Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

AA akude kontroll

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    AA akude kontroll

    ei raatsi uusi akusi osta veel kuna mingi kogus vanu on kogunenud, kuna vahepeal laadija jukerdas, siis praakisin 3 neljast komplekti neid välja ja ostsin uued akud, siis sain aga laadija korda ja need jäid seisma ...
    nüüd on vaja aga üks 5-e pulgaga süsteem käima ajada, laadimise loogika seadmel sees olemas, vaja ainult 9V taha anda ...
    tahaks nüüd sellest akude hunnikust 5 parimat ja võrdsete omadustega isendit välja valida ...
    kuidas seda kõige mõistlikum teha

    mida peaks jälgima kui tahaks seda seadet autos laadida, kus pinge võib tõusta kuni 13,5V?

    akudest ja laadimisest on küll palju juttu olnud, kontrollimisest aga midagi ei leidnud

    #2
    Vs: AA akude kontroll

    See polegi nii lihtne. Akud järjestikku panna, koos laadida ja siis elemente eraldi mingi koormusega mõõta ei anna tavaliselt õigeid tulemusi. Tuleks elemendid ka eraldi laadida ehk siis kasutada laadijat kus igale elemendile eraldi kanal. Mõned kallimad isendid (600+ krooni) on just sellised, näiteks Vanson V6000 mida ise kasutan.
    Seejärel võib elemendid seadmesse panna ja praakida välja need isendid millede pinge koormamisel teistest märgatavalt kiiremini kukub...mahutavus kadunud.

    Autos võiks ju laadida, aga tuleks enne teada missugust skeemi on laadijas kasutatud.

    Comment


      #3
      Vs: AA akude kontroll

      erinevate akude kasutamine uhes akupakis on suht keeruline, eriti, kui neid on eelnevalt erinevalt kasutatud
      mahutavusest saad kasutada vast natuke ule poole, kuna niikuinii on nende akude mahutavus aja jooksul kahanenud ja peale selle tekib veel suurem probleem: ahela tugevuse maarab temas peituv nork luli. nende akude puhul jaab kindlasti moni element norgemaks, kui teised ja siis tuhjeneb ta teistest kiiremini ja seda edasi ka alla miinimumpinge(0.8V) olenevalt tarbijast voib ette tulla ka koige norgema elemendi vastupidist laadimist. hiljem see nork element saab aga ramedalt ule laetud, kuna liigsel tuhjenemisel kaotab ta veel lisaks mahutavust.
      seega voib sellest ettevotmisest suht luhikeseks ajaks roomu olla. proovida muidugi voib, kui aega ja tahtmist on. oluline oleks neid alguses koiki eraldi taiesti tais ja siis ka tuhjaks laadida.
      pliiakude puhul saab selliseks koormamiseks kasutada paralleelset koormamist ja laadimist, kui on sama mahutavusega samatuubilised akud ja erinevalt koormatud. NiCD ja NiMH akude puhul on asi keerulisem, kuna laadimiskoverad ja voolud on erinevad ja aja jooksul rohkem muutuvad
      Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

      Comment

      Working...
      X