Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

süütepool

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    süütepool

    tere!
    tegu siis rolleri süütepooliga..
    säde kaob ära..kahtlustan süütepoolt.
    kui säde ära kaob(pärast paari korda lubamist) siis pinge tuleb süütepoolile peale,aga süütepoolist välja enam ei lähe(pärast u poole tunnist seismist,on säde jälle tagasi).
    et siis kuidas kontrollida süütepooli,kas on läbi või mitte ja mis põhjustas süütepooli riknemise(kui asi on süütepoolis).
    tuli natike segane tekst,loodan et saate aru.

    #2
    Süütepoolis viga olla ei tohiks. Pigem on kuskil andurite juures. Kui süütepool läbi oleks siis põhimõtteliselt ei tohiks see enam sädet anda.

    Comment


      #3
      vaata parem kommutaator üle.

      Comment


        #4
        aga ikkagi..kuidas süütepooli kontrollida?
        süütepoolini tuleb vool koguaeg ilusti ju,isegi siis,kui sädet pole..

        Comment


          #5
          Pool annab sädet siis kui sisendis tekib pinge muutus, mitte siis kui pinge pidevalt peal! Seeag kontrollida saaks andes talle hetkeks 12V (või misiganes su pardapinge on) peale . Peaks tekkima säde. Kui ei teki või säde nõrk, on ilmselt poolis lähiskeerud. Ma ei tea, kui tavaline nähtus see oleks aga võimalik küll.
          - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
          - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

          Comment


            #6
            seda ma tean jah,et pidevalt peal ei tohi hoida..
            säde on jah kuidagi niru võitu,lõpuks kadus üldse ära,eks ma proovin mingit teist süütepooli siis..

            Comment


              #7
              Toimivat süütepooli vaata pimedas. Levinud viga, et kõrgepinge kontaktilt on "+" või "-" kontaktile ülelöök, säde vahel. Samas on kuulda ka särin.
              Ka niiskus tekitab ülelööki...süütepooli plastikust osa peab olema terve (pragudeta&#33 ja täiesti kuiv. Samuti viletsad küünlajuhtmed peksavad üle, kui nad kusagil korpuse vastas. Nii ei jäägi küünla jaoks sädet

              Comment


                #8
                Originally posted by ivar130@Apr 9 2006, 21:00
                tere!
                tegu siis rolleri süütepooliga..
                säde kaob ära..kahtlustan süütepoolt.
                kui säde ära kaob(pärast paari korda lubamist) siis pinge tuleb süütepoolile peale,aga süütepoolist välja enam ei lähe(pärast u poole tunnist seismist,on säde jälle tagasi).
                et siis kuidas kontrollida süütepooli,kas on läbi või mitte ja mis põhjustas süütepooli riknemise(kui asi on süütepoolis).
                tuli natike segane tekst,loodan et saate aru.
                No on ikka laisad sellid, istuvad ninapidi internrtis ja midagi otsida ei viitsi!

                Vaata siia kuidas infi otsida,
                http://www.arvutikasutaja.ee/foorum/...pic.php?t=5411

                ja mõne minutiga leitu nende märksõnadega ------> ignition coil
                http://www.sentex.net/~mwandel/cannon/sparky.html
                http://www.indiacar.com/index2.asp?pagenam.../battery_od.htm
                http://w6rec.com/duane/bmw/points/points1.jpg
                http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/hbase...c/ignition.html

                http://jnaudin.free.fr/html/afep01.htm

                jne.

                Comment


                  #9
                  No ABMAN said nendelt adredelt vajaminema infi kätte va?? et nagu roller akkas tööle,või mis!!Inimene küsis nõu,mitte teadust ja tööpõhimõtteid.
                  Ise pakun et kommukas on vigane,seda pead ossiga vaatama mis signaal süütepoolile peale jookseb,võibolla tõesti ainult pidev vool,siis ikka sädet ei saa.
                  Testriga seal suur midagi ei tee.Kui võimalus on siis proovi teist süütepooli.
                  Mul paar juhust olnud et nurga anduril tekivad kuuma mootoriga mingid jamad(lühiskeerud vist)ja siis kaob säde mingiks ajaks,kui jahtub tuleb tagasi.on aidanud staatoril oleva anduri vahetus.Äkki avaldad oma rolleri margi,saaks täpsemalt nõu anda.

                  Comment


                    #10
                    aprilia sr50 sport on rolleriks..
                    ossi kahjuks endal pole..kas kedagi on paide ligidal,kes saaks asja ossiga yle vaadata?

                    Comment


                      #11
                      To supra!
                      Küsiti ju;
                      Originally posted by ivar130@Apr 9 2006, 21:32
                      aga ikkagi..kuidas süütepooli kontrollida?
                      süütepoolini tuleb vool koguaeg ilusti ju,isegi siis,kui sädet pole..
                      Viidetes ju skeemid ja inf olemas, võib kasvõi laua peal skeemi kokku kruvida
                      ja kontrollida süütepooli korrasolekut! Milles küsimus?
                      Edasi otsides leiab veel parematki kindlasti. Käed rüpes oodata ja passide, ehk
                      keegi midagi mõistlikku vastab, ka nagu narr.

                      Ostsilloskoobiga oleks küll hea kontrollida aga on oht, et kusagil võib tekkida
                      ülelöök ja skoobi sisend läbi. Seda ennegi juhtunud nende kõrgepingetega!

                      Mina paneksin kommutaatorist süütepooli tuleva juhtme ja kere vahele
                      lambikese 3W kuni 5W näiteks.
                      Kui kontaktid on korras peaks lambikene vilkuma. Kui vilgub ja sädet ikka ei ole
                      võibki viga olla süütepoolis. Kõrgepingejutmes (katkestus), piibus või isegi küünlas.
                      Eks neid peab siis vahetama , et selgust saada.

                      Ja veel, külmast peast võiks ära mõõta süütepooli mähiste takistused ja võrrelda
                      kiiresti olukorras kui süütepool ei tööta. Siitki võib infi saada kui kuumaga näiteks kõrgepingemähise takistus väiksm, on poolis lühiskeerud. Sellist muutust näb siis kui lühiskeerud kihtide vahele tekuvad, kõrvutiasuvate keerdude vahel tõenäoliselt mitte.

                      Tavaliselt pannakse nendele katkestavatele kontaktidele paralleelselt kondensaator mis võib samuti vigane olla.

                      Comment


                        #12
                        Aprilial otsi viga nurga andurist.2 viimast samade vea tunnustega apriliat on olnud nurgaanduri veaga.Kui on võimalus proovi vahetada staator mähis koos nurga anduriga.(piisaks ainult anduri vahetusest,kui kuskilt eraldi leiad).


                        ABMAN ime ennast.

                        Comment


                          #13
                          Mina paneksin kommutaatorist süütepooli tuleva juhtme ja kere vahele
                          lambikese 3W kuni 5W näiteks.
                          Kui kontaktid on korras peaks lambikene vilkuma. Kui vilgub ja sädet ikka ei ole
                          võibki viga olla süütepoolis.

                          Tavaliselt pannakse nendele katkestavatele kontaktidele paralleelselt kondensaator mis võib samuti vigane olla. [/QUOTE]
                          Mina paneksin kommutaatorist süütepooli tuleva juhtme ja kere vahele
                          lambikese 3W kuni 5W näiteks.
                          Kui kontaktid on korras peaks lambikene vilkuma. Kui vilgub ja sädet ikka ei ole
                          võibki viga olla süütepoolis. Kõrgepingejutmes (katkestus), piibus või isegi küünlas.
                          Eks neid peab siis vahetama , et selgust saada.

                          ABMAN:vaata mida sa kirjutad,tegu on siiski rolleriga mitte võrriga,millega sa pirne vilgutad.Tegemist on elektronsüütega(CDI) ja nüüd kasuta googlet ja õpi lammas!!!!"!

                          Comment


                            #14
                            Originally posted by supra@Apr 11 2006, 02:09
                            Mina paneksin kommutaatorist süütepooli tuleva juhtme ja kere vahele
                            lambikese 3W kuni 5W näiteks.
                            Kui kontaktid on korras peaks lambikene vilkuma. Kui vilgub ja sädet ikka ei ole
                            võibki viga olla süütepoolis.

                            Tavaliselt pannakse nendele katkestavatele kontaktidele paralleelselt kondensaator mis võib samuti vigane olla.
                            Mina paneksin kommutaatorist süütepooli tuleva juhtme ja kere vahele
                            lambikese 3W kuni 5W näiteks.
                            Kui kontaktid on korras peaks lambikene vilkuma. Kui vilgub ja sädet ikka ei ole
                            võibki viga olla süütepoolis. Kõrgepingejutmes (katkestus), piibus või isegi küünlas.
                            Eks neid peab siis vahetama , et selgust saada.

                            ABMAN:vaata mida sa kirjutad,tegu on siiski rolleriga mitte võrriga,millega sa pirne vilgutad.Tegemist on elektronsüütega(CDI) ja nüüd kasuta googlet ja õpi lammas!!!!"!
                            Mis seal vahet kas kontaktid või muu kommuteeriv element,
                            süütepooli primaarset mähist peab ta kommuteerima ju, muidu
                            süütepoolist sädet kätte ei saa! Süütepool tahab primaaris mõne
                            ampri suurust vooluimpulssi saada, niiet kommuteeriv element
                            peaks päris võimas olema.
                            3W kuni 5W lambikesest oli juttu, selline lisakoormus ei peaks
                            kommuteerivat elementi veel liigselt koormama.

                            Leidsin selle rolleri - aprilia sr50 sport - SDI elektrilise üldskeemi.
                            Siin vajalik osa sellest,

                            Kas keegi teab kummal pool on see võimas kommuteeriv element
                            asub mis süütepooli matsutab?
                            Kas elektroonikasõlmes 11 või on juba süütepooli 10 juurde pandud?
                            Kui tekib kahtlus peaks kasutama lambikese asemel LEDi millega
                            järjestikku 1Koomine takisti (vunkab ka 5Koomi ja suuremagi takistiga).
                            Tekitab lisamoormust ainult umbes 20mA!
                            Kummalt poolt (frondist) süütepooli kommuteeritakse,
                            kas miinuse e. kere või + pinge poolt tuleks ka LED skeemi ühendada.
                            Ja ühendamise viisist oleneb kas LED põleb pikemalt ning
                            kustub korraks või vastupidi.
                            LEDi kasutamisel veel see hea omadus, et näeb juba
                            küllalt lühikest impulsikest, hõõglambil suur inerts süttimisel.
                            Kui LED vilgub peaks sõlmega 11 asjad korras olema ja
                            vaja hakata kontrollima sõlme 10 - IGNITION COIL.
                            Kas ma pean nüüd siis kõik ära seletama? Mõelge ise kah väheke!
                            Nupp vaja natuke tööle panna, et mida ja kuidas kõige lihtsamate
                            vahenditega kontrollida saaks!

                            Sõima ennast edasi, supra! Foorumi rahvas otsustab, kes lammas kes mitte!
                            Rullnokatsil imemine selge nagu näha, egas ta seda muidu propageeriks!

                            Comment


                              #15
                              Originally posted by supra@Apr 11 2006, 01:55
                              Aprilial otsi viga nurga andurist.2 viimast samade vea tunnustega apriliat on olnud nurgaanduri veaga.Kui on võimalus proovi vahetada staator mähis koos nurga anduriga.(piisaks ainult anduri vahetusest,kui kuskilt eraldi leiad).


                              ABMAN ime ennast.

                              ????????????????????

                              Comment

                              Working...
                              X