Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Elektriratas valmis ja olemas.Keevitasin školniku raamile kahe autoaku jaoks raami ja keevitasin ka ZAZ-i käiviti jaoks vajaliku kinnituse.Ülekande jaoks võtsin pedaalid ära ja panin hammasratta käiviti külge.Kohalt läheb ära nigu nalja.Keskmise kiirusega u.25 km/h kestavad akud umbes ligi 2 tundi,täie kiirusega u.50 km/h kestavad tund.
Elektriratas valmis ja olemas.Keevitasin školniku raamile kahe autoaku jaoks raami ja keevitasin ka ZAZ-i käiviti jaoks vajaliku kinnituse.Ülekande jaoks võtsin pedaalid ära ja panin hammasratta käiviti külge.Kohalt läheb ära nigu nalja.Keskmise kiirusega u.25 km/h kestavad akud umbes ligi 2 tundi,täie kiirusega u.50 km/h kestavad tund.
Kas saab ka "ketsi lasta"? Ja kuidas on kaaluga? 2 autoakut ju nii rasked, et iga päev vist trepist üles-alla ei tiriks...
EDIT: ausalt öeldes idaneb juba ammust ajast idee panna elektrimootor paadile. Tõsi küll, neid müüakse ju kah, aga nad on samasugused vooluõgardid.
Mul aga pole mitte paat, vaid süst, nimelt matkasüst Taimen. Kuna ta on kergem kui sõudepaat (kaal umbes 40 kilo) ja voolujoonelisem, poleks ehk mitmesajavatist mootorit ka vaja, piisaks ka kuni sajavatisest. Kiirust ma ka taga ei aja, Emajõel võib vabalt ka 2-3 km/h solistada.. ja kui aerutan, siis aitaks mootor kah kaasa, saaks ehk ka üle 5 km/h kätte, mis muidu tuleb juba sellise võhmalevõtva rassimisega, aga mina siiski ei soovi uhada nagu need sportlased, kes sõidavad, keha pinges, ise tuimalt otse ette vahtides ja valjult nohisedes, ma tahan sõites ümbrust ka kaifida...
viimati muutis kasutaja paadikapten; 17 October 2007, 20:48.
ilmselt peaks põlema jah. mul jäi T16 süütelukk kinni ja 10 min sõidu lõpuks olid suurem osa rootorimähise otstest kommutaatori küljest lahti rebitud.
starter/käivit on enamasti tugevalt alakalibreeritud, kuna tema töö ja puhketsüklite suhe on üliväike ja seega ei pea see seade suutmagi hajutada alalise töötamise korral tekkivat soojust
Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus
Jah käiviti võib läbi põleda küll kui ta on AUTO PEAL.Auto peal olles on ZAZi käivitil umbes 56 nmine koormus(raamat Autoelektroonika käsiraamat Kalju Aleksis) ja siis võib ta sul jah läbi põleda.Kuna minu ratas teda eriti ei koorma,siis ei kärssa ta läbi kah niipea.Pealegi on mul neid käiviteid sitaks.Alates ZAZ i omast lõpetades KpA3 i omaga.Ketsi võtta see asi eriti ei mõista.Rohkem läheb nagu nõksakuga minema.Autoakude kaal väga sitaks asja ei tee,kannatab välja küll.Vähemasti 3 km kaugusel olevasse poodi õllede toomiseks sauna jaoks kärab küll.
Mõni ikka viitsib jamada..
Mina ostaks parem mõne mopeedi. Mini, Stella, Delta, Riga.
Need on küllaltki odavad. Bensiini eriti ei võta.
Saab nii maal käidud, kui ka külapoes õlle järel.
Kas elekter, mis akude pidevaks laadimiseks kulub maksab kokkuvõttes rohkem kui paagitäis (ca 5L) bena, arvuta ise.
Ise arvan, et bensiiniga tuleb odavam välja.
Kusjuures ei tule kallim kui benaga.Pealegi on selle asja eelis kiirendus.Need akud mis selle peal on ei ole tavalised käivitusakud vaid Optima Redtop akud.Nende akudega kui sa selle sõiduriista lülitit vajutad hoiad rattast kinni oma elu eest.
Need akud annavad välja käivitusvoolu ca 800 a kumbki.Mahutavus kummalgi 40 Ah.Sain need hea hinnaga ühe käest.Need on ka selles suhtes head,et need isendid sobib kasutada ka deep cyclenina s.t. nendega ei juhtu midagi kui sa neid ka kuskil 6 voldini käiad.Igaks juhuks on ratas voltmeetri ja ampermeetriga varustatud.Käiviti voolutarve on 50 A ja akusid saab lülitada rööbiti või paraleelselt.Kuid see pole ainuke regulaator.Kahte akut regullib peale lüliteid türistorregulaator,millega saab kiirust regullida.
Comment