seadmete jaoks on vist oluline võimsus, mis peaks olema aeg*pinge*vool. Sellessuhtes peaks vist 220V parem olema, sest väiksema vooluga saab sama võimsuse kätte. Küsin just sellepärast, et mul on plaanis üks suurematsorti voolutarbega seade USA'st osta, mille peaks siis eestis trafo abil 220V tarbima. Mingeid probleeme ei tohiks vist voolutarbimise koha pealt tekkida? Et ühesõnaga ega Eesti 220V süsteem millegi poolest USA omale tehniliselt alla jää?
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
220V vs 110V
Collapse
X
-
Vs: 220V vs 110V
Esmalt postitatud m4rtin poolt...aeg*pinge*vool...
Esmalt postitatud m4rtin pooltEt ühesõnaga ega Eesti 220V süsteem millegi poolest USA omale tehniliselt alla jää?
Esmalt postitatud m4rtin poolt...mul on plaanis üks suurematsorti voolutarbega seade USA'st osta, mille peaks siis eestis trafo abil 220V tarbima...Harjutamine teeb harjutajaks.
Comment
-
Vs: 220V vs 110V
Kui see seade sisadab mingit küttekeha, saab pinge parajaks ka võimsa aladusdioodiga (veekeedukannu puhul aitas). Muudel juhtudel on tõesti vaja (auto-)trafot.- Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
- Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!
Comment
-
Vs: 220V vs 110V
Samas kas mitte el pirni heledusele ainult vool ei lugenud? Et 110 v korral võiks pirni võimsus 2*väiksemad olla.[/quote]
Autol siis põlevad pirnid ainult peale vaatamisega?
Kui on küttekeha, siis pidavat küll ajnult dioodiga saama pinget vähendada, kuid kas eluiga jääb samaks, ei tea.
Samas võimsad (1kW) väiksed türistoriga pingevähendid ei sobi kah igalepoole, ikka rohkem pirnidele-küttekehadele. Niisiis oleneb palju konkreetsest seadmest, millest jutt.
Tarbitav võimsus ei muutu.
Ka ei ole asi ohutum, et töötab 110 voldiga, sest meie vooluvõrgus pole faas ja null kindlalt eraldatud, seega 50% võimalusel ei saa autotrafo ühine punkt kokku maaga.
Comment
-
Vs: 220V vs 110V
Uhh selle pirni asjaga panin küll segast, pole oluline millise pingega hõõgniit kuumaks aetakse. Seda 110 V asja loomulikult mõtlesin nii et see 110 V ongi maks mis massi suhtes saab, nagu meil 220V. Kas mitte 220V/110 V trafodel pole primaar sekundaarist isoleeritud? Autotrafot poleks vast mõtet pidevalt nagunii kasutada keegi võib natuke vingaali juurde keerataMaailm oleks puhas ja süüta
kui poleks õllejogurtit
- Õ.Õ.
Comment
-
Vs: 220V vs 110V
Trafodel on alati primaar- ja sekundaarmähised isoleeritud. Autotrafol ei ole, seal ongi vaid 1 mähis millel libiseb nupuga keeratav kontakt.
110V on piisav, et inimest tappa. Seega pole turvalisuses just palju vahet.- Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
- Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!
Comment
-
Vs: 220V vs 110V
Autotrafo ei pea alati sugugi liugkontaktiga olema, võib olla väljavõtetega. Teinekord võib reguleerimis-/ümberlülitusvõimalus hoopis puududa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Autotransformer
Comment
Comment