Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Auto aku UPSile?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Auto aku UPSile?

    Küsimus selles, et kas laadimises mingeid suuri põhjuseid on, mis seda EI lubaks teha?
    Oota! Las ma teen seda natuke paremaks...

    #2
    Otsest keeldu ei ole, kuid 24 tundi 14voldi all keeb autoaku vist ruttu tühjaks

    Comment


      #3
      Auto aku peaks olema ups-i akust 2* kallim olema.See selleks.
      Aga kuidas jääb laadimisega , auto aku ju vähemalt 3..5* suurema mahtuvusega.
      Laadimist peaks kommenteerima ups-i laadimisahelat tundev inimene.
      Mul on juba originaalakuga mingid suuremad takid pooleldi kärsanud.

      Mul praegu ups-i pinge 13,85V, vat ei mäleta kas seda ka reguleerida sai.

      Comment


        #4
        Probleem pole selles, et UPS'i aku kallis oleks. Lihtsalt tõsiselt oleks vaja pikemalt arvutit sees hoida voolu kadumisel.
        Oota! Las ma teen seda natuke paremaks...

        Comment


          #5
          Pead tegema nt. 3 rezhiimilise akulaadia(isegi müüakse neid impulsslaadiaid, millel need rezhiimid juba peal; omavad ka temperatuuriandurit).Aku seisab kauem eluvõimelisena.
          The difference between genius and idiot?! Genius has its limits...
          Vaja võimendit? Selleks on PS nupp!
          Projektide pildid
          Lamptehnikast eesti ja vene keeles:
          http://parsek.yf.ttu.ee/~felc/index_files/Page675.htm

          Comment


            #6
            vaata probleem on hoopis selles, et selle autoaku laadimine võta siis mitu päeva aega. teiseks upsid ei ole mõeldud pikemaks kasutuseks kui kolmneli minutit maks koormusel, kuumenevad üle. Näiteks kasutasin upsi autos 220v saamiseks, ja siis suure tarbimisega andis otsad. Enamus elemente plaadil on ilma jahutuseta ja lähevad väga kuumaks. Ühesõnaga ära kunagi tarbi pikalt maks võimsusel. Nagu sul õnnestuks seda ise määrata kui palju sul arvuti tarbib
            Tiit

            Comment


              #7
              osadel upsidel on peal inikaator, mis näitab ligikaudset koormust protsentides.

              to urmas78: miks peaks ups andma 14V? upsi sees on pliiakud, mille pilaadimispinge on 13,5...13,8(13,9)V. pm on ta samasugune aku, nagu autol, samuti lubavad ka suurt koormust. põhiline erinevis on see, et vedelik ei loksu sees, vaid asub mingi svammi sees. tutvu OPTIMA akude ehituse ja siis UPSi ja signaakude ehitusega, ehitus praktiliselt sama
              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

              Comment


                #8
                Sama ehitus ei anna vist samu tulemusi tihti, see selleks. Torkasin kunagi autoaku valvekeskuse taha, mis laadib sarnaselt upsile pingega, ok tõesti 13,5 oli, ei hakkanud ennist täpsustama. Igal juhul 2 tiba vanemat autoakut läksid läbi kuuga, kui nüüd on vana zeleeaku, siis see on juba mitu aastat vastu pidanud. Sellest tegin järelduse, et autoaku ei ole arvestatud nii pika laadimisega ja ju siis küpsesid ära. Samuti muidugi võis see ka juhus olla, aga kes tahab testida, siis oleks tõesti tore ka siin kommenteerida tulemustest.

                Comment


                  #9
                  Autode peal ei sure ju akud kuuga ära millel 24/7 mootor töötab.
                  Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                  Comment


                    #10
                    Treilad mis saksast tulevad, käivad vahel 3 ööpäeva jutti.Laadimis pinge kuskil 14,2-4V vahel ja siia maani pole ühegi aku veel peale pikka sõitu kustunud.

                    Comment


                      #11
                      tavaakule muidugi meeldib, kui teda aeg-ajalt koormata, sest muidu tekib vedeliku kihistumine ja plaadid ei ole nii hea töövõimega.
                      selle asemel kannatab ka akut korralikult loksutada. seisnud akude puhul soovitatkse samuti enne kasutamist kõvasti loksutada, et siis põhja tekkinud sete natuke üles tõuseks ja uuesti oleks võimeline reaksioonist osa võtma
                      Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                      Comment

                      Working...
                      X