Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Originally posted by qratman@Aug 2 2005, 15:02 Hmm.. kui see oli vastus mulle siis ma ei mõelnud päris seda. Keegi targem ehk teab, et näiteks on olemas 33Ohm ja 39Ohm aga ei ole 34Ohm, 35Ohm, jne suvalist arvu. Et kuidas need väärtused on pandud?
takistite standardread, nagu eelpool link anti.
vanasti märgiti takistile parameetrid numbritega. nüüd kasutatakse selleks värvikoodi. selle saad nt tevalo kodulehelt, elfa kataloogi servalt või tevalo poest, kus see on vägagi heas mõõdus paberile trükitud
Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus
Originally posted by reuter@Aug 3 2005, 17:22 ...takistite standardread, nagu eelpool link anti.
vanasti märgiti takistile parameetrid numbritega. nüüd kasutatakse selleks värvikoodi. selle saad nt tevalo kodulehelt, elfa kataloogi servalt või tevalo poest, kus see on vägagi heas mõõdus paberile trükitud
Värvikood, muide, on päris vana, üle 60a. vanustel detailidel juba on peal. Nõukogude ajal ainult polnud kuigi levinud, suurel kodumaal värvikoodiga ei toodetud kaua...
Detailide kohta on Lembit Abo koostanud kaks head raamatut, väga soovitan hankida vähemasti ühe neist:
RAADIOSEADMETE ÜKSIKOSAD, Tallinn, "Valgus" 1981, 384 lk.
ELEKTROONIKAKOMPONENDID, Tallinn, 1997, 238 lk.
(Täpsemalt teemas http://www.tevalo.ee/foorum/index.php?showtopic=6982 )
Elektroonika töötab suitsu baasil.
Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.
Comment