Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

temperatuuri andur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    temperatuuri andur

    Tere rahvas. Nimel on selline probleem, et oleks vaja oma mootorrattale panna jahutuseks radikale ventilaator. See peaks toimima nii, et kui temperatuur saavutab mingi teatud kraadi hakkab ventilaator tööle ja jääb seisma kui temperatuur on langenud alla määratud kraadi. Palun kirjutage mingeid mõtteid, et mida peaks kasutama ja kuidas see asi peaks välja nägema. Tore oleks, kui oleks mingeid skeeme või midagi. Tänud ette.

    #2
    Kõige odavam on lihtsalt diood. Edasi juba termotakisti (NTC). Skeeme netis jalaga segada.
    - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
    - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

    Comment


      #3
      Saab ka ilma termotakita, kui info võtad temperatuuri andurilt.

      Comment


        #4
        Originally posted by Heinar@Apr 4 2006, 10:08
        Saab ka ilma termotakita, kui info võtad temperatuuri andurilt.
        Kuidas see võiks välja näha.

        Comment


          #5
          Juhul muidugi, kui su rattal on temperatuuri andur.Pean silmas nagu autodel annab temp. andur info kellale, kust näed temperatuuri.Seesamune andur on juba termotakisti.
          Enda autol viskasin meh. ventika minema ja panin elektrilise ,mida juhtiv elektroonika plokk saab temp. info auto mootori plokis olevast andurist.

          Comment


            #6
            1- Hangi kusagilt selleks otstarbeks tehtud termolyliti---näiteks romulast ja auto oma. Yhenda lyliti ventilaatoriga jadasse -toide peale ja sõida----lyliti peab muidugi radiaatoriga olema heas soojuskontaktis.
            2- äkki leiad tevalost sobiva temp lyliti-- see võib muidugi olla normaalselt suletud kontaktidega.---yhenda ventilaator sobivalt läbi relee niiet temp lyliti avanemisel katkeks relee toide ja sulguks ventilaatori toiteahel.

            Usun et rattale rasketesse tingimustesse kuuma ja märja kätte pole otstarbekas mingeid peenelektroonilisi asju leiutama hakata---(pic prose ja digital temp andur jne...)

            Comment


              #7
              Originally posted by Heinar@Apr 4 2006, 22:57
              Juhul muidugi, kui su rattal on temperatuuri andur.Pean silmas nagu autodel annab temp. andur info kellale, kust näed temperatuuri.Seesamune andur on juba termotakisti.
              Enda autol viskasin meh. ventika minema ja panin elektrilise ,mida juhtiv elektroonika plokk saab temp. info auto mootori plokis olevast andurist.
              Mul on täpselt sama, et on see seieriga kell ja silindris on andur. Sorry unustasin ennist mainida.

              Comment


                #8
                Originally posted by HannesN+Apr 5 2006, 15:54--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (HannesN &#064; Apr 5 2006, 15:54)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteBegin-Heinar@Apr 4 2006, 22:57
                Juhul muidugi, kui su rattal on temperatuuri andur.Pean silmas nagu autodel annab temp. andur info kellale, kust näed temperatuuri.Seesamune andur on juba termotakisti.
                Enda autol viskasin meh. ventika minema ja panin elektrilise ,mida juhtiv elektroonika plokk saab temp. info auto mootori plokis olevast andurist.
                Mul on täpselt sama, et on see seieriga kell ja silindris on andur. Sorry unustasin ennist mainida.[/b][/quote]
                Kui anduriks on termotakisti siis võiks teha sellise uuringu.
                Ühenda alalispinge voltmeeter temperatuuri andurist mineva juhtme ja kere vahele.
                Vaata millistes piirides pinge muutub, külmast mootorist kuni kuuma mootorini.
                Temperatuuri kella järgi saaksid fikseerida ka selle pinge suuruse millal ventika võiks sisse lülitada. Nüüd ei ole muud kui teha smititriger mis ventika releed lüliks.
                Kui need pinged oleks teada võiks mingit konkreetset skeemi soovitada.

                Comment

                Working...
                X