Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Ausalt öeldes, kui hakkab akudrellil mingi juhtmemajandus küljes istuma, siis tegib pigem soov osta üks odav komplekt ja kogu moos.
Juhtmega akudrell on minu jaoks juba tavaline drell, aga see on juba olemas.
Aga samas jah, garaaži/töökotta sobiks ta mulle küll.
akudrelli vääne on hoopis teisest klassist ja pöörded madalal. see teeb temast hea metalli puurimise aparaadi ja kruvide keeraja, seega võrdlus tavadrelliga on kohatu. endal on kuuris seina peal üks säästukas akudrell, millel järgi 0,75 ruutu kaabel pikkusega ca 1m ja 4Ah aku riiulil, millel siis omakorda mingi 300mA teoide küljes ja keeratud 13,8V peale.
kuna mul elektrilist kruvarit eraldi olemas ei ole, siis kogu seadmete kokku ja lahti kruvimine käib akudrelliga.
arvuti toide mootorite käitamiseks ei sobi, sest see loobib kaitset lihtsalt peale. tavaline trafokobakas kannatab lühiajaliselt ülekoormust ja seda ei ole siis pidevalt jälle vaja resettida, nagu arvuti toidet, kui viimane kaitsereziimi läheb.
Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus
akudrelli vääne on hoopis teisest klassist ja pöörded madalal. see teeb temast hea metalli puurimise aparaadi ja kruvide keeraja, seega võrdlus tavadrelliga on kohatu. endal on kuuris seina peal üks säästukas akudrell, millel järgi 0,75 ruutu kaabel pikkusega ca 1m ja 4Ah aku riiulil, millel siis omakorda mingi 300mA teoide küljes ja keeratud 13,8V peale.
kuna mul elektrilist kruvarit eraldi olemas ei ole, siis kogu seadmete kokku ja lahti kruvimine käib akudrelliga.
arvuti toide mootorite käitamiseks ei sobi, sest see loobib kaitset lihtsalt peale. tavaline trafokobakas kannatab lühiajaliselt ülekoormust ja seda ei ole siis pidevalt jälle vaja resettida, nagu arvuti toidet, kui viimane kaitsereziimi läheb.
Ei lähe ta midagi nii väga kotti.. Mul lahja 8A 12V pc toitekas(trell 9,6V). Kui päris maha koormad trelli et vint seisma jääb,siis viskab jah kaitsme peale. Alguses oli väga äkilise stardiga ka see jama(pildus välja),aga 4700 uF konde parandas selle vea.Mul on muidugi AT plokil sees pote,millega keerad pinge 11V peale ntx,siis peab vleel paju paremini koormusele vastu.
To elektrik: Toiteka ümbertegemiseks otsest skeemi pole ja polegi vaja. Otsi netist kivi sokeldus ja selle järgi teedki ümber (Detailsemalt oli vist kunagi es-qtc sellest juttu). Madalpinge poolepealt viska kogu muu pahn välja ja jäta 5V,ning tagasiside osa alles. Ja veel, veab väga edukalt akudrelli.
Parimat.
Elektrik, mul on üks Boshi tuksis akudrell (reduktor andis otsad).
järgmine nädal saan uurida, mis marki, aga sel on laadija ja kaks akut olemas. kui sobivad omavahel, saad odavalt kogu kupatuse koos kohvri, laadija ja kahe akuga -- endale sai juba uus soetatud.
ja kui temale ei sobi paku siis minule äkki mulle läheb.
Osadel arvuti toitekatel primaarmähise voolu mõõtmiseks väike eraldi voolutrafo. Sealt saab tagasiside voolu kohta. Kui vool läheb liiga suureks, siis impulsi laiust piirata. Nii saab vältida ploki väljalülitumist.
See eeldab muidugi kogu ploki skeemi ülesjoonistamist, mis võtab üksjagu aega.
Ise kasutan juba mitu aastat mingit saastamarketi akudrelli ilma originaalakuta(tollega sai pool kruvi keerata ja siis pidi laadima 16h). Algul kasutasin lihtsalt 12V UPSI akut ning hiljem panin akuga paraleeli ka ümber moditud ATP(tühijooksul 13,4V, koormuse all kukub 0,5V ringis).
Autoehituses oldud ajal sai samuti vanadele trellidele krokod külge poogitud ning otse bussiakult toidetud.9..14,4V orig. akuga riistad töötasid probleemidetta. Üldiselt on neil risudel elektroonika sama nii, et miskit ei tohiks juhtuda...
kõigele muule lisaks kipub vahel ka mootor olema erineva pingega isendites sama ja sedasi tekibki seadme hinna erinevus lihtsalt aku elementide hulgast. minu 9,6V muldvana Makita toimis edukalt 14V peal ja mingeid kahjustusi ei tekkinud. kui aga kogematta sai trafost 42V(trafo peal tundus olema kiri 12V), siis oli tuli harjade vahel ja reostaat põles sisse. praegu on kasutusel 12V ja 14,4V AEG elukad ja mõlemi akud istuvad teisele drellile füüsiliselt külge ja toimimise vahet ka ei tähelda, va suuremast pingest tulenev pisike pöörete kasv ja oluline momendi kasv. madalama pinge puhul, siis teistpidi muutus
Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus
Kunagi ostsin säästukast 18V akutrelli. Aku oli varsti läbi. Siis ostsin makita akutrelli 12V kus oli kaasas 2 akut. Teist 12V akut saab ilusti kasutada säästuka 18V trellil, mida kasutan puurimiseks.
Ei saa öelda, et mõtte kaotab. Auke keermestada ning kruvasid keerata on täitsa norm ettevõtmine. Kusjuures tunduvalt kergem on riist võrreldes 230V isenditega...
ma kasutan oma AEG isenditel siiani vahel juhet, kuigi akud on olemas ja kõigi akude ressurssi on järgi 60% või enam. lihtsalt 20mm augu puurimine 6mm paksusesse vinklisse võtab ka kõige sitkemal akul võhma välja, tavadrell on liiga kiire ja enne oli seda ka puurpink, kuni ma sellele sagedusmuundi soetasin. ja puurpinki on siiani keeruline traktorini lohistada
mõne augu pärast aastas, ei taha nagu mitme tonnist tööriista eraldi osta ka ja tööriistalaenutuses sobivat elektridrelli meie kandis saada ei ole
Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus
esiteks: auto akult 12V drell ei jää lahjaks, kui juhtme ristlõige korralik on.
teiseks: 7,2V drelli jaoks tuleb 12V akult käitamiseks mõned dioodid vahele panna ja kooras. 9V võib sisse anda, miskit ei juhtu
Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus
Omal kooles akudrelli aku ära, kuid oli vaja kindlasti kruvid kinni keerata. Juhtumisi oli 12 V akulaadija ja saigi juhtmed sinna külge pandud. See osa oligi kõige raskem, sest need pistikud on va erilised, juhtme kinnikeerutamine paras peavalu. Juhe oli 1,5 mm2 paindjuhe
Akutrell töötab sedasi igati tublilt, juhtmed ahistavad, kuid paikkohas suurt ei sega. Lõppmoment on akulaadijaga versioonil väiksem kui originaalakuga akudrell, kuid kõik tavakruvid keerab sisse. Eks võimsama akulaadijaga saab rohkem momenti. Sai proovitud autoakuga siis jätkus momenti samaväärselt. Autoaku siiski liiga raske kaasatassimiseks võrreldes akulaadijaga.
Sedasi tehtud akudrell ei taha kuidagi ära surra, teine aasta jookseb. Uue aku ost on sama kallis, kui drell koos akuga, seni viimast varianti kasutanud.
Comment