Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Miks seda konkreetset akut ei saa laadida standartse pingega 14.4V, nii nagu see peaks korras generaatorist välja tulema. Talve perioodil võib laadimisel pinge isegi üle 14.4 V (nt. 14.4 V-14.85V) ulatuda, vastasel juhul väiksema pinge olemasolul akut täis ei laeta.
14,0-14,5 oleks akule jõudes optimaalne neh. Tegelt müüakse ka erinevate kliimavöönditele erineva väljundpingega regulaatroreid vahemikus 13,5-15,0 olen mina näinud. Aga meie tingimustes unusta oma 13,7 ära - üks hommiku enam ei käivitu ja tuled kah kollased. Mis masin ja palju reaalselt keskmistel pööretel sõidust tulnud autol akule jõuab? Kelle valmistatud regulaator? Palju pingelang täiskoormusel gene plussklemmi ja aku plussi vahel?
Tegu on muidu Opeli mootoriga (1.2L) bagiga ja selle 13.7 V mõõtsin ma Audi 80-lt. Seal geneka sees on ka muidu mingid elektroonikakomponendid, aga pinge kõigub ikka väga julmalt, või peab pingeregulaator kõigil autodel vahel olema?
Väljenda end täpsemalt. Kui palju on julm kõikumine? Palju sul tarbijaid taga on millise pinge juures? Palju pöördeid? Millise ristlõikega juhtmeid kasutasid, kui ise tegid bagile kaabelduse? Mass on genel korralik?
Multimeeter läheb lolliks kui pinget mõõta, tarbijaid ei olegi muud peale aku, vahel ka vent ning tuled. Kas on üldse võimalik lihtsalt mingi skeemiga pinge normaalseks saada?
Seesama skeem geneka sees hoiabki kõik paigas.See ei maksa eriti palju poes.Või on ühendus skeemiga midagi mööda pandud.Mida see multimeeter täpsemalt teeb?
13.5...13.8V on kasutuses pideva laadimise reziimis. nt tagavara toite süsteemid. selline pinge on akule optimaalne ja tagab talle pika ea, aga laetus jääb ca 80% tasemele. autodel meie vööndis ongi just see probleem, et pinge kipub samas vahemikus olema. tuled põlevad kogu aeg, salongi vent puhub jne. soojas euroopas selliseid asju ei ole.
pliiaku tsükliline laadimine peaks olema 14V või pisut enam, et tagada peale käivitamist aku laetus. opelil on vahel probleeme laadimisega, sest nende originaaljuhe on peenike ja regulaator on 14V. pagi puhul ilmselt piisaks ka sellest 14V isendist, aga siiski soovitan uue ostmisel kindlasti vaatata 14,5V. nagunii on käivitamisi palju ja sõidu aeg suht lühike. ise pole mõtet regulaatorit ehitada, sest ergutuse tüürimine ei ole niisama lihtne sisse ja välj lülitamine
Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus
Comment