Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

ajavõtusüsteemi skeemi vaja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Tavaliste laserpointeritega saaks tõesti asja ära ajada, kui selle vahemaal ei ole takistusi siis saab ka laserit saatjana kasutada, vastuvõtuks tuleb torujupi sisse panna suur lääts ja läätse fookusesse fotodiood, lääts fokuseerib kiire ka siis kui see ei ole suunatud täpselt fotodioodile, valgusest kiiremat varjanti ei tea nagu. PIC oleks siiski vajalik. Fotodiood sobiks näiteks telekamängu pustoli seest.
    Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
    1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
    2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

    Comment


      #17
      Kuidas kavatsed tagada saatja ja vastuvõtja täpse kokkujooksmise ? Kas asfaldi külge poltidega kinni või raske alusplaat / liivaga täidetud kanister ?

      Comment


        #18
        Kas ei saaks veebikaameraid kasutada, mis jooksevad sellise softi peal, mis pildi liikumisele reageerivad nagu valvekaamera. Kaamera torusse ja taustaks mingi sobiva suurusega plaat.
        Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

        Comment


          #19
          Videotuvastus on suht aeglane, praegusel juhul oleks 6ige kasutada ikka kiirekatkesteid

          Comment


            #20
            Vb. liiv, a vb. ka mingi muu asi, lihtsalt see oleks kiireim, ja naq ma mainisin et see voib liikuda ka natuke selleks ongi lääts.
            Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
            1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
            2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

            Comment


              #21
              Kui mina käisin kunagi kirendust vaatamas siis seal oli nii et auto alt puhus sooja õhku ja ajas selle laseri süsteemi lolliks ja siis ei saanudki mõne auto puhul aega võtta.
              :huh:
              TEOSTAME ALUMIINIUMI KEEVITUSTÖID KA VÄLJASÕIDUGA OBJEKTILE!
              Detaili või konstruktsiooni väljatöötamine / projekteerimine ja näidistoote valmistamine
              CNC larer lõikus.
              http://www.veebi.info/v2/page.php?us...wood&page=4074

              Comment


                #22
                jh seda tõesti a yldjuhul see ikka nii ei ole ka, ja lääts aitab ka kaasa, ja muide mainimatta on see et läätsega on vaja punast klaasi ka ette enne läätse , läätsega ju välise valguse põhjustatud häired suuremad, seepärast vaja laseri spektrile vastavat filtrit.
                Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                Comment


                  #23
                  Ma pakuks välja HÄSTI ODAVA ja HÄSTI LABASE süsteemi...

                  1)Sõidu alguse ja sõidu lõpu registreerivad ära sõiduteega risti tõmmatud kaablid mis nendest ülesõitmisel ühendab kaabli sees olevad juhtmed ära (sama süsteem nagu mõnel külatee peal on üles pandub et registreerida kuipalju liiklust tee peal on)..kaabli saaks parema tahtmise juures ka ise teha...et kaablid ikka kindlalt tee peal püsiks ja autosid lõhkuma ei hakkaks, sellega saaks ka hea tahtmise juures hakkama

                  2)aja mõõtmiseks kasutada mingit suvalist võimalikult suurt hiina stopperit, mille start/stop nupu alla ühendada siis alguse/lõpu kaablid..

                  auto stardib-sõidab kaablist üle-kaablist ülesõit käivitab stopperi-auto jõuab lõppu-sõidab üle lõpukaablist mis paneb stopperi kinni. ja teisel rajal sama asi...

                  kaabli lülitamisele ilmselt vahele ka veel mingi viivitus (ne555?vms) et esiratastega käimavajutatud stopper taguratase pärast kinni ei lüli..

                  selline süsteem on kunagi valmis ehitatud ja toimis..

                  kuusepuu ilmselt tuleb siiski keerulisem teha...

                  koguasi tuleks tõesti ERITI LABANE ja ERITI ODAV...kui isu on väga odavalt läbi ajada siis ainult tuld :P :lol:

                  samas saan aru et eelpool seletatud viis oleks muidugi mõistlikum, aga lihtsalt teinekord on selliseid külamehi kes paari õlleraha eest tahavad mingit süsteemi saada ja siis on see neile ka vastavalt välja mõeldud...

                  naerda ja mõnitada pole mõtet :lol: :lol: ...ajas ennastki kirjutades natuke muigama

                  edit:kaabli asemel võiks olla ka siis fototransi ja mingi laservõtmehoidjaga süsteem, kiir katkestatakse ja fototransi ja miskise releega lülitatakse stopperit.. <_<
                  Tasuta präänikut ei anta, ei elus, ei elektroonikas.
                  Ettevaatust! Postitan ainult ebakaines olekus!

                  Comment


                    #24
                    kas mitte need ei ole hoopis voolikud üle tee ja siis mingi surverelee seal otsas? Korra jäin seisma ja vaatlesin asja ja koledalt nägi vooliku moodi välja see lahendus.

                    Comment


                      #25
                      võivad olla survevoolikud küll, eks nõnda asi lihtsam mõnesmõttes....a saab ka muudmoodi..ise sai vooliku sisse pandud kaks plekitükki, ei mäleta küll kust need võetud sai aga asi ise toimis nii et kui voolikust üle sõita siis läksid kaks plekitükki kokku...eks sellega oli natuke koini ja katsetamist aga niipalju kui vaja oli ta töötas
                      Tasuta präänikut ei anta, ei elus, ei elektroonikas.
                      Ettevaatust! Postitan ainult ebakaines olekus!

                      Comment


                        #26
                        Stardis on see voolik esimese korraga ribadeks.
                        Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                        Comment


                          #27
                          Originally posted by Elukaz@May 5 2005, 00:09
                          Stardis on see voolik esimese korraga ribadeks.
                          Kui ainult esiveolised autod, siis tuleks voolik panna enne tagarattaid.

                          edit: Stardis saaks kasutada ka sellist süsteemi nagu on suusatamises üksikstardis - mingi vastu autot toetav varras lükatakse sõitma hakkamisel teise asendisse.

                          Comment


                            #28
                            Originally posted by Elukaz@May 5 2005, 00:09
                            Stardis on see voolik esimese korraga ribadeks.
                            mnjaa, aga selle vooliku asemele võib panna küll selle laservõtmehoidja ja fototransi süsteemi, pole ka eriti raske ehitada.lihtsalt see lülitaks siis miskit odavat stopperit...
                            Tasuta präänikut ei anta, ei elus, ei elektroonikas.
                            Ettevaatust! Postitan ainult ebakaines olekus!

                            Comment


                              #29
                              Tegelt starti pole andurit vajagi, aeg läheb käima rohelise tulega.
                              Vaja on siis kui tahad reaktsiooniaega mõõta.
                              Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                              Comment


                                #30
                                Teema lõpetuseks lisaks niipalju, et tänu foorumikasutajale R.I.P saime süsteemi valmis ja asi töötab kenasti. Mõõta saab 1/4 miili aega ja samuti reaktsiooni. Ka kuusepuu on olemas ja esimene klubi sisene võistlus möödus probleemideta. Plaan on lisada veel üks andurite paar, et saaks finishi joonel ka lõppkiiruse teada.

                                KaruTEC-le ütleks niipalju, et asjalike inimeste kaasabil on kõik võimalik. Süsteem ei läinud 2 tuhendetki maksma, ainuke mida me ei ostnud, oli sponsorlusena saadud kaabel, 500m ulatuses.

                                Comment

                                Working...
                                X