Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

220V vs 110V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    220V vs 110V

    seadmete jaoks on vist oluline võimsus, mis peaks olema aeg*pinge*vool. Sellessuhtes peaks vist 220V parem olema, sest väiksema vooluga saab sama võimsuse kätte. Küsin just sellepärast, et mul on plaanis üks suurematsorti voolutarbega seade USA'st osta, mille peaks siis eestis trafo abil 220V tarbima. Mingeid probleeme ei tohiks vist voolutarbimise koha pealt tekkida? Et ühesõnaga ega Eesti 220V süsteem millegi poolest USA omale tehniliselt alla jää?

    #2
    Vs: 220V vs 110V

    võimsus on pinge korda vool
    Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
    1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
    2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

    Comment


      #3
      Vs: 220V vs 110V

      Esmalt postitatud m4rtin poolt
      ...aeg*pinge*vool...
      Selle eest küsib EE raha.
      Esmalt postitatud m4rtin poolt
      Et ühesõnaga ega Eesti 220V süsteem millegi poolest USA omale tehniliselt alla jää?
      Juhtmed ei pea nii jämedad olema.
      Esmalt postitatud m4rtin poolt
      ...mul on plaanis üks suurematsorti voolutarbega seade USA'st osta, mille peaks siis eestis trafo abil 220V tarbima...
      Kui autotrafo olemas, siis küll. Kui tõesti suure tarbega seade, siis võib trafo hind samaväärse Euroopas tehtud riista hinnavahe olematuks muuta.
      Harjutamine teeb harjutajaks.

      Comment


        #4
        Vs: 220V vs 110V

        Kui see seade sisadab mingit küttekeha, saab pinge parajaks ka võimsa aladusdioodiga (veekeedukannu puhul aitas). Muudel juhtudel on tõesti vaja (auto-)trafot.
        - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
        - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

        Comment


          #5
          Vs: 220V vs 110V

          110 V parem jälle ohutuse pärast. USAs ka 60 Hz võrgu sagedus.

          Samas kas mitte el pirni heledusele ainult vool ei lugenud? Et 110 v korral võiks pirni võimsus 2*väiksemad olla.
          Maailm oleks puhas ja süüta
          kui poleks õllejogurtit
          - Õ.Õ.

          Comment


            #6
            Vs: 220V vs 110V

            Samas kas mitte el pirni heledusele ainult vool ei lugenud? Et 110 v korral võiks pirni võimsus 2*väiksemad olla.[/quote]
            Autol siis põlevad pirnid ainult peale vaatamisega?

            Kui on küttekeha, siis pidavat küll ajnult dioodiga saama pinget vähendada, kuid kas eluiga jääb samaks, ei tea.

            Samas võimsad (1kW) väiksed türistoriga pingevähendid ei sobi kah igalepoole, ikka rohkem pirnidele-küttekehadele. Niisiis oleneb palju konkreetsest seadmest, millest jutt.

            Tarbitav võimsus ei muutu.

            Ka ei ole asi ohutum, et töötab 110 voldiga, sest meie vooluvõrgus pole faas ja null kindlalt eraldatud, seega 50% võimalusel ei saa autotrafo ühine punkt kokku maaga.

            Comment


              #7
              Vs: 220V vs 110V

              Uhh selle pirni asjaga panin küll segast, pole oluline millise pingega hõõgniit kuumaks aetakse. Seda 110 V asja loomulikult mõtlesin nii et see 110 V ongi maks mis massi suhtes saab, nagu meil 220V. Kas mitte 220V/110 V trafodel pole primaar sekundaarist isoleeritud? Autotrafot poleks vast mõtet pidevalt nagunii kasutada keegi võib natuke vingaali juurde keerata
              Maailm oleks puhas ja süüta
              kui poleks õllejogurtit
              - Õ.Õ.

              Comment


                #8
                Vs: 220V vs 110V

                Trafodel on alati primaar- ja sekundaarmähised isoleeritud. Autotrafol ei ole, seal ongi vaid 1 mähis millel libiseb nupuga keeratav kontakt.
                110V on piisav, et inimest tappa. Seega pole turvalisuses just palju vahet.
                - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
                - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

                Comment


                  #9
                  Vs: 220V vs 110V

                  Autotrafo ei pea alati sugugi liugkontaktiga olema, võib olla väljavõtetega. Teinekord võib reguleerimis-/ümberlülitusvõimalus hoopis puududa.
                  http://en.wikipedia.org/wiki/Autotransformer

                  Comment


                    #10
                    Vs: 220V vs 110V

                    Seda küll, suvel sai ise ka penoplasti lõikuri tarbeks katsetatud vene latrit, sellel kohe fix 120V väljavõte olemas.
                    Head susserdamist !

                    Comment


                      #11
                      Vs: 220V vs 110V

                      Julge mees, kui tõesti sellise võrgust eraldamata riistapuuga vahtplasti lõikasid.

                      Comment

                      Working...
                      X