Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Akutrelli kiiruseregulaator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Akutrelli kiiruseregulaator

    Oskab keegi öelda, mida kasutatakse hariliku (odava otsa ) sujuvalt reguleeritava pöörlemiskiirusega akutrellides kiirust reguleeriva elemendina?
    Kas muutuva väärtusega takisti?

    Konstruktsioonilt on PWM muundi ehitatud ühes tükis nn. päästiku ja reversi lülitiga, võimsustranss on eraldi. Vähemalt sellel Power Craft`l, mis mul laua peal hetkel lahti on. Rohkem lammutada aga ei taha, sest asi on töötav ja sõbra oma.

    Eesmärk oleks viia pöörete reguleerimine trellist ca 1,5m kaugusele. Lisaks sooviks teha pöörete valikut teatud vahemikus sujuvamalt, mugavamalt, ühtlasemalt kontrollitavaks.

    #2
    potentsiomeeter ehk muutuva väärtusega takisti on küll see asi mis otseselt päästiku küljes. Siiski on samas korpuses ka väike mikroskeem (pingeregulaator?) kust siis võimsusfet oma signaali saab
    Elekter on niisugune asi mida ei näe, aga tunned - ja kui tunned siis enam ei näe

    Comment


      #3
      Originally posted by tiit@Feb 24 2006, 15:48
      potentsiomeeter ehk muutuva väärtusega takisti on küll see asi mis otseselt päästiku küljes.
      Nii ta on jah.
      Kui kedagi huvitab, siis võib pilti vaadata
      Trükkplaati retsides annab ilmselt selle poteka sealt ka välja vedada. Minul jäi asi pooleli, sest selgus, et riista pöördemoment jääb soovitud rakenduse jaoks siiski nõrgaks
      Ladusin kokku tagasi, eks kasutan edaspidi sihtotstarbe kohaselt

      Comment


        #4
        Reeglina on regulleerivaks elemendiks IRFZ44N.PWM on kinni valatud epoksiidvaiku.Lüliti talla all on kontaktriba(mitte takistuskeha).
        The difference between genius and idiot?! Genius has its limits...
        Vaja võimendit? Selleks on PS nupp!
        Projektide pildid
        Lamptehnikast eesti ja vene keeles:
        http://parsek.yf.ttu.ee/~felc/index_files/Page675.htm

        Comment


          #5
          Originally posted by Cheopps@Feb 25 2006, 17:37
          Reeglina on regulleerivaks elemendiks IRFZ44N.PWM on kinni valatud epoksiidvaiku.Lüliti talla all on kontaktriba(mitte takistuskeha).
          Tule taevas appi!
          Kas sa teiste postitusi ei suuda üldse lugeda :angry:
          Kui sa pilti suvatseksid vaadata, siis
          epot ei ole
          takistuskeha elik potentsiomeeter on
          kontaktid on ka, aga nende ülesanne on asi lihtsalt sisse lülitada (ning täispööretel lülitatakse aku otse mootorile)

          Comment


            #6
            Vs: Akutrelli kiiruseregulaator

            et nüüd siis kuskil 7 aastat hiljem kommenteerin antud vestlust kah.. ehk keegi teine otsija saab targemaks... keegi siin pahandas et pole üht ja teist asja loetud ennem kui postitas.. minul kärssas see julla läbi ja tulin internetist otsima et kas kõigil on samasugune igastahes minu jutt on selline: päästiku sees on minul jadamisi kontaktid mille üle sõidab latt mis ühendab selle teise, suure kontaktiga ehk siis on ikkagi palju kontakte järjest nagu kaks postitust tagasi väideti. see kui on olemas potekaga reguleerimine, ei tähenda, et teistmoodi pole. ning veel... lisaks on ka mul see IC ehk kiip plaadiga ühte valatud, mitte jalgadega.

            Comment


              #7
              Vs: Akutrelli kiiruseregulaator

              Neid riistapuusi jääb pidevalt seisma/ läheb läbi, siin-seal. Ka on vahel ostetud tagavaradetaile, kui korra juba läbi on läinud, siis paar tükki tagavaraks. Nende remont ei tasu ära, sest teisi, ka päris uusi, on lihtsalt "lahve" saada.
              Õige välimus ja mõõdud ongi reeglina põhiliseks garantiiks et asi toimima saada
              Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

              Comment

              Working...
              X