Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
viiendal jalal on pinge muutuv seal on kas 5V või 0V. kui on 5V, siis virab 1 mootor, kui on 0V siis vurab teine mootor. nii lihtne see ongi . lihtsalt vaata, et su ootorid ei võtaks rohkem voolu, kui sealt viiendast jalast välja tuleb maksimaalselt. muidu kärsatad veel midagi läbi ka....
on ühendatud ikka kõik nii nagu skeemil. 13V sinna kuidagi saada on juba väga vinge. Voltage doubler missugune miskipärast arvan, et 13V on nati palju sinna skeemi...
mitme voldiseid mootoreid sa kasutad? ja mis võimsusel (mitu A'd need tegelawsed tahavad) see kivi väga palu üle 100mA anda ei taha...
Mina loen andmetest välja et mootor tarbib 3V pinge puhul juba koormuseta 290mA, koormates aga isegi üle ampri. Natuke naljakas on ainult nii täpseid pöörlemiskiiruste väärtusi näha...
voltage:
operating range: 1.5-3V
nominal: 3V
no load:
speed: 12511rpm
current: 0.29A
at max. efficiency:
speed: 10012rpm
current: 1.16A
Elektroonika töötab suitsu baasil.
Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.
oioioi... pole ime, et asi ei tööta... LM kuumaks ei lähe natuke? või on juba otse lühiseks kõrbenud... otsi omale solar mootorid e siis CD mootorid, mis tarbivad mA'des voolu mitte amprites...
Kui vooluallikale 15ohmi järgi panna siis oli tulemus normaalsem. Aga siiski Andmete järgi ütleks, et midagi vajab vahetamist. Aga kuidagi piirata ei saa? Lm kuumaks ei läinud. Tundub nagu ei mõjutaks üldse see.
1 võimalus oleks sinna 5 jala külge keevitada 2 transistorit: NPN ja PNP. Need siis edasi kütaks neid võimsamaid mootoreid ja kõik oleks rahul edasi
Tundub et mootorid ei kasutagi seda kivi. MOotorid on ju jadamisi. Miks peaks üldse kivist läbi minema?.
Kui see LM386 oleks (veel...) korras, töötaks skeem niiviisi et selle
väljund lühistaks vastavalt kas üht või teist jadamisi ühendatud mootorit,
see mootor siis väiksema pinge tõttu aeglustuks või jääks seisma, teine
aga vastavalt hakkaks pinge kasvust jõudsamalt käima. Üksjagu omapärane
helivõimendiks mõeldud mikroskeemi kasutamine muidugi. Karta võib et
mikroskeemi väljund võib juba ka läbipõlenud olla ja sel juhul töötavad
mõlemad jadamisi ühendatud mootorid ilma reguleerimiseta.
Jääb veel loota et skeemis mingi viga ja LM veel elus...
Ilmselt need mootorid on sellele liialt võimsad.
Elektroonika töötab suitsu baasil.
Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.
Comment