Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Auto generaatorile pingestabilisaator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Auto generaatorile pingestabilisaator

    Kuna Pinge kõigub väga palju, siis kartsin, et akule teeb liiga.
    Kas seda saab kuidagi lihtsa skeemiga teha, et pinge ei läheks üle 13.7 V

    #2
    Vs: Auto generaatorile pingestabilisaator

    Miks seda konkreetset akut ei saa laadida standartse pingega 14.4V, nii nagu see peaks korras generaatorist välja tulema. Talve perioodil võib laadimisel pinge isegi üle 14.4 V (nt. 14.4 V-14.85V) ulatuda, vastasel juhul väiksema pinge olemasolul akut täis ei laeta.

    Comment


      #3
      Vs: Auto generaatorile pingestabilisaator

      14,0-14,5 oleks akule jõudes optimaalne neh. Tegelt müüakse ka erinevate kliimavöönditele erineva väljundpingega regulaatroreid vahemikus 13,5-15,0 olen mina näinud. Aga meie tingimustes unusta oma 13,7 ära - üks hommiku enam ei käivitu ja tuled kah kollased. Mis masin ja palju reaalselt keskmistel pööretel sõidust tulnud autol akule jõuab? Kelle valmistatud regulaator? Palju pingelang täiskoormusel gene plussklemmi ja aku plussi vahel?

      Comment


        #4
        Vs: Auto generaatorile pingestabilisaator

        Tegu on muidu Opeli mootoriga (1.2L) bagiga ja selle 13.7 V mõõtsin ma Audi 80-lt. Seal geneka sees on ka muidu mingid elektroonikakomponendid, aga pinge kõigub ikka väga julmalt, või peab pingeregulaator kõigil autodel vahel olema?

        Comment


          #5
          Vs: Auto generaatorile pingestabilisaator

          Tavaliselt on pingeregulaator juba genekasse sisse integreeritud.Selline valatud pisike blokk,tavaliselt koos harjade hoidikuga.
          Vana helitehnika remont Pärnus

          Comment


            #6
            Vs: Auto generaatorile pingestabilisaator

            Seal sees on kyll selline asi, aga see on vist katki.

            Comment


              #7
              Vs: Auto generaatorile pingestabilisaator

              Väljenda end täpsemalt. Kui palju on julm kõikumine? Palju sul tarbijaid taga on millise pinge juures? Palju pöördeid? Millise ristlõikega juhtmeid kasutasid, kui ise tegid bagile kaabelduse? Mass on genel korralik?

              Comment


                #8
                Vs: Auto generaatorile pingestabilisaator

                Multimeeter läheb lolliks kui pinget mõõta, tarbijaid ei olegi muud peale aku, vahel ka vent ning tuled. Kas on üldse võimalik lihtsalt mingi skeemiga pinge normaalseks saada?

                Comment


                  #9
                  Vs: Auto generaatorile pingestabilisaator

                  Seesama skeem geneka sees hoiabki kõik paigas.See ei maksa eriti palju poes.Või on ühendus skeemiga midagi mööda pandud.Mida see multimeeter täpsemalt teeb?

                  Comment


                    #10
                    Vs: Auto generaatorile pingestabilisaator

                    Kui paned mõõtma 20V alalisvoolu siis hakkavad numbrid virvendama ja kõigub seal maksimaalse juures 18-19 V

                    Comment


                      #11
                      Vs: Auto generaatorile pingestabilisaator

                      Siis järelikult pingestabilisaator ei tööta või on kuskil geneka elektrisüsteemis tsombe. Mis selle konkreetse generaatori täpne mudel on ?

                      Comment


                        #12
                        Vs: Auto generaatorile pingestabilisaator

                        Vaheta see pingeregulaator ehk "tablett" ära (mis genekas sees on).See ei maksa eriti palju.
                        Vana helitehnika remont Pärnus

                        Comment


                          #13
                          Vs: Auto generaatorile pingestabilisaator

                          13.5...13.8V on kasutuses pideva laadimise reziimis. nt tagavara toite süsteemid. selline pinge on akule optimaalne ja tagab talle pika ea, aga laetus jääb ca 80% tasemele. autodel meie vööndis ongi just see probleem, et pinge kipub samas vahemikus olema. tuled põlevad kogu aeg, salongi vent puhub jne. soojas euroopas selliseid asju ei ole.
                          pliiaku tsükliline laadimine peaks olema 14V või pisut enam, et tagada peale käivitamist aku laetus. opelil on vahel probleeme laadimisega, sest nende originaaljuhe on peenike ja regulaator on 14V. pagi puhul ilmselt piisaks ka sellest 14V isendist, aga siiski soovitan uue ostmisel kindlasti vaatata 14,5V. nagunii on käivitamisi palju ja sõidu aeg suht lühike. ise pole mõtet regulaatorit ehitada, sest ergutuse tüürimine ei ole niisama lihtne sisse ja välj lülitamine
                          Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                          Comment

                          Working...
                          X