Ehk siis sai autole alla selline käigukast,kus ei ole trossi kohta. Siit küsimus:kuidas oleks kõige lihtsam lahendada spidomeetri käitamine?
Ise mõtlesin kasutada Kamazi spidomeetri samm-mootorit,mis on kolme faasiga
ja omab kolme transiga võimendit.Andur on sama põhimõttega kui mootorgi.
Kahjuks pole autol ühtegi asja,mis pöörleks õige kiirusega.Kuna spidomeeter
peab tegema 1 pöörde meetri kohta,siis ei saa seda ei kardaanilt ega rattalt
võtta.Kui keeruline oleks teha selline muundur,mis muudaks näiteks kardaanilt või rattalt magnetanduriga saadava signaali samm-mootori õigeks pöörlemiseks?Või on veel mingi parem moodus selle probleemi lahendamiseks?
Ise mõtlesin kasutada Kamazi spidomeetri samm-mootorit,mis on kolme faasiga
ja omab kolme transiga võimendit.Andur on sama põhimõttega kui mootorgi.
Kahjuks pole autol ühtegi asja,mis pöörleks õige kiirusega.Kuna spidomeeter
peab tegema 1 pöörde meetri kohta,siis ei saa seda ei kardaanilt ega rattalt
võtta.Kui keeruline oleks teha selline muundur,mis muudaks näiteks kardaanilt või rattalt magnetanduriga saadava signaali samm-mootori õigeks pöörlemiseks?Või on veel mingi parem moodus selle probleemi lahendamiseks?
Comment