Tere rahvas. Nimel on selline probleem, et oleks vaja oma mootorrattale panna jahutuseks radikale ventilaator. See peaks toimima nii, et kui temperatuur saavutab mingi teatud kraadi hakkab ventilaator tööle ja jääb seisma kui temperatuur on langenud alla määratud kraadi. Palun kirjutage mingeid mõtteid, et mida peaks kasutama ja kuidas see asi peaks välja nägema. Tore oleks, kui oleks mingeid skeeme või midagi. Tänud ette.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
temperatuuri andur
Collapse
X
-
Juhul muidugi, kui su rattal on temperatuuri andur.Pean silmas nagu autodel annab temp. andur info kellale, kust näed temperatuuri.Seesamune andur on juba termotakisti.
Enda autol viskasin meh. ventika minema ja panin elektrilise ,mida juhtiv elektroonika plokk saab temp. info auto mootori plokis olevast andurist.
Comment
-
1- Hangi kusagilt selleks otstarbeks tehtud termolyliti---näiteks romulast ja auto oma. Yhenda lyliti ventilaatoriga jadasse -toide peale ja sõida----lyliti peab muidugi radiaatoriga olema heas soojuskontaktis.
2- äkki leiad tevalost sobiva temp lyliti-- see võib muidugi olla normaalselt suletud kontaktidega.---yhenda ventilaator sobivalt läbi relee niiet temp lyliti avanemisel katkeks relee toide ja sulguks ventilaatori toiteahel.
Usun et rattale rasketesse tingimustesse kuuma ja märja kätte pole otstarbekas mingeid peenelektroonilisi asju leiutama hakata---(pic prose ja digital temp andur jne...)
Comment
-
Originally posted by Heinar@Apr 4 2006, 22:57
Juhul muidugi, kui su rattal on temperatuuri andur.Pean silmas nagu autodel annab temp. andur info kellale, kust näed temperatuuri.Seesamune andur on juba termotakisti.
Enda autol viskasin meh. ventika minema ja panin elektrilise ,mida juhtiv elektroonika plokk saab temp. info auto mootori plokis olevast andurist.
Comment
-
Originally posted by HannesN+Apr 5 2006, 15:54--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (HannesN @ Apr 5 2006, 15:54)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteBegin-Heinar@Apr 4 2006, 22:57
Juhul muidugi, kui su rattal on temperatuuri andur.Pean silmas nagu autodel annab temp. andur info kellale, kust näed temperatuuri.Seesamune andur on juba termotakisti.
Enda autol viskasin meh. ventika minema ja panin elektrilise ,mida juhtiv elektroonika plokk saab temp. info auto mootori plokis olevast andurist.
Kui anduriks on termotakisti siis võiks teha sellise uuringu.
Ühenda alalispinge voltmeeter temperatuuri andurist mineva juhtme ja kere vahele.
Vaata millistes piirides pinge muutub, külmast mootorist kuni kuuma mootorini.
Temperatuuri kella järgi saaksid fikseerida ka selle pinge suuruse millal ventika võiks sisse lülitada. Nüüd ei ole muud kui teha smititriger mis ventika releed lüliks.
Kui need pinged oleks teada võiks mingit konkreetset skeemi soovitada.
Comment
Comment