On keegi kursis sellise pumba ehitusega? Asjal on kolm kiirust ja tahaks nii ühendada et muidu töötaks asi 3. käiguga ja kui vool ära läheb siis läbi UPSi jääks 1. käigu peale.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Pumba ühendamine UPSiga
Collapse
X
-
keeruline. need pumbad on väga erinevate juhtimisahelatega. miks ta ei või tavakiirusel tööle jääda?
kui väga tahtmist pikalt käitada, siis võid ju UPS-le suurema aku panna. võid ka väiksema pumba suuremaga rööpi panna ja suurem väiksemal võimsusel tööle. pumpade väljaviigutorudele plokeeriv klapp ja valma.
võid ka selle plastkopsiku maha võtta(skeem tuleb osadel koos sellega). joonista skeem üles ja leiad otsad või küsid siit abi
Comment
-
A mis akud ja mis pingega seal UPSides on? Saab äkki niisama autoaku sinna asemele aretada, või on neil mingid laadimise iseärasused, miks ei või auto oma kasutada?
Esimene käik sellepärast et puidukatel, milles põlevat kraami jätkub tundideks.
Torustikku vast ümber ehitama ei hakka, sel juhul piisaks möödavoolu klapist, et asi vaba tsirkulatsiooniga ise toimetaks.
Ma mõtlesin et keegi on lammutanud taolist pumpa, et milles see kiiruse lülitamine üldse seisneb? Äkki saab kiire ja aeglase korraga pingestad vms :unsure:Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Comment
-
Originally posted by Elukaz@Nov 25 2005, 13:03
A mis akud ja mis pingega seal UPSides on? Saab äkki niisama autoaku sinna asemele aretada, või on neil mingid laadimise iseärasused, miks ei või auto oma kasutada?
Esimene käik sellepärast et puidukatel, milles põlevat kraami jätkub tundideks.
Torustikku vast ümber ehitama ei hakka, sel juhul piisaks möödavoolu klapist, et asi vaba tsirkulatsiooniga ise toimetaks.
Ma mõtlesin et keegi on lammutanud taolist pumpa, et milles see kiiruse lülitamine üldse seisneb? Äkki saab kiire ja aeglase korraga pingestad vms :unsure:
Comment
-
enamasti on upsidel 2*6V akud sees jadas. kokku 12V ja seega suvaline aku külge. probleem võib tekkida sellega, etkui suur mahtuvus on ära kasutatud, siis see ups võib haiget saada, kui toide tagasi tuleb ja ta seda lahmakat laadima peab. laadimise aeg ei ole iseenesest probleem, aega ju on, pealega saad sellega ju võrdelise aja kasutusaega. kui mingi suure aku peale torkad, siis saaks nii teha, et ühendad miinused kokku ja plusside vahele 1 oomise taki ja sellega paralleelselt dioodi(min 15A), et toite kadumisel saaks ups suurest akust matsu. toite taastumisel hakkaks aga laadimine toimuma läbi takisti. laadimise aeg saab küll pikk olema, aga ups ei sure selle aku otsa. dioodi pingelang on pisikeseks probleemiks, aga samas suurt akut ei koorma mingi upsinikats ka hetkega 12V peale
Comment
-
Kuidas UPSi akusid üldse laetakse? Pingega? Kui nii, kas see oleks ka auto omale sobiv, 13,5 või palju ta pidevalt kannatab? 12 voldise laadimisega jääb auto aku üsna tühjaks.
Ei taha päris lambist asja ära ka osta ja pärast käib ainult 5 minutit. Ja mitte ka eriti ümber ehitada, asi peab siiski töökindel olema. Et tooks aku väljavõtte UPSist välja ja kogu moos, aga kas nii saama :unsure:Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Comment
-
saab
sees tal ka pliiakud. laetakse jah pingega(13,5V...13,8V) odavamad ei oska voolu piirata ja seega ei suuda väga suurt akut laadida.
lisaakuks võid panna vana autoaku, mis talvel lahjaks jääb, aga suvel auto käima paneb. selline pikendab upsi hoideaega olenevalt koormusest isegi kuni tunnini. dioodi ja takkiga tunduvalt vähem, aga ma kordan veel: dioodi ja taki lisamisega jääb ups kindlalt ellu. ilma jääb ilmselt ka(akud lihtsalt paralleeli), aga ma ei saa seda garanteerida. ühendusjuhtmed ei tohi olla peenemad, kui 2,5mm²
Comment
-
Mõõtsin pumba üle, 1. käik 42W 3. käik 76W. Ilmselt ei hakka lammutama ja jään 3. käigu juurde.
Nüüd jääb üle UPS valida ntx siit: http://www.hinnavaatlus.ee/products/Arvuti...MinPrice&Sort=0
Milline neist suudaks autoakuga koostööd teha? Musteki nimi mulle ei meeldiMa ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Comment
-
Seal pumbas lihtsalt erinevad mähised erinevate kiiruste jaoks - selleks, et pumpa UPS-iga 1 kiirusepeale tööle seada pead mähise kontaktidel ilmselt väljavõtte tegema ja releega ühendama, et kui vool kaob siis jäävad ainult need mähised UPS-i taha ja teised otsad lülitatakse lahti. Pumba ülesanne ilmselt akupaaki vett juhtida ja UPS peab katelt kaitsma? Ära unusta ka seda - mida kiiremini pump lööb seda paremini ta ka katlast soojust ära juhib."Computers in future may weigh no more than 1.5 tons."(Popular Mechanics, 1949)
Comment
-
Ei hakka releega jantima, töökindlus on esmatähtis, pole väga suur võit sealt terendamas. Pealegi saan pumpa vahetada ilma ümberehitue ja garantii rikkumiseta. Sellega enam pead ei vaeva.
UPS peaks vist olema selline, mis voolu olemasolul laseks otse läbi ja muundur töötaks ainult võrguvoolu puudumisel. Ei taha seda kandilist 24/7 sisse lasta.Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Comment
-
Originally posted by Elukaz@Nov 26 2005, 18:11
Ei hakka releega jantima, töökindlus on esmatähtis, pole väga suur võit sealt terendamas. Pealegi saan pumpa vahetada ilma ümberehitue ja garantii rikkumiseta. Sellega enam pead ei vaeva.
UPS peaks vist olema selline, mis voolu olemasolul laseks otse läbi ja muundur töötaks ainult võrguvoolu puudumisel. Ei taha seda kandilist 24/7 sisse lasta.MÜÜA : 10gd & BOSE kõlarid
Comment
-
Pumba mootor tahab siiski siinust saada. Kuna UPS-i pige on odavatel kandiline, on kaa mootori kaod suuremad. Külmkapi vedas käima 1kW UPS mis oli vana ja väljundtrafoga. Eks see trafo siis selle nurgelise pinge ja voolu kuju ümaramaks painutas. Veoka akut läks kaa vaja. Väiksemal kukkus pinge külmiku käivitamisel nii alla , et UPS lükkas end välja.
Comment
Comment