Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

12v > 24v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    12v > 24v

    Tervist
    Pisike projekt käsil aga hetkel ummikus.....on pisike elektropneumaatiline jaotur mis töötab 24V pealt aga oleks vaja ta tööle panna tsikli peal(12V)
    Samas ei tahaks läpaka muundurit kah osta sellise väikse asja jaoks.
    Kas keegi teab mõnda lihtsat skeemi või on kellelgi üle äkki ja nõus sümboolse tasu eest loovutama(ise elektroonikaga ei ole just sinasõber)?
    Jaotur on tõesti väike: 4,6W@24V.
    Ette tänades Tafka
    Sõida,mees,aga ära mölise!

    #2
    Vs: 12v > 24v

    on olemas sellised asjad nagu pinge kordistid, mis põhimõtteliselt koosnevad kondedest ja dioodidest. Aga selle jaoks oleks vaja vahelduvpinget. Mina ostaks SG3525 kivi, paneks talle sageduse jaoks ühe taki ja konde ning ühendaks pingekordisti skeemi (kaks dioodi, kaks kondet) kahe väljundi vahele. too peaks 5W ära kannatama küll ma usun. Aga skeemi küll ei viitsi joonistada ei garanteeriks kah, et töötab aga usun küll sellesse SG3525 varjanti. Kindlasti on ka teisi varjante aga see SG3525 lihtsalt ainuke kahe väljundiga impulsstoiteka kivi, mida peast tean.

    Comment


      #3
      Vs: 12v > 24v

      Traco pingemuundid: http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_sto...&on=&oe=1&oo=1 ? Tiba kallid küll.
      - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
      - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

      Comment


        #4
        Vs: 12v > 24v

        Esmalt postitatud Taff poolt
        Tervist
        Pisike projekt käsil aga hetkel ummikus.....on pisike elektropneumaatiline jaotur mis töötab 24V pealt aga oleks vaja ta tööle panna tsikli peal(12V)
        Väike ot: aga kas on saladus mida pneumaatika tegema hakab tsikli peal?

        Comment


          #5
          Vs: 12v > 24v

          Esmalt postitatud lible poolt
          Väike ot: aga kas on saladus mida pneumaatika tegema hakab tsikli peal?
          Ise tehtud ketiõlituse sisse/välja lülitamine.
          Felchi poolt pakutud variante piilusin isegi aga kallid jah...sama raha eest saaks juba suht korraliku läppari muunduri....otsin jah just neid odavamaid lahendusi.
          Aga eks uurin seda SG3525 kivi asja natukene guugliga.
          Tänud vastajatele hetkel!
          Edit: töökaaslasega lehitsesime natukene Elfat ja jäi silma TL497....on keegi sellega kokku puutunud?
          viimati muutis kasutaja Taff; 29 m 2007, 16:36.
          Sõida,mees,aga ära mölise!

          Comment


            #6
            Vs: 12v > 24v

            Vabandan oma teadmatust aga ma ei mõist miks kasutada ketiõlituse sisse/välja lülitamiseks pneumaatikat. Või ma küsin teistpid, kus kohast vajalik suruõhk tuleb?

            Comment


              #7
              Vs: 12v > 24v

              Esmalt postitatud lible poolt
              Vabandan oma teadmatust aga ma ei mõist miks kasutada ketiõlituse sisse/välja lülitamiseks pneumaatikat. Või ma küsin teistpid, kus kohast vajalik suruõhk tuleb?
              Jaotur on õli vooliku vahel....hüdraulika jaoturid on suured ja kallid.
              Ehk siis toimib lihtsalt klapina seal vooliku vahel.
              Kas pneumojaotur peab õli? Eks näeb....isik kelle käest selle sain ja kes ka tegeleb igapäevaselt hüdraulikaga arvas,et peaks pidama...ainuke asi,et seal olevad kummitihendid võivad mitte just õli kindlad olla....aga nende vahetus õlikindlate vastu pole probleem.
              Sõida,mees,aga ära mölise!

              Comment


                #8
                Vs: 12v > 24v

                Aga kui mähisele ligi pääsed, siis keri pool ümber ja saad kohe 12 voldise, pole siis muundurit vaja.

                Comment


                  #9
                  Vs: 12v > 24v

                  Esmalt postitatud Taff poolt
                  Jaotur on õli vooliku vahel....hüdraulika jaoturid on suured ja kallid.
                  Ehk siis toimib lihtsalt klapina seal vooliku vahel.
                  Kas pneumojaotur peab õli? Eks näeb....isik kelle käest selle sain ja kes ka tegeleb igapäevaselt hüdraulikaga arvas,et peaks pidama...ainuke asi,et seal olevad kummitihendid võivad mitte just õli kindlad olla....aga nende vahetus õlikindlate vastu pole probleem.
                  Oleneb jaotorist muidugi, võib jääda pidama aga samas kui hooaja vastu peab oled ilmselt plussis. Ainult ei soovita kiirühendusi. Aga kas kohe 12 V jaotorit pole saada?

                  Comment


                    #10
                    Vs: 12v > 24v

                    Odav muundur: http://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=318691
                    Edit: vale asi jah, omal istub autolaadija kogu aeg silma all, siis ei mõelnudki et seinast ka saab
                    viimati muutis kasutaja elukaz; 29 m 2007, 20:56.
                    Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                    Comment


                      #11
                      Vs: 12v > 24v

                      Kas see muundi ei vaja mitte 220V vahelduva sisendit?
                      - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
                      - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

                      Comment


                        #12
                        Vs: 12v > 24v

                        Esmalt postitatud lible poolt
                        Oleneb jaotorist muidugi, võib jääda pidama aga samas kui hooaja vastu peab oled ilmselt plussis. Ainult ei soovita kiirühendusi. Aga kas kohe 12 V jaotorit pole saada?
                        Kuna asi on kunagi ülejäänud siis sain ta tasuta nii,et igaljuhul plussis hetkel
                        Aga 12V tal tõesti kahjuks polnud.
                        Miks kiirühendusi ei soovita? Tavalise vooliku asemel panen muidugi korraliku pneumovooliku...muidugi peab enne proovima kas voolikud õli kannatavad.

                        Mähise ümberkerimine ei õnnestu kahjuks. Kinnine plastkorpus.
                        Sõida,mees,aga ära mölise!

                        Comment


                          #13
                          Vs: 12v > 24v

                          keskonnd on suht keeruline: õli, liiv, vesi. Kindlam on lihtsalt kui on korralikud keeratavad ühendused aga kui on juba kiirühendused jaotil küljes siis las jäävad, kaotada pole ju midagi kui hakabki lekkima

                          Comment


                            #14
                            Vs: 12v > 24v

                            Kas sa 12V peal oled seda klappi proovinud, väike võimalus, et töötab?

                            Kusagil siin oli alles pingekordistite skeeme, kus oli kaa miski kivi ja drossel + muud komponendid. Kahjuks ei leidnud seda teemat üles.

                            Comment


                              #15
                              Vs: 12v > 24v

                              kas geneka pealt vahelduvat ei saa võtta? seda on lihtne kordistada ja see 5W enne stabiliseerimist ei tohiks ratta hingeelu ka häirida. pinge kordistamisel ei pea just täpselt 24V saama. enamus 24V seadmed opereerivad ilust vahemikus 20...29(30)V
                              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                              Comment

                              Working...
                              X