Vs: 220v ---> 110v
tegelikult viletsamates 50Hz trafodes tekib kõrgema sageduse puhul küllastus, mis põhjustab trafo kuumenemist. mootorites sama lugu. tänapäeval on õnneks lõviosa tehnikast universaalne, sest iga tootja tahab oma träni müüa maksimaalselt laiale ringkonnale ja erinevate modifikatsioonide tootmine on kallis. 3000p/min mootor peaks 60Hz puhul tegema 3600p/min, seda muidugi teoreetiliselt, sest alati on asünkroonmootoritel teatav "läbilibisemine"
tegelikult viletsamates 50Hz trafodes tekib kõrgema sageduse puhul küllastus, mis põhjustab trafo kuumenemist. mootorites sama lugu. tänapäeval on õnneks lõviosa tehnikast universaalne, sest iga tootja tahab oma träni müüa maksimaalselt laiale ringkonnale ja erinevate modifikatsioonide tootmine on kallis. 3000p/min mootor peaks 60Hz puhul tegema 3600p/min, seda muidugi teoreetiliselt, sest alati on asünkroonmootoritel teatav "läbilibisemine"
Comment