Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Probleem Laadijaga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    No nii - skeeme on nyyd igasuguseid netis aga äkki keegi teadjamees viitsiks seletada kuidas selles Start-M skeemis toimub aku pinge välja lülimine ja kuidas käivituspinge (pusk) peale lülitamine.

    Comment


      #17
      Tõstad juhtmed teiste klemmide alla, kasutades füüsilist jõudu.

      Comment


        #18
        Originally posted by heints@Jan 5 2006, 14:28
        Tõstad juhtmed teiste klemmide alla, kasutades füüsilist jõudu.
        hindan sinu irooniameelt kuid mu küsimus käis türistoride juhtimise kohta.
        Start -M käitub selliselt et kui ta keerata Pusk asendisse ja ühendada aku
        klemmid siis alguses ei toimu midagi. Kui auto starterit keerata ja aku pinge
        langeb alla 10,5V - starteri koormuse mõjul, hetkeliselt siis Start-M alles avab
        türistorid ja väljundisse tekib pinge. Selline on tootja poolne teooria.
        Minu küsimus oli, et millised elemendid juhtskeemis seda lülitust teostavad.
        Seal peab olema mingi komparaatori moodi asi mis pinge kukkumisel selle
        türistori juhtpinge peale lükkab.
        Teine küsimus oli et kuda moodi toimub laadimispinge väljalülitamine kui aku
        "täis saab". minu laadija hakkab ennast sisse ja välja lülitama teatud ajavahede
        järel.

        Comment


          #19
          Vabandan väga, ma ei tahtnud üldse olla irooniline.
          Eile oli seal küsimus start 2 kohta, see erineb start M-st.
          Start M-i passis on kirjeldatud, mida üks või teine lülitus seal teeb, mul seda passi pole ja ma praegu ei tea ka. Aga nii on see start M ehitatud, nagu Sa kirjeldasid, nii ta töötabki. Paljud on kaevanud sellise käitumise üle, aga et see teisiti oleks, peaks ta ümber ehitama. Seda ma teinud ei ole, kogemus puudub.

          Comment

          Working...
          X