Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

380V mootori kondekatega 220V peal tööle saamine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    380V mootori kondekatega 220V peal tööle saamine

    mis valemiga leida 380V 1,5kW 2850 pöördega mootorile vajalikud kondensaatori suurused, et kasutada tavalisest võrgupistikust seda mootorit 220V. Võimsus küll väiksem 60% vist koguvõimsusest kondekatega. On Olemas suuri ja väikesi vene kandilisi kondekaid 600V Paberkondensaatorisd vist? nende kondekatega saab hakkama ma arvan. Mootoril on 6 klemmi kaane all 3 on praegu 380V jaoks ühendatud

    #2
    Vs: 380V mootori kondekatega 220V peal tööle saamine

    mootor tuleb ka praegusest tähtühendusest kolmnurka ühendada, et vähemalt 1 mähis saaks täispinge peale.
    kasuta foorumi otsingut, siit jooksis läbi ka link, kus oli ka kondeka kalkulaator 3f mootorite jaoks
    Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

    Comment


      #3
      Vs: 380V mootori kondekatega 220V peal tööle saamine

      on soov asja edasi arendada ikka. Lugesin üht siin foorumis leiduvat teemat ja sain siit foorumist raamatu raadiolülitused djvu failina ja lehekülje nr ka kus täpne info kondensaatorite valimiseks Siin on see lehekülg raamatust www.zone.ee/divxxvid/Mootor/2.PNG ja www.zone.ee/divxxvid/Mootor/1.PNG
      Siin on veel pilt mootori peal olevatest tehnilistest näitajatest www.zone.ee/divxxvid/Mootor/3.JPG

      Kuna tegemist üle 1kW( täpsemalt 1,5kW)mootoriga siis olekski abi vaja kondeka valimisel Kas 90 mikrofaradi sobib 600V paberkondensaatorid kolm 30 mikrofaradist kokku ühendades?
      Mootoril on 3 kontakti ainult kaane all Kaane all kaane sees on tähtühenduse skeemid ja kolmnurk ühenduse omad. 3 tulpa on

      Kui liiga palju mikrofaraade või liiga vähe midagi põlema ei lähe? Mõlen eelkõige enda ohutusest mitte mootori läbipõlemisest

      Kõik asjad on valmis kokku panema ootan foorumlaste ideid ja soovitusi
      viimati muutis kasutaja arvutikasutaja; 10 m 2007, 17:32.

      Comment


        #4
        Vs: 380V mootori kondekatega 220V peal tööle saamine

        põlema või lõhki võib minna liiga väikse pingega kondekas. 600V isenditega peaks varu olema piisavalt. kondekate paralleelimisel mahtuvused liituvad, seega saab liitmisel vajaliku mahtuvuse kätte küll.
        ma ei tea, kuidas sa valemist 90µF kätte said, mul tuleb nagu 105. paar µF kõikumist ei mõjuta oluliselt mootori tööd, aga palju ei tasuks võssa panna.
        käivitusmahtuvus peaks siis olema ca 300µF, mis on juba päris korralik suurus sellisel pingel.
        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

        Comment


          #5
          Vs: 380V mootori kondekatega 220V peal tööle saamine

          Meeles tuleb ka pidada,et kondensaatoritega faasinihke tekitamine ei ole kõige effektiivsem,sest sel juhul moodustab mootori võllil olev võimsus ainult 60-80% mootori koguvõimsusest.Samuti on otstarbekas panna śobiv takisti stardikondekale,et vältida jääkmahutavust.Ohutuse mõttes.

          Comment

          Working...
          X