Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Jalgrattale mootor peale

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vs: Jalgrattale mootor peale

    Kusjuures paadikapteni vastusele ma ei pea seda asja trepist üles alla tassima.Ma elan maal.

    Comment


      #32
      Vs: Jalgrattale mootor peale

      Kui nüüd rääkida käivitusmootorist siis saab kül, kui kasutada sisepõlemis mootorid. Traktorite küljest peaks saama, Kiirovits olesi hää võimu kui palju, ainult, et vesijahutus, ahh te targad mehed kül te hakkama saate ei ole see vesijahutus midagi. Võta druzbamootor võimu kui palju nii et kodaraþ linnäs, endal olemas. Aga elektri mootor viska minema või müü maha. Jäädki sellega tiiviirde.
      Vahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.

      Comment


        #33
        Vs: Jalgrattale mootor peale

        "Tiiviirde" ei jää sellega midagi.Kiirendus on ka suurem kui družba mootoril.Eks muidugi ole lihtsam "vana hää" ottomootor,aga kuna ma eriti mehaanikaga kodus ei ole,pigem elektri ja elektroonikaga ja mul polnud kusagil läheduses selliseid võrre ja mootoreid saada,siis mõtlesin teha midagi omalaadset,kuna mul juhtus parajasti selliseid mootoreid(käiviteid) olema ja mõtlesin teha nii.Muidugi kui mul oleks olnud družba või kasvõi mingi muruniiduki mootor olnud oleks ma kohe selle peale pannud.

        Comment


          #34
          Vs: Jalgrattale mootor peale

          Muidu mõtet andis see ,et ma nägin juba sarnast asja ennem ühel netilehel www.aaroncake.net kus ta oli teinud kardi autoaku ja Honda Civicu käivitiga.Ja ta kirjeldas,et lüliti vajutamisel olid sa pimestatud sädemetest mida põhjustas juhtmete kokkuühendus ja järgmisel hetkel hoidsid roolist kinni oma elu eest.
          viimati muutis kasutaja Henzzman; 19 m 2007, 19:54.

          Comment


            #35
            Vs: Jalgrattale mootor peale

            Lapsepõlves sai üks neljaratta sõiduk GAZ-53 starteriga valmistatud, neid vedeles garaažis hunnikutena. Kasutasin sõiduriista peal 180Ah akumulaatorit ja 400A võimsustüristori baasil tehtud pingeregulaatorit, mida juhtisin elektritõstuki pealt pärit jalgreostaadiga. Kuna liikuri telgede vahe oli väike, siis vedavas tagasillas diferentsiaal ülekannet ei kasutanud, vaid piirdusin otse teljega, mille keskossa oli kinnitatud traktori käivitusmootori hammasratas ning mida siis käitas see ellpool nimetatud veoauto starter. Kiirendus oli sõidukil, arvestades selle küllaltki suurt massi, üllatavalt hea, ikkagi 2,5kW starterit +10 kordne ülekanne. Tunnikese kannatas ikka masinaga ära jõristada, enne kui aku tühjaks läks. Ainuke häda oli see, et eriti kaua ei saanud täispööertegega (väikese koormusega) sõita, kuna stareri rootor tükkis liiga suure riingkiiruse ja sellest tuleneva tsentrifugaaljõu mõju tõttu mähiseid maha viskama. Aga õnneks olid varu starterid alati käepärast võtta, kuid olgem ausad, elektrisarter on siiski sisepõlemismootori käivitamiseks mõeldud seade ja elektrisõidukile oleksid siiski rohkem sobilikud selleks otstarbeks mõeldud mootorid.

            Comment


              #36
              Vs: Jalgrattale mootor peale

              Nojah eks nad ole jah ikkagi lühiajaliseks töötamiseks mõeldud aga ,et mul ka samuti tagavara käivitite osas on,siis pole probleem uusi saada.Järgmise asjana tahan teha omale elektrilise tõukeratta,millega oleks hea asfaldit mööda vuristada.Plaanisin kasutada nelja UPS-i akut 12v 7Ah ja veneaegse autosireeni mootorit ME 23B(pinge 12v/amperaaž nimikoormusel,sireen järgi 28 amprit).Kiiruse regulaator tuleb sama nagu elektrirattalgi,ainult et ma ei taha kasutada nii suurt ja rohmakat türistori nagu ma kasutasin elektrirattal(vene T160) vaid midagi väiksemat või lääne oma.Ja kusjuures see mootorikupatus koos akudega ei tee mingit hirmuäratavat kaalu,ega aeglast minekut.Seal leheküljel,mis ma ennist üles panin on ka elektrilise tõukeka pilte ja juttu.Tema tõukekas,millel olid samad upsi akud,kuid Pontiac 6000 venti mootor arendas 60 km/h ja sai sõita täis kiirusega 15 km maha.Lehel on ka olemas burnouti video tõukekast.Ja lõpuks võib lisada,et rattale võib jah panna bena mootori,kuid tõukeka jaoks on kõige parem elekter,mitte haisev benamootor,mis on veel raskem ja suurem ja ega ta palju kiiruses juurde ei anna kui elektrimootor.
              viimati muutis kasutaja Henzzman; 20 m 2007, 11:28.

              Comment


                #37
                Vs: Jalgrattale mootor peale

                Elektri-jalgrattaid tehakse mujal maailmas üsna palju, on isegi netifoorumid, kus huvilised teavet vahetavad. Näiteks http://endless-sphere.com/forums/
                Ise soovitaks osta spets jalgratta elektrimootori kit, mis koosneb rummusisesest elektrimootorist koos veljega, kontrollerist, "gaasi" rutskast ja akudest.
                Näiteks: http://www.crystalyte.com/

                Teine variant, mis iseenesest on väga vinge - osta Ebayst Etek mootor, mis teeb üle 19hp. Neid mootoreid kasutatakse ka elektrikrossikatel, milledele USA-s on isegi meistrivõistlused. Selle mootoriga saaks juba VÄGA vinge relva, mille tippkiirus oleks sinna 100km/h kanti ja kiirendus ka ülimalt hea.
                Manufacturer of 100% electric motorcycles for the street and dirt.



                Ise ehitan 24V 300W mootoriga e-ratast Delta raamile. Kontroller annab välja kuni 25A. Akudeks tuleb 4x 12Ah 12V deep cycle pliiakud.
                Allkiri.

                Comment


                  #38
                  Vs: Jalgrattale mootor peale

                  Eee.. Jah päris tore,kui ainult mõelda seda et delta raam on juba niigi suur ja ise veel otsas on veel suurem ja raskem.See mis ma ennist tõukekale panin on üks asi,aga see mis ma rattale panin on teine asi.Ma arvan et nii väike mootor ei nihuta su deltat väha kiiresti.Mina panin ikka käiviti peale,mis on üldse teine asi.See käiviti oli ikka 0.9 Kw ja see arendas piisavalt jõudu.Lisaks sellele,et sul on väike mootor on sul mitte väga võimsad akud.Mina panin oma elektrijalgrattale 2 autoakut 44Ah ükski ja annavad välja ligi 800A.Soovitan kusagilt sebida võimsam mootor.See mis sa deltale plaanid panna on ainult sobilik tõukekale.Deltale sebi ikka vähemalt 0.5 kw mootor.Samuti vägevamad akud ei teeks ka kurja.Võimsam minek ja kauem sõidurõõmu.A unustasin mainida et minu ratta autoakud on ka deep cycle.

                  Comment


                    #39
                    Vs: Jalgrattale mootor peale

                    Tõukeka sain ka valmis.Kuni 65 km/h ja nii saab sõita ca 17km maha.Võibolla rohkemgi aga ei jaksa.Voolutarve mootoril sõidu ajal on ca 15A,minek on suht hea.Toide on 3 akut mis ma sain mingite katkiläinud hiina autoabide seest(teate küll,need mida müüakse mingites prisma autoosakondades).Akud on 10 ah,kirjade ja ampermeetri järgi,mis sellel peal olid annab üks selline aku välja kuni 900 A aga füüsika amprites ma isegi ei tea palju nad võiksid välja anda.

                    Comment


                      #40
                      Vs: Jalgrattale mootor peale

                      Huvitav kas keegi veel akudrelliga pole sõiduriista ehitanud?

                      Comment


                        #41
                        Vs: Jalgrattale mootor peale

                        Sõiduriista mitte kuid kartidele ja paarile tsiklile on tehtud el.-käiviti
                        The difference between genius and idiot?! Genius has its limits...
                        Vaja võimendit? Selleks on PS nupp!
                        Projektide pildid
                        Lamptehnikast eesti ja vene keeles:
                        http://parsek.yf.ttu.ee/~felc/index_files/Page675.htm

                        Comment


                          #42
                          Vs: Jalgrattale mootor peale

                          akudrellil on päris viisakas vääne, eriti veel suurema akuga, mille sisetakistus väiksem. paraku drelli mootor on pisike ja suht lahja 100...400W(lühiajaliselt) ning vääne saavutatakse ülekandega pöördeid ohvriks tuues. lihtne oleks muidu ehitada küll: vanalt padrunilt plastik maha lõigata ja (trei)pingis hammasratas peale keevitada. padruni ja siduri vahele tuleb tekitada laagripuka, sest drell ei ole tavaliselt arvestatud pikaajalisele külgkoormusele. mootor tahab kindlasti sellises rakenduses lisajahutust.
                          Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                          Comment


                            #43
                            Vs: Jalgrattale mootor peale

                            Tahaks lihtsalt küsida,et ega keegi ei tea,kust saaks mõnda tsipa võimsamat mootorit,kui see ME.Mootori pinge las jääb samaks,häda korral võib olla ka 24 volti ja maks voolutarve 100 amprit.

                            Comment


                              #44
                              Vs: Jalgrattale mootor peale

                              nt akurellekal on karmim mootor. sellest ka selle relleka olematu tööaeg ühe laadimisega. raadiomudelitel kasutatakse erinevaid mootoreid. osa on neist päris võimsad. suurema võimsuse jaoks kannatab muidugi ka rohkem mootoreid panna. nende käigu ebaühtluse tõttu läheb ka muidugi rohkem energiat soojuseks, aga võimsus kasvab
                              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                              Comment


                                #45
                                Vs: Jalgrattale mootor peale

                                Misasja?Puldiauto mootor.ME voolutarvet ja võimsust ei anna mingite akutööriistade ja puldiautomootoritega võrrelda.Sellel jõudu nii palju,et igatahes võlli käe abil ega näpparitega kinni ei hoia.

                                Comment

                                Working...
                                X