Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Pyronix Atlas 8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Pyronix Atlas 8

    Eelmisest omanikust seisab seinal Pyronix Atlas 8 ja kaasavaraks vaid kasutajakood. Tõmbasin Alarmtecist juhendid ja proovisin seal toodud juhiste järgi reseti teha (NVM link kokku ja siis FN 39). Ei juhtunud midagi, millest järeldan, et reset insenerikoodiga kaitstud. Kas on veel mingi võimalus nimetatud isendile reset teha või pean muidu täiesti töökorras vidina valveseadmetee paradiisi saatma ?

    #2
    esiteks selline asi, et see ei ole eriti kallis ja kõva keskus. selle paradiisi saatmine ei ole väga suur kaotus.
    proovimisvõimalusi on ju "kõigest" 10000. kood enamasti ei plokeeru, või kui plokeerub, siis lühikeseks ajaks
    reset ei ole mitte koodiga kaitstud, vaid paigaldaja on keelanud seadistuses reseti
    Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

    Comment


      #3
      Kõva või mitte aga lihtsalt pole mõtet töökorras asja mah kiskuma hakata ja uut asemele leiutama. Targutamise asemel ootaks siiski konkreetsemat soovitust kuidas insenerikood leida või ilma selleta reseti teha.

      Comment


        #4
        ma juba ütlesin. 10000 võimalust. ise olen ühe sedasi lahti teinud. sain proovida ca 600 koodi. aega võtab, aga toimib.
        võid ka otsida üles paigaldajs ja siis selle käest küsida
        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

        Comment


          #5
          Ma ei leidnud küll Atlas 8 aga Atlas 4 peaks olema analoogne. Kasutusjuhendis ju kirjas kaks võimalust. Üks insenerikoodiga ja teine süsteemi käivitumisel. Kui sa insenerikoodi ei tea siis jääbki sul ainult proovida süsteemi käivitamist (NVM link kokku ja kõik toited maha toited tagasi ja link lahti). Ühe võimalusena võiks proovida ka tehase koodi (siis 9999). Seadmel peab olema kindlasti ka riistavaraline reseti võimalus. Kas tarnija selle avaldab või kaitseb turgu (siis Falcki kasuks) on iseasi.
          Ja anna siis teada kuidas sujus.

          Comment


            #6
            Võhik nagu ma olen aga ju siis olen millegist valesti aru saanud. Mina pidasin NVM lingiks kahte pulgakest mille lühistamiseks seadmel vastav sild kaasas on. Arvo, äkki oleksid nii hea ja selgitaksid lähemalt mismoodi see NVM lingi tegmine tegelikult käib? Ette tänades.

            9999-t ja teisi käepäraseid koode olen proovinud aga ei mõika ja kõiki mis selle ja 0000 vahele jäävad pole ka isu proovima hakata. Tnx reuterile sellgipoolest.

            Comment


              #7
              Tsiteerin Atlas 4 juhendist: lühistada NVM väljund valvekeskuse juhtplaadil, kasutades olemasolevat ühenduslüli. Lülitada välja toitepinge, ning ühendada lahti aku. Taastada toitepinge, ühendada aku ja eemaldada ühenduslüli. Kehtivad kõik tehaseseadistused.
              Kas selle toimingu tegid läbi?
              Siseneda insenerimenüüse, NVM link kokku ja F39 on ainult sel juhul kui sa tead insenerikoodi. Ilma insenerimenüüsse sisenemata pole seda seda mõtet proovidagi.

              Comment


                #8
                Kas tead mis firma paigalduse tegi? Kui falck, siis soovin õnne.. sitt keskus, ja koodi ei tea isegi falcki omad ise kah ise. Olen ise paigalduse peal ühes firmas pikalt olnud, nii et mäletan seda kasti liigagi hästi.

                Comment

                Working...
                X