Kui vahel tekib vajadus suure radika järgi ja pood torpedeerib üritust, siis tuleb ise teha. Natuke viletsam kui päris radikas, kuid ajab asja ära küll.
Kasutatud riistad: giljotiin, lauasaag (nagu puutöömeestel, ainult spets. alumiiniumilõikekettaga)
Materjalid: 30mm alumiiniumplaat 6063 sulamist (kergelt legeeritud, hästitöödeldav), tehniliselt puhas alumiiniumleht 3mm, mootorilakk, epoks.
Alusplaat mõõtu, sooned saega sisse, plaadid epoksiga kinni ja kasta mootorilaki sisse (ainult alusplaat koos ühenduskohtadega, alusplaadi tööpind kinni teipida). Mootorilakk täidab peenikesed praod. Kogu krempel ahju ja 4 tundi 150 kraadi juures. Alusplaadi tööpind taldlihvijaga siledaks. Valmis.
http://volta.ee/madis/Tramcar_relay/DSCN1089.JPG
http://volta.ee/madis/Tramcar_relay/DSCN1090.JPG
http://volta.ee/madis/Tramcar_relay/DSCN1091.JPG
http://volta.ee/madis/Tramcar_relay/DSCN1092.JPG
http://volta.ee/madis/Tramcar_relay/DSCN1093.JPG
Ehk oli kellelgi sest abi.
Kasutatud riistad: giljotiin, lauasaag (nagu puutöömeestel, ainult spets. alumiiniumilõikekettaga)
Materjalid: 30mm alumiiniumplaat 6063 sulamist (kergelt legeeritud, hästitöödeldav), tehniliselt puhas alumiiniumleht 3mm, mootorilakk, epoks.
Alusplaat mõõtu, sooned saega sisse, plaadid epoksiga kinni ja kasta mootorilaki sisse (ainult alusplaat koos ühenduskohtadega, alusplaadi tööpind kinni teipida). Mootorilakk täidab peenikesed praod. Kogu krempel ahju ja 4 tundi 150 kraadi juures. Alusplaadi tööpind taldlihvijaga siledaks. Valmis.
http://volta.ee/madis/Tramcar_relay/DSCN1089.JPG
http://volta.ee/madis/Tramcar_relay/DSCN1090.JPG
http://volta.ee/madis/Tramcar_relay/DSCN1091.JPG
http://volta.ee/madis/Tramcar_relay/DSCN1092.JPG
http://volta.ee/madis/Tramcar_relay/DSCN1093.JPG
Ehk oli kellelgi sest abi.
Comment