Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

UM-010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    UM-010

    Eile sattus minu kätte selline üks isend nagu seda on Estonia UM-010.Küsimus oleks selline,kas keegi on veel näinud,et KT632B-d oleks asendatud KT626V-ga. Konkreetsel UM-010-nel on see niimoodi ja tundub,et see tehasest niimoodi välja tulnud.Mõlemal kanalil on KT626 paaris KT630-ga.Paremat kanalit on "korralikult" remonditud,niivõrd hästi,et seda on raske kommenteerida.

    #2
    Teema peaks siiski olema võimendi foorumis!Kuid siiski, kui antud isendid omavahel datasheedi järgi ühilduvad ning on valitud paaridena tööle, siis kõik OK.Muidu kas võimendi ikka töötab?...või on nn. "remonditud ära"?
    The difference between genius and idiot?! Genius has its limits...
    Vaja võimendit? Selleks on PS nupp!
    Projektide pildid
    Lamptehnikast eesti ja vene keeles:
    http://parsek.yf.ttu.ee/~felc/index_files/Page675.htm

    Comment


      #3
      Võibolla ei ole jah kõige õigem foorum.Võimendi ise ei tööta,kuna eelnev remont oli tehtud väga hästi.Paremal kanalil oli lõppudeks KT864A jaMJ2955,mis olid radikast isoleeritud osaliselt vilgukivi,osaliselt paberiga.R151 oli valmistatud 1Kom takistist,millele oli peale mähitud kogus mähisetraati ja saadud tulemus 3,4om.R94 oli läbi põlenud ja selle asemel oli 27om takisti,mis oli tinutatud teisele poole trükkplaati,otse radade külge.Kaitselülitusel olev OP-võim D3 K157UD2 oli asendatud niimoodi,et vana OP-võimu peale oli tinutatud uus,otse jalgade külge. VT4 KT814V oli üldse radikast isoleerimata.Kõige kurvem on asja juures see,et välimus on kannatata saanud.

      Comment

      Working...
      X