Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

elektrimootor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    elektrimootor

    Kas takistuse järgi on võimalik kuidagi teada saada,mitme V peal mootor tööle hakkab.
    Välja tuleb muidu 2 punast ja 2 sinist juhet.(mootor ise u 10cm kõrge ja mingeid andmeid peal pole)
    tel 53729764

    #2
    Originally posted by Mauro@Jan 8 2005, 15:17
    Kas takistuse järgi on võimalik kuidagi teada saada,mitme V peal mootor tööle hakkab.
    Takistuse järgi ei saa, pilt oleks abiks...
    Elektroonika töötab suitsu baasil.
    Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
    Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

    Comment


      #3
      pilti kahjuks pole,aga keskel on lühisrootor(nii seda vist nimetati) ja ümber mähis, mähitud 1mm traadiga u 6cm lai ja 11 cm kõrge(mootor ise kandiline,all osas rootori külge kinnitadtud vent,mis on korpuses sees) aga see vist palju ei aita.
      tel 53729764

      Comment


        #4
        Tere.

        Kui on lühisrootor siis on tegemist üsna kindlalt vahelduvvoolu mootoriga.
        juhtmete järgi pakun välja, et 1f asünkroonmootor. Sellel asjal on kaks mähist
        töömähis ja käivitusmähis. Kui on pärit euroopa seadmest siis peaks töömahise
        pinge olema meie võrgupingega võrdne 230V. Mähise aktiivtakistuse mõõtmisega
        saad vahelduvvoolu mootoritel kindlaks teha ainult seda kuidas mähised on ühendatud.
        Kui näed mootori sisse siis peaks käivitusmähis olema keritud peenemast
        mähisetraadist, aga väiksemate mootorite puhul ei pruugi see nii olla.
        Äkki oli abiks.
        Lugupidamisega
        Ank

        Comment


          #5
          seda ei oska öelda, kust pärit on,arvatavasti vene oma,,mähist on näha ilma mootorit lahti võtmata.
          tel 53729764

          Comment


            #6
            Nujah siis pole kaotada suurt miskit ja aitavad loomkatsed antud isendiga
            Otsid välja ampermeetri ja voltmeetri ja autotrafo mille omal ajal kooli elektri-
            laborist pihta panid) , ühendad töömähise ja hakkad proovima. Ahjaa käivitusmähist
            ei pruugi katsete ajaks kasutusele võtta. Kui 1f asünkroonmootorit käivitamisel kergelt
            võllist käega aidata siis läheb käima küll. Sihukese pisikese mootori töövool ei tohiks olla suurem kui paar amprit.
            Lugupidamisega
            Ank

            Comment


              #7
              Kui tegu venetehnikast pärit mootoriga siis on tal kaks identset mähist, millest üks ühendatakse kondekaga jadamisi ja siis toide peale 127V
              Egas muud, kui juhtmed külge ... ja seina

              Comment


                #8
                Uus küsimus:

                Võtsin vanast vene pesumasinast välja sellise mootori. Mootori küljes on 6 kontakti. Kuna sellel kogu kupatuse küljes oli ka pesumasina taimeriga lüliti siis oli selle küljes ka suur pundar juhtmeid, mille küljes ka kaks väääga suurt kondekat. Kuna ma asja tööpõhimõttele kohe pihta ei saanud jätsin kõik juhtmed esialgu nii nagu nad olid. Kahjuks hakkas aga mu tüdruk koristama ajal, kui ma ise ära olin ja ta otsustas need juhtmed mootori küljest lahti võtta, et see kolakas vähem ruumi võtaks. Nüüd ei oska ma enam kuidagi juhtmeid õigesse kohta panna, et mootori tööle saaks. Katsetama ka ei taha hakata, ikkagi 220 V~ ja need kondekad on vist ka parajad granaadid. järsku keegi tunneb sellise isendi ära ja oskab juhatada mõnda skeemi kuidas ühendada?

                Comment


                  #9
                  Nagu näha on seal mootoril sees 2 gruppi mähiseid:
                  aeglane (pesemine) ja kiirem (tsentrifuug)
                  Kummalgi ka 2 mähist, mis otsapidi koos. Teine mähis käib siis läbi konde.
                  Ka on toodud kondede suurused (16 µF) mida sinna ühendada. Edasi juba sõltub konde ühendamise kohast, kumba pidi mootor pöörlema hakkab.
                  Jah, nii ma arvan.
                  Head susserdamist !

                  Comment


                    #10
                    Jah, kondekad mul täiesti alles, aga seda vist kergelt välja ei nuputa, mis otsad mis mähiste omad on?

                    Comment


                      #11
                      Mul samasugune pesuka mootor, ainult ühe kiirusega. See mähistega isend peaks olema 700W.
                      Egas muud, kui juhtmed külge ... ja seina

                      Comment


                        #12
                        No mõõda välja takistuste kaudu, millised klemmid on ühe ja millised teise mähise omad ja siis et millised on mähiste keskotsad ja millised servad. Siis pane servade vahele kondekas ja anna toidet keskotsale ja ühele servale. (vastvalt kummale servale annad siis, niipidi käib). Siis saaks ehk katseliselt kindlaks teha, kumb mähis käib kiiremini ja seega kumb on kumb.

                        Comment


                          #13
                          Vs: elektrimootor

                          Vana õunapurustamis mootor. Ühe faasiline, ergutusmähisega. Sinine, pruun ja must juhe ripuvad otsast välja. Kuidas ühendada?

                          Comment


                            #14
                            Vs: elektrimootor

                            Seal 2 mähist, mõlema mähise üks ots kokku ühendatud. Selle kokkuühendatud otsa peale ühenda null. Väiksema takistusega mähise (töömähis) peale faas, suurema takistusega mähise (ergutusmähis) peale faas käivitamise momendiks (2...3 sekundit max). Neil oli spetslüliti selleks otstarbeks.
                            Värve ei oska kommenteerida, enamasti ei näita need vene mootorite korral mitte midagi. Kasuta testrit ja kui pole, siis osta. Osta ei viitsi, siis viska kulli ja kirja.

                            Comment


                              #15
                              Vs: elektrimootor

                              Tänud. Umbes midagi sellist ma arvasingi.

                              Comment

                              Working...
                              X