comment


          #5
          http://www.circuitprotection.com/02Databoo...ouchcircuit.pdf

          siin see skeem on

          Comment


            #6
            Väga nutikas lahendus! Ainuke asi on see PolySwitch kätte saada...
            Muide, monitorides kasutatakse samasugust asja demagneetimispooli juhtimiseks. Telekates samuti ja juba ammu. Nüüd siis tuli kellelgi pähe PTC (nii tesda vahel kutcutakse) autosse toppida.
            - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
            - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

            Comment


              #7
              huvitav kui tegemist on liigvoolu kaitsmega kuidas ta siis suhtub et teda pidevalt kasutatakse .....et mittu töösüklit kannatab ? enne kui saba annab ja enam ei lase midagi toimuda

              ja kas ma olen õieti aru saanud et see peaks ahelas voolu lõpetama kui mootor on akna üles kerinud ja enam ei jakasa kuhugi poole seda suruda ? ei ole just tugev see elektroonika mul

              Comment


                #8
                Kuna ta ülesanne ongi liigse voolu korral ahel katkestada, siis teenib hästi oma ametipostil ! Töötsükleid kannatab nagu iga teine mehaaniline kontakt - arvan, et tuhandeid kordi.
                Ja tõsi, kui ahela vool suureneb teatud piirini (kui mootor ei suuda ringi joosta) temas olev takistuselement kuumeneb sedavõrd, et bimetall-kontakt lahutab ahela, umbes nagu suunatule relee.
                Head susserdamist !

                Comment


                  #9
                  Kõik õige aga bimetallkontakte selles asjas minu arusaamist mööda ei ole, tegemist on PTC takistiga. Temperatuuri suurenedes kasvab takistus järsult. Tagasi läheb peale jahtumist. SEE ON vahest nõrk koht (et kaua jahtumine aega võtab). TV ja moludes läheb aega ca. 5 min. ehk seal vähem?
                  Töötsükleid kannatad asi ilmselt mitusada tuhat, võimalik, et rohkem. Lülitikontakte pole, mis seal ikka kulub - TV's töötab ju samuti kaua (kauem , kui telekas
                  - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
                  - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

                  Comment


                    #10
                    ma arvan et ka see 5 min. jahtumist ei ole ull sest minul peab see hakkama ainult siis töötama kui ma alarmi sisse lylitan ...et siis aknad üles keriks ...aga enne vist teada täpselt saa kui asi tööle pandud

                    Comment


                      #11
                      See jahtumine toimub ikka kiiremini, muidu oota 5 min. enne kui akna uuesti lahti saad !!?
                      Igatahes mobla akudes on kasutusel bimetalliga kontaktid, nii kui kuumaks läheb, käib pliks ja kui jahtub, siis plaks !
                      Head susserdamist !

                      Comment

                      Working...
                      X