Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Mure ralliauto sidega?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Mure ralliauto sidega?

    Mure siis selline ,et ralliautos on side juhi ja kaartilugeja vahel kiivrist kiivrisse ja vahel on sidebox. Sidebox saab toitet tema sees olevast 9V patareist. Nii ja põhimure seisneb sellles et kuskilt korjab see box müra sisse.Nagu mootori või geneks poolt tekkitavaid häireid selline jube kahin ja kohin on.Ja see müra sõlltub mootri pööretest.Sidebox on autost täiesti iseseisev asi ei ole üldse auto elektri süsteemiga ühendatud. Box ise asub puuri küljes ja igalt poolt ca70cm eemal auto elektri juhtmetest.
    Imelik asi on veel see ,et kui kummardada nagu enda ette siis müra ka väheneb.Ja Huvitav nähtus on veel see ,et see on kahel masin ja mõlemad on mitsubishid üks EVO 9 teine EVO 6. Samas see sama side süsteem ei tee sellist asja trenniautos mis on Subaru.Subarus puudub turvapuur.Ja ma mõtlesin et järsku see puur on nagu antenniks auto häiretele.
    Oskb keegi mõngit nõu anda kuidas lahti saada sellest murest.Mõtlesin et kas need feriitrõngad ei aitaks kui juhtmete külge panna.
    Side box ja süsteem Stilo firma omad mis on oma ala tegija.
    Iga sugu ideed on tere tulnud.

    #2
    Vs: Mure ralliauto sidega?

    Tundub nagu kusagil oleks kaabli varjestus lahti. Mikri sisend tavaliselt müra korjabki, see peab ju suht tundlik olema.
    Kui ütled, et tegu firma tootega, mitte isetehtud jublakaga siis tasuks küll juhtmed üle käia. Vaevalt see turvapuur midagi määrab kui juhtmete varjestus korras.
    Teine asi muidugi box lahti võtta, ehk seal mingi joode lahti põrunud. Puuri küljes saab ta põrutada nii et vähe pole

    Comment


      #3
      Vs: Mure ralliauto sidega?

      Sama asi toimub kahe side komplektiga on vahetatud ja proovitud. Aga sama mure ei esine Subarus selle sama komplektiga.
      Täitsa müstika.

      Comment


        #4
        Vs: Mure ralliauto sidega?

        Olen remontinud telefoni (laua), mis korjas kah igasugu müra ja undamist sisse. Viga oli mikrofonis. Nimelt elektreetmikritel (mida tavaliselt kasutatakse sellistes kohtades) on alumiiniumkorpus. Ja see korpus peab olema maandatud. Kuid korpus on surutud kokku, alumiiniumi ei saa ju tinutada. Ja mingi aja möödudes ei anna korpus enam ühendust. Siis ongi nii, et kõik töötab, kuid müra korjab sisse. Seda viga saad kontrollida nii, et võtad näpuga seadme maandusest kinni (näiteks toite mõnest otsast) ja teise käega katab mikrofoni kinni. Kui nüüd häire väheneb, siis mikker lahti ja vaadata mis saab teha, kui see ei muuda olukorda, siis viga mujal. Jõudu remontimisel.

        Subaru siis tekitab vähem häireid.

        Comment


          #5
          Vs: Mure ralliauto sidega?

          Küllap nende mitsude mingi elektroonikasõlm häiret tekitab mis
          satub nende boxide sageduspiirkonda.
          Ehk on nende autode juures midagi "tuunitud", midagi "üleliigset"
          välja visatud!
          Kui kõk korralik tehase värk siis on tehase viga ja peaks
          kindlaks tegema tegeliku põhjuse.

          Meil tegeleb sideamet igasuguste sarnaste häirete mõõtmise
          ja kindlakstegemisega.

          Comment


            #6
            Vs: Mure ralliauto sidega?

            kas tegu juhtmega sidega või raadio teel omavahel?

            Kui autolt on maha korjatud häireid vähendavad vidinad (küünlad ilma takistiteta, mis iganes lisad, mis suurendavad võimsust) siis võivad ka töökorras seadmed hakata sirisema.

            Comment


              #7
              Vs: Mure ralliauto sidega?

              Aga kui prooviks auto maa (massi) ja selle sidesüsteemi maa (skeemi üldjuhe;varje) omavahel kokku ühendada?

              Comment


                #8
                Vs: Mure ralliauto sidega?

                Nii asi nüüd nii selge ,et häire tuleb sisse peatoite kaablist mis tuleb akust ja läheb armatuuri keskkonsooli ja seal on pluss lüliti ja seal läheb toide edasi kapotti alla.Ja müra tuleb sisse mikrofonist kui miker panna päris plusslüliti kõrvale siis on päris hullu maja.Ainult üks müra ongi.
                Mis leida lahenduseks? Kas muuta lüliti asukohta või äkki annab juht varjestda mingi sukaga.Juhe tuleb vasakut auto külge pidi ja siis risti armaturialt keskkonsooli. Äkki tööks juhtmne keset autot ja siis keskkonsooli.Mõtlesin ka ,et prooviks teist mikrofoni panna aga asi ei käi lahti normaalselt.Kõik kokku liimitud ja õmmeldud.

                Comment


                  #9
                  Vs: Mure ralliauto sidega?

                  Kirjelda lähemalt mida selle pluss lülitiga lülitakse ja kus asub aku ning kas
                  generaatori juhe ka otsapidi salongi tuleb, muidu ei oska keegi mõistlikku nõu anda?
                  On´s ralliautode elektrisüsteem tavaautodest kõvasti erinev?
                  Võt teeb igaüks isetegevust nagu oskab?

                  Comment


                    #10
                    Vs: Mure ralliauto sidega?

                    pane seadmest kaks juhet otse aku peale, juhtmed olgu keerutatud. Igasugune "mass" ehk keresse ühendamine ei sobi tundlike seadmete puhul.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Mure ralliauto sidega?

                      Võib proovida vahetult enne sidebox'i toite + sildamist kerega (-) läbi kondensaatori (nt. 100 V, 0,1 - 0,5 mkf). Kondensaator peaks toitekaablis indutseernud häired summutama. Äkki aitab ...

                      Comment


                        #12
                        Vs: Mure ralliauto sidega?

                        Loe seda veelkord, ehk aitab siiski:
                        Esmalt postitatud urmas78 poolt
                        Olen remontinud telefoni (laua), mis korjas kah igasugu müra ja undamist sisse. Viga oli mikrofonis. Nimelt elektreetmikritel (mida tavaliselt kasutatakse sellistes kohtades) on alumiiniumkorpus. Ja see korpus peab olema maandatud. Kuid korpus on surutud kokku, alumiiniumi ei saa ju tinutada. Ja mingi aja möödudes ei anna korpus enam ühendust. Siis ongi nii, et kõik töötab, kuid müra korjab sisse. Seda viga saad kontrollida nii, et võtad näpuga seadme maandusest kinni (näiteks toite mõnest otsast) ja teise käega katab mikrofoni kinni. Kui nüüd häire väheneb, siis mikker lahti ja vaadata mis saab teha, kui see ei muuda olukorda, siis viga mujal. Jõudu remontimisel.
                        Normaalne mikker ei tohi mitte mingit müra sisse korjata

                        Comment


                          #13
                          Vs: Mure ralliauto sidega?

                          Tänud rahvale vastamast, probleem leidis lahenduse toitekaabli ümberpaigutus.

                          Comment

                          Working...
                          X