Vs: Lennuki instrumendid arvutiekraanile
Muide, kiikasin korraks www.digikey.com ja vähemalt ADXL202 on seal küll kõvasti odavam. Eestis müüb digikey-d ja RS-components'i edasi YEint.
Põmst. minu soovitus on võtta koha selline IO-kaart, millel on vajalik kogus vajaliku täpsusega analoogsisendeid pluss digital-io - võtab vähem arvuti porte ära, nagunii tahad sinna pärast veel mingit nänni külge panna. Näiteks.... esimene google "usb" "analog input" "daq" andis järgmise tulemuse: http://www.measurementcomputing.com/...413&pf_id=1572 tundub justkui rusikas silmaauku sobivat, v.a. ehk hind... nende "universal library" API tuleks muidugi enne ostmist üle vaadata, kas sobib kasutada.
Andurite andmelehtedel (datasheet) peaksid ühendamise näited olemas olema, midagi keerulist seal ei tohiks olla. Usun, et saad ka suures osas omal jõul hakkama, kui mingi konkreetne küsimus on, siis on lihtsam aidata.
Muide, progemise lihtsustamise koha pealt, ehk lihtsustab asja, kui jätta GPS-i ja kiirendusandurite lugemid ühildamata ja näidata neid lihtsalt eraldi - kõrgus(GPS) ja vertikaalkiirus(kiirendusandur) + kõrguse muut viimased 3 sekundi jooksul(kiirendusandur).
Muide, kiikasin korraks www.digikey.com ja vähemalt ADXL202 on seal küll kõvasti odavam. Eestis müüb digikey-d ja RS-components'i edasi YEint.
Põmst. minu soovitus on võtta koha selline IO-kaart, millel on vajalik kogus vajaliku täpsusega analoogsisendeid pluss digital-io - võtab vähem arvuti porte ära, nagunii tahad sinna pärast veel mingit nänni külge panna. Näiteks.... esimene google "usb" "analog input" "daq" andis järgmise tulemuse: http://www.measurementcomputing.com/...413&pf_id=1572 tundub justkui rusikas silmaauku sobivat, v.a. ehk hind... nende "universal library" API tuleks muidugi enne ostmist üle vaadata, kas sobib kasutada.
Andurite andmelehtedel (datasheet) peaksid ühendamise näited olemas olema, midagi keerulist seal ei tohiks olla. Usun, et saad ka suures osas omal jõul hakkama, kui mingi konkreetne küsimus on, siis on lihtsam aidata.
Muide, progemise lihtsustamise koha pealt, ehk lihtsustab asja, kui jätta GPS-i ja kiirendusandurite lugemid ühildamata ja näidata neid lihtsalt eraldi - kõrgus(GPS) ja vertikaalkiirus(kiirendusandur) + kõrguse muut viimased 3 sekundi jooksul(kiirendusandur).
Comment