kuna sai endale liikur ehitatud, siis on seda vaja ka laadida, paraku sobivat laadijat ei leidnud ja seetõttu kommuteerin laadimiseks 48V akupaki 12V peale ja laen seda siis START laadijaga. pea toimiv lahendus, aga laadimisaega paha paika saada ja pealegi releed on probleem. lisaks tekkis veel idee sellist suurt akupakki ka muuks otstarbeks kasutada. 220V oleks päris hea. vahel on vaja ka krundi teises servas tööd teha ja seal elektrit pole. oleks siis päris hea torgata pistik liikurisse ja sealt siis energiat ammutada.
küsimus siis ongi selles, kuis neil suurtel upsidel see laadimine lahendatud on. teoreetiliselt peaks nad kannatama 5x suuremat mahutavust enda küljes. palju raha UPS alla kinni panna ainult loomkatseteks ei taha.
sellest tulenevalt ka ostusoov 48V akupakiga UPS. akud võivad olemas olla, aga nagu aru saate, siis vajadust nende järgi mul pole. võimsuse kohalt mida võimsam, seda parem. 100Ah 48V kannataks koormata küll...
küsimus siis ongi selles, kuis neil suurtel upsidel see laadimine lahendatud on. teoreetiliselt peaks nad kannatama 5x suuremat mahutavust enda küljes. palju raha UPS alla kinni panna ainult loomkatseteks ei taha.
sellest tulenevalt ka ostusoov 48V akupakiga UPS. akud võivad olemas olla, aga nagu aru saate, siis vajadust nende järgi mul pole. võimsuse kohalt mida võimsam, seda parem. 100Ah 48V kannataks koormata küll...
Comment