Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
TЛ-4M andmeid pole käepärast, aga küllap on sama mis TЛ-4 ja TЛ-4M2 kohta. Nendel on alalispinge voltmeetrina 10kΩ/V ja vahelduvpinge voltmeetrina 2,5kΩ/V. Seda tuleb mõista nii, et näiteks alalispinge piirkonnal 30V mõõtes oleks nagu 300kΩ takisti rööbiti mõõdetavatel punktidel. Analoogselt teistel piirkondadel... Tabeli kujul seda anda polegi vast mõtet.
Elektroonika töötab suitsu baasil.
Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.
TЛ-4 (täpselt sama oli ka TT-3) ja TЛ-4M2 tehasepassid on mul olemas, nendes on selle asemel kirjas tekkiv pingelang
TЛ-4 pass ütleb:
piirkond - pingelang (eks täishälbel siis)
100µA - 0,1V
3mA - 0,35V
30mA - 0,35V
300mA - 0,35V
3A - 0,4V.
TЛ-4M2 pass pakub ka suurimat pingelangu:
alalisvoolu piirkonnas kuni100µA - 0,1V ja üle 100µA - 0,9V;
vahelduvvoolu piirkondadel max. 1,2V.
Skeemi järgi annaks muidugi täpsemalt ka takistust arvutada...
Elektroonika töötab suitsu baasil.
Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.
Comment