Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Pumba ühendamine UPSiga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Pumba ühendamine UPSiga


    On keegi kursis sellise pumba ehitusega? Asjal on kolm kiirust ja tahaks nii ühendada et muidu töötaks asi 3. käiguga ja kui vool ära läheb siis läbi UPSi jääks 1. käigu peale.
    Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

    #2
    Olen korra proovinud, kuumaks ülemäära ei läinud aga hääl oli
    imelik. Kuna minu meesest seal sees tavaline asünkroon mootor
    siis ilmselt pinge kuju talle ei istu. UPS -i pinge pole ideaalne sinusoid.
    Endal kah oleks huvi mõnda aega tsirkulatsiooni pumpa elus hoida

    Comment


      #3
      keeruline. need pumbad on väga erinevate juhtimisahelatega. miks ta ei või tavakiirusel tööle jääda?
      kui väga tahtmist pikalt käitada, siis võid ju UPS-le suurema aku panna. võid ka väiksema pumba suuremaga rööpi panna ja suurem väiksemal võimsusel tööle. pumpade väljaviigutorudele plokeeriv klapp ja valma.

      võid ka selle plastkopsiku maha võtta(skeem tuleb osadel koos sellega). joonista skeem üles ja leiad otsad või küsid siit abi
      Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

      Comment


        #4
        A mis akud ja mis pingega seal UPSides on? Saab äkki niisama autoaku sinna asemele aretada, või on neil mingid laadimise iseärasused, miks ei või auto oma kasutada?
        Esimene käik sellepärast et puidukatel, milles põlevat kraami jätkub tundideks.
        Torustikku vast ümber ehitama ei hakka, sel juhul piisaks möödavoolu klapist, et asi vaba tsirkulatsiooniga ise toimetaks.
        Ma mõtlesin et keegi on lammutanud taolist pumpa, et milles see kiiruse lülitamine üldse seisneb? Äkki saab kiire ja aeglase korraga pingestad vms :unsure:
        Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

        Comment


          #5
          Seal pumbas on mähisel mitu otsa ja eri kiiruste puhul antakse pinged eri otstele. Vist lülitati ka kondekas ümber aga päris kindel ei ole, täpselt ei mäleta.

          Comment


            #6
            Originally posted by Elukaz@Nov 25 2005, 13:03
            A mis akud ja mis pingega seal UPSides on? Saab äkki niisama autoaku sinna asemele aretada, või on neil mingid laadimise iseärasused, miks ei või auto oma kasutada?
            Esimene käik sellepärast et puidukatel, milles põlevat kraami jätkub tundideks.
            Torustikku vast ümber ehitama ei hakka, sel juhul piisaks möödavoolu klapist, et asi vaba tsirkulatsiooniga ise toimetaks.
            Ma mõtlesin et keegi on lammutanud taolist pumpa, et milles see kiiruse lülitamine üldse seisneb? Äkki saab kiire ja aeglase korraga pingestad vms :unsure:
            Auto akut võid kasutada küll, pinge sobib(12volti) aga laadimisega võib probleeme tekkida kuna autol hoopis suurema mahtuvusega akud mille laadimiseks kulub ei tea kui palju aega .Ja arvestama pead ka sellega et upsidel on nei akusid tavaliselt 2 tükki ja ühendatud järjestikku.

            Comment


              #7
              enamasti on upsidel 2*6V akud sees jadas. kokku 12V ja seega suvaline aku külge. probleem võib tekkida sellega, etkui suur mahtuvus on ära kasutatud, siis see ups võib haiget saada, kui toide tagasi tuleb ja ta seda lahmakat laadima peab. laadimise aeg ei ole iseenesest probleem, aega ju on, pealega saad sellega ju võrdelise aja kasutusaega. kui mingi suure aku peale torkad, siis saaks nii teha, et ühendad miinused kokku ja plusside vahele 1 oomise taki ja sellega paralleelselt dioodi(min 15A), et toite kadumisel saaks ups suurest akust matsu. toite taastumisel hakkaks aga laadimine toimuma läbi takisti. laadimise aeg saab küll pikk olema, aga ups ei sure selle aku otsa. dioodi pingelang on pisikeseks probleemiks, aga samas suurt akut ei koorma mingi upsinikats ka hetkega 12V peale
              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

              Comment


                #8
                Kuidas UPSi akusid üldse laetakse? Pingega? Kui nii, kas see oleks ka auto omale sobiv, 13,5 või palju ta pidevalt kannatab? 12 voldise laadimisega jääb auto aku üsna tühjaks.
                Ei taha päris lambist asja ära ka osta ja pärast käib ainult 5 minutit. Ja mitte ka eriti ümber ehitada, asi peab siiski töökindel olema. Et tooks aku väljavõtte UPSist välja ja kogu moos, aga kas nii saama :unsure:
                Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                Comment


                  #9
                  saab
                  sees tal ka pliiakud. laetakse jah pingega(13,5V...13,8V) odavamad ei oska voolu piirata ja seega ei suuda väga suurt akut laadida.
                  lisaakuks võid panna vana autoaku, mis talvel lahjaks jääb, aga suvel auto käima paneb. selline pikendab upsi hoideaega olenevalt koormusest isegi kuni tunnini. dioodi ja takkiga tunduvalt vähem, aga ma kordan veel: dioodi ja taki lisamisega jääb ups kindlalt ellu. ilma jääb ilmselt ka(akud lihtsalt paralleeli), aga ma ei saa seda garanteerida. ühendusjuhtmed ei tohi olla peenemad, kui 2,5mm²
                  Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                  Comment


                    #10
                    Mõõtsin pumba üle, 1. käik 42W 3. käik 76W. Ilmselt ei hakka lammutama ja jään 3. käigu juurde.
                    Nüüd jääb üle UPS valida ntx siit: http://www.hinnavaatlus.ee/products/Arvuti...MinPrice&Sort=0
                    Milline neist suudaks autoakuga koostööd teha? Musteki nimi mulle ei meeldi
                    Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                    Comment


                      #11
                      Seal pumbas lihtsalt erinevad mähised erinevate kiiruste jaoks - selleks, et pumpa UPS-iga 1 kiirusepeale tööle seada pead mähise kontaktidel ilmselt väljavõtte tegema ja releega ühendama, et kui vool kaob siis jäävad ainult need mähised UPS-i taha ja teised otsad lülitatakse lahti. Pumba ülesanne ilmselt akupaaki vett juhtida ja UPS peab katelt kaitsma? Ära unusta ka seda - mida kiiremini pump lööb seda paremini ta ka katlast soojust ära juhib.
                      "Computers in future may weigh no more than 1.5 tons."(Popular Mechanics, 1949)

                      Comment


                        #12
                        Ei hakka releega jantima, töökindlus on esmatähtis, pole väga suur võit sealt terendamas. Pealegi saan pumpa vahetada ilma ümberehitue ja garantii rikkumiseta. Sellega enam pead ei vaeva.

                        UPS peaks vist olema selline, mis voolu olemasolul laseks otse läbi ja muundur töötaks ainult võrguvoolu puudumisel. Ei taha seda kandilist 24/7 sisse lasta.
                        Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                        Comment


                          #13
                          Originally posted by Elukaz@Nov 26 2005, 18:11
                          Ei hakka releega jantima, töökindlus on esmatähtis, pole väga suur võit sealt terendamas. Pealegi saan pumpa vahetada ilma ümberehitue ja garantii rikkumiseta. Sellega enam pead ei vaeva.

                          UPS peaks vist olema selline, mis voolu olemasolul laseks otse läbi ja muundur töötaks ainult võrguvoolu puudumisel. Ei taha seda kandilist 24/7 sisse lasta.
                          mul juhuslikult pakkuda üks ups -> pilt hinda küsin sümboolselt kuna puudub aku .. aga nagu ma aru saan siis se ei olegi tähtis.
                          MÜÜA : 10gd & BOSE kõlarid

                          Comment


                            #14
                            Pumba mootor tahab siiski siinust saada. Kuna UPS-i pige on odavatel kandiline, on kaa mootori kaod suuremad. Külmkapi vedas käima 1kW UPS mis oli vana ja väljundtrafoga. Eks see trafo siis selle nurgelise pinge ja voolu kuju ümaramaks painutas. Veoka akut läks kaa vaja. Väiksemal kukkus pinge külmiku käivitamisel nii alla , et UPS lükkas end välja.

                            Comment


                              #15
                              pumbal on ehk enne juba its sees ja eraldi käivitama ei pea. pealegi iga upsiga on tal võimsusevaru 5x või rohkem. alla 400VA upsi poes vist naljalt enam ei olegi

                              l2r-r2d
                              kui Elukaz ei ole huvitatud, siis oleksin ise käsi. kui loomulikult ülejäänud elektroonika elus on.
                              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                              Comment

                              Working...
                              X