mis valemiga leida 380V 1,5kW 2850 pöördega mootorile vajalikud kondensaatori suurused, et kasutada tavalisest võrgupistikust seda mootorit 220V. Võimsus küll väiksem 60% vist koguvõimsusest kondekatega. On Olemas suuri ja väikesi vene kandilisi kondekaid 600V Paberkondensaatorisd vist? nende kondekatega saab hakkama ma arvan. Mootoril on 6 klemmi kaane all 3 on praegu 380V jaoks ühendatud
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
380V mootori kondekatega 220V peal tööle saamine
Collapse
X
-
Vs: 380V mootori kondekatega 220V peal tööle saamine
on soov asja edasi arendada ikka. Lugesin üht siin foorumis leiduvat teemat ja sain siit foorumist raamatu raadiolülitused djvu failina ja lehekülje nr ka kus täpne info kondensaatorite valimiseks Siin on see lehekülg raamatust www.zone.ee/divxxvid/Mootor/2.PNG ja www.zone.ee/divxxvid/Mootor/1.PNG
Siin on veel pilt mootori peal olevatest tehnilistest näitajatest www.zone.ee/divxxvid/Mootor/3.JPG
Kuna tegemist üle 1kW( täpsemalt 1,5kW)mootoriga siis olekski abi vaja kondeka valimisel Kas 90 mikrofaradi sobib 600V paberkondensaatorid kolm 30 mikrofaradist kokku ühendades?
Mootoril on 3 kontakti ainult kaane all Kaane all kaane sees on tähtühenduse skeemid ja kolmnurk ühenduse omad. 3 tulpa on
Kui liiga palju mikrofaraade või liiga vähe midagi põlema ei lähe? Mõlen eelkõige enda ohutusest mitte mootori läbipõlemisest
Kõik asjad on valmis kokku panema ootan foorumlaste ideid ja soovitusiviimati muutis kasutaja arvutikasutaja; 10 m 2007, 18:32.
Comment
-
Vs: 380V mootori kondekatega 220V peal tööle saamine
põlema või lõhki võib minna liiga väikse pingega kondekas. 600V isenditega peaks varu olema piisavalt. kondekate paralleelimisel mahtuvused liituvad, seega saab liitmisel vajaliku mahtuvuse kätte küll.
ma ei tea, kuidas sa valemist 90µF kätte said, mul tuleb nagu 105. paar µF kõikumist ei mõjuta oluliselt mootori tööd, aga palju ei tasuks võssa panna.
käivitusmahtuvus peaks siis olema ca 300µF, mis on juba päris korralik suurus sellisel pingel.
Comment
-
Vs: 380V mootori kondekatega 220V peal tööle saamine
Meeles tuleb ka pidada,et kondensaatoritega faasinihke tekitamine ei ole kõige effektiivsem,sest sel juhul moodustab mootori võllil olev võimsus ainult 60-80% mootori koguvõimsusest.Samuti on otstarbekas panna śobiv takisti stardikondekale,et vältida jääkmahutavust.Ohutuse mõttes.
Comment
Comment