Vs: Kuidas testida ?
Saad teada, kui asendad selle "surnud" paari ainult ühe korras Li-Ion elemendiga. Kuna arvatavasti langeb talle 2x suurem laadimisvool, siis hoia akut laadimises ainult niikaua kuniks veendud, et elemendi pinge tõuseb.
See element tuleb muidugi osta. Võid ka mõnd teist ~2Ah Li-Ion (teadaolevalt korras) elementi kasutada, kui sellise kusagilt leiad ja polaarsused õigesti ühendad.
Kui näed, et laadimine hakkab toimima (alguses on uue elemendi pinge koormuseta u. 3,4V ja ta on juba tehases ~40% laaditud, ehk siis teiste paaride ahelasse lisatuna käitub ta kohe "korraliku" elemendina), ostadki teise juurde.
See 1,7-voldine paar on ka vilets, ilmselt on üks element läbi ja seepärast koormab ta teist elementi. Arvatavasti tuleb mõlemad vahetada, sest LI-Ion akuelemendi tööiga lüheneb tunduvalt, kui ta pinge langeb mingil põhjusel alla 2 voldi.
Esmalt postitatud Sammi poolt
See element tuleb muidugi osta. Võid ka mõnd teist ~2Ah Li-Ion (teadaolevalt korras) elementi kasutada, kui sellise kusagilt leiad ja polaarsused õigesti ühendad.
Kui näed, et laadimine hakkab toimima (alguses on uue elemendi pinge koormuseta u. 3,4V ja ta on juba tehases ~40% laaditud, ehk siis teiste paaride ahelasse lisatuna käitub ta kohe "korraliku" elemendina), ostadki teise juurde.
See 1,7-voldine paar on ka vilets, ilmselt on üks element läbi ja seepärast koormab ta teist elementi. Arvatavasti tuleb mõlemad vahetada, sest LI-Ion akuelemendi tööiga lüheneb tunduvalt, kui ta pinge langeb mingil põhjusel alla 2 voldi.
Comment