Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

süütepool

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Rolleritel juhitakse kommutaatorit reeglina magnetelektrilise impulsiga.Halli anduriga olen ka näinud aga need haru harvad juhused(halli andur lülitab massi),magnetelekriline andur tekitab väntvõlli kindlas asendis vahelduvoolu impulsi mida kommutaatoriga võimendatakse.
    Selles skeemis on kommukas ajus aga see on ka sissepritse variant.
    Ivarile veel küsimustsisin netist ja leidsin et sinu rollerit on nii pritsega kui ka karpaga-kumb sul on??
    Ja rullnokk olen ma kindlasti,muidu ma ei käiks ju moto ja auto foorumitesse targutamas.

    Comment


      #17
      karburaatoriga on..
      sain onult ossi,nimeks: C1-94
      kuidas seadistada?onu ei mäletanud enan..

      Comment


        #18
        Kas mõne teise küünlaga oled proovinud. Võibolla tõmbab mootor ennast täis ja küünla elektroodid saavad õlija bensiini ning peale seda küünal lihtsalt ei anna enam sädet.

        Endal oli kunagi selline variant druzbaga, mis sai võrrile peale aretatud(orginaalsüütepooliga tõbbas mootori kütet täis, kuid välise süütepooliga töötas asi ideaalselt)

        Comment


          #19
          Seda vale segu ja küünla suremist eriti ei usu.Nendel uutel on ikka nii et kui küünal sureb,sureb päriselt(enam käima ei saa).Selle ossi venekeelset kasutusjuhendit nägin kuskil netis,aga praegu ei leia.Saad ka teistmoodi proovida-testriga mõõda peale välja suremist staatormähise küljes olevat parempoolse musta klotsi takistust(peaks olema umbes 700-1200 Oomi).1 võimalus on veel-kui ära sureb keera küünal maha,ja mõõda starteriga ringi lastes parempoolse anduri vahelduvvoolu pinget(peaks olema umbes 30-40 Volti)enne võta süütepooli minevad madalpinge juhtmed küljest ära muidu lased seal veel midagi teise ilma.Mõõta tuleks ka vasakpoolse anduri pinget,võib olla kuni 70V.See vasakpoolne on kommutaatori toite jaoks.Jämedast traadist mähised on aku ja valgustuse jaoks.Ma loodan et sul on ikka selline süüte süsteem.Äkki saad pildi teha,siis oskaks küll aidata.Mitme otsaga süütepool on?(mõtlen ainult madalpinge klemme)

          Comment


            #20
            Originally posted by supra@Apr 11 2006, 01:55
            ABMAN ime ennast.
            Meil siin on elektroonikafoorum, mitte automehhaanikute foorum. Võib-olla seal (pisikese õlle kõrvale) on sarnane kõnepruuk omal kohal aga siin mitte.
            Moded, kas ei oleks hoiatuse/karistuse koht?
            Asjatundja on asjatundja ka ilma läbustamata - läbu ei kanna inffi edasi (isegi, kui mõnel juhul asja eest).
            - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
            - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

            Comment


              #21
              Originally posted by felch@Apr 9 2006, 22:27
              Pool annab sädet siis kui sisendis tekib pinge muutus, mitte siis kui pinge pidevalt peal! Seeag kontrollida saaks andes talle hetkeks 12V (või misiganes su pardapinge on) peale . Peaks tekkima säde. Kui ei teki või säde nõrk, on ilmselt poolis lähiskeerud. Ma ei tea, kui tavaline nähtus see oleks aga võimalik küll.
              Neil kurivaimudel ei saa süütepooli otstele ligi,neil kommukaga kokku ehitatud ja plasti valatud,uuematel on veel immoka kivi ka sisse pandud,ei saa teise rolleri pealt katsetamiseks ka võtta(lihtsalt ei lähe käima)

              Comment


                #22
                Originally posted by felch+Apr 11 2006, 22:10--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (felch @ Apr 11 2006, 22:10)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-supra@Apr 11 2006, 01:55
                ABMAN ime ennast.
                Meil siin on elektroonikafoorum, mitte automehhaanikute foorum. Võib-olla seal (pisikese õlle kõrvale) on sarnane kõnepruuk omal kohal aga siin mitte.
                Moded, kas ei oleks hoiatuse/karistuse koht?
                Asjatundja on asjatundja ka ilma läbustamata - läbu ei kanna inffi edasi (isegi, kui mõnel juhul asja eest). [/b][/quote]
                Andke andeks läksin tiba liiale

                Comment


                  #23
                  Originally posted by ivar130@Apr 11 2006, 20:00
                  karburaatoriga on..
                  sain onult ossi,nimeks: C1-94
                  kuidas seadistada?onu ei mäletanud enan..
                  ikkagi,tahaks teada..

                  Comment


                    #24
                    Originally posted by ivar130+Apr 11 2006, 22:27--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (ivar130 &#064; Apr 11 2006, 22:27)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-ivar130@Apr 11 2006, 20:00
                    karburaatoriga on..
                    sain onult ossi,nimeks: C1-94
                    kuidas seadistada?onu ei mäletanud enan..
                    ikkagi,tahaks teada.. [/b][/quote]
                    http://www.radiomuseum.org/r/belvar_oszill...1_94_c1_94.html
                    siin mingi saksakeelne inf.
                    http://cxem.net/izmer/izmer37.php
                    siin veel venekeelest midagi.
                    Müüa ei taha seda ossi va??
                    kui soovid tule privasse.
                    http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...2&category=8768
                    siin on juhend müüa.

                    Comment


                      #25
                      Originally posted by ivar130+Apr 11 2006, 22:27--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (ivar130 &#064; Apr 11 2006, 22:27)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteBegin-ivar130@Apr 11 2006, 20:00
                      karburaatoriga on..
                      sain onult ossi,nimeks: C1-94
                      kuidas seadistada?onu ei mäletanud enan..
                      ikkagi,tahaks teada..[/b][/quote]
                      Selle ossiga natuke raske neid impulsse uurida, sünkroniseerimine küllaltki kehv.
                      Seda esiteks ja teiseks sagedus mida vaadatakse ei seisa stabiilselt paigas,
                      oleneb mootori pööretest.
                      Kaldun arvama, et LEDi variant, mis eespool välja pakkusin,
                      oleks palju mugavam, ühenda külge ja jälgi.
                      Näeb kohe kas vilgub või mitte.
                      Ossi ühendamiseks uuritava ahela külge pead tegema mingil kombel väljavõtte,
                      ahel ise peab edasi toimima. Siis saad tegeliku pildi olukorrast.
                      Siin kostavad juba hääled, et nendele juhtmetele nagu ligi ei saagi,
                      kinni valatud jms.

                      Kui elus esimest korda ossiga pistmist on väheke keeruline küll.
                      Eriti sellist ebastaabiilset asja uurida.

                      Siin C1-94 juhend vene keeles loomulikult. Vaata punkti 6,
                      seal just ossi tööolukorda seadmisest ja töötamisest.
                      http://www.chipdip.vrn.ru/library/files/52...585/s1_94_3.pdf

                      Üldised andmed,
                      http://www.chipdip.vrn.ru/library/files/52...29585/s1-94.pdf

                      Edu&#33;

                      Comment

                      Working...
                      X