Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Aidake aru saada

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Aidake aru saada

    tere on siis selline arusaamatus nt kudas aru saada kui võtad suvalise transi ja türistori kumb on kumb just ise tegin sellise vea arvasin et üks jubin on transs aga oli hoopis türistor. Ja siis veel kuda saada aru kui võtan suvalise transi siis kus ma tean milline klemm on emiter, baas ja kollektor. Ja sama ka türistoril milline on anood, katood ja siis ..............


    ja siis kuidas kontrollida transsi korrasolekut

    #2
    Foorumi alguses on ju materjali transistori kohta.
    netis ka linke palju nt. http://www.kpsec.freeuk.com/components/tran.htm
    http://www.repairfaq.org/sam/semitest.htm
    http://www.uoguelph.ca/~antoon/gadgets/triactst.htm
    http://www.ab.com/support/abdrives/d...on/fb/1012.pdf

    Comment


      #3
      ja muidugi kõik on tore aga kuidas sa teed kindlaks mingil jubinal kus asub nt baas. Oleks seda vaja teada sest nüüd juba oskan transi kontrollida oleks vaja aint teada kus asub baas ise jubin muidu motorola tükk ja peal on kirjas t307 see ilmselt tüüp ja siis allpool on veel BDV 64B mis iganes need ka ei oleks. Ja prob on ka veel selles et ma ei tea kas see on väljatranss või üldse mingi npn või pnp tüüpi transs

      ah ja veel google minuarust küll midagi tarka ei ütlend

      või siis tüüp on üldse see BDV 64B selle peale google isegi midagi andis

      Comment


        #4
        otsi googeldades datasheet ja saad sealt kõik teada, mida vaja.

        on ka suht hea kohtwww.alldatasheet.com

        Comment


          #5
          selle transi datasheedi ma leidsin aga küsimus jääb ikka õhku kas kudagi lihtsalt silma järgi on võimalik kindlaks teha kas tegu on nt transiga või türistoriga neid on väga ühesuguseid

          Comment


            #6
            kaugelt,või lihtsalt kehva nägemisega ei saa.välimus võib täiesti üks olla,aru saab kirjade järgi.

            Comment


              #7
              Datasheet

              Edit:Jäin veidi hiljaks, teema täienes kiiremini kui mina postitada jõudsin

              Comment


                #8
                Türistoril on juhtelektroodi ja MT1 vahel mõlemat pidi mõõtes vähene takistus. Dioodi piirkonna peal umbes 200mV (jah, millivolti, mitte oomi&#33 Pingelangus peaksid olema mõlemat pidi mõõtes peaaegu võrdsed. Muul juhul on türistor kutu. Transil on siirde pingelang umbes 700mV, vatupidi mõõtes lõpmatu.
                Türistori MT2 ja muude elektroodi vaheline takistus on lõpmatu.
                - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
                - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

                Comment


                  #9
                  Datasheet

                  Edit:Jäin veidi hiljaks, teema täienes kiiremini kui mina postitada jõudsin 
                  tänud ikka aga jah suutsin datasheeti ennem üles leida mõõtsin nüüd transid üle testriga dioodi reziimis niiet üks ots baasil ja teisega proovisin kollektorit ja emiterit ühtepidi oli nn.open ehk avatud ja teist pidi näitas ühel u 0.584v ja teisel 0.602v kas see on normaalne?? kas nii on transs korras kui siis jätkan vea otsingut
                  OT veel üritan korda teha üht aktiiv võimu kunagi sai ka sellest teema tehtud aga skeemi puuduse tõttu jäi asi pooleli nimelt on tegu ribavõimendiga ja madalsagedus osas on alalis sees (tõmbab valjuka sisse) toite lüüdid on vahetatud ja varsti kui muud viga ei leia vahetan kõik lüüdid ära õnneks neid seal palju ei ole u 4 tk vist mis ma arvan et vajavad vahetust
                  EDIT: ma arvan et ma selle parandusega ilma abita hakkama ei saaks siis äkki moded tõstavad teema üle remondifoorumisse

                  http://www.tevalo.ee/foorum/index.ph...ic=17403&st=15 sinna maani asi jäi ossiga ei osand midagi teha ikka tahaks asja korda saada

                  Comment


                    #10
                    Ühtepidi (baas-emmitter ja baas-kollektor) OPEN korral pinge tõesti seal 0.5 ... 0.6 V, teistpidi peab olema CLOSE ja pinge 3V või palju sinu tester välja annab.

                    Comment


                      #11
                      Ühtepidi (baas-emmitter ja baas-kollektor) OPEN korral pinge tõesti seal 0.5 ... 0.6 V
                      üht pidi on nii
                      ja teist pidi ei näita midagi nagu oleks otsad lahti

                      Comment


                        #12
                        Siis transs korras

                        Comment


                          #13
                          ok selge joodan need tagasi kust nüüd viga edasi otsida??

                          Comment


                            #14
                            Lase signaaligeneraatoriga signaal peale ja hakka ossiga vaatama, et kus asi ära kaob või hakka signaaliga väljundi poolt liikuma ja kuula kõrvaga valjukat kui ossi ei ole.

                            Comment


                              #15
                              Lase signaaligeneraatoriga signaal peale ja hakka ossiga vaatama, et kus asi ära kaob või hakka signaaliga väljundi poolt liikuma ja kuula kõrvaga valjukat kui ossi ei ole.
                              oot ma ei saa nüüd täpselt aru mis ma tegema peaks??
                              ja siis sel ajal kui ma seda proovin kuulan ja alalis valjukas on kas see midagi halba ei tee ve ma nagu oleks lugend kui kaua alalist lasta põleb asi maha

                              Comment

                              Working...
                              X