Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

L298N kuhu ühendan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    L298N kuhu ühendan?

    Paneks asja siis 2hte mootorit kruttima ühte ja teist pidi aga...
    Mida ma nende 1. ja 15. otstega pihta hakkan (Sensing) kas pole üldse vaja ühentada? Muidu vool sisse mootorid külge loogikale, enablele ja inputidele toide peale ja vist muud polegi?
    Aga mida kurat need (1. ja 15.) kaks otsa tahavad veel on nad siis lihtsalt voolu jälgimiseks? Siis hoopis maha ühendan?
    .o0o.

    #2
    Vs: L298N kuhu ühendan?

    Esmalt postitatud preductal poolt
    ... Mida ma nende 1. ja 15. otstega pihta hakkan (Sensing) kas pole üldse vaja ühentada? ...
    Aga mida kurat need (1. ja 15.) kaks otsa tahavad veel ...
    Kui puudub vajadus mootorite voolusid (tekib pingelang nendel takistitel justnagu ka ampermeetri šundil) kontrollida või mõõta, võib need viigud otse (ilma nende takistiteta) "maaga" (kuhu ka viik 8) kokku ühendada.
    Andmelehti (datasheet) ja vanemaid teemasid ka igaksjuhuks:
    http://www.st.com/stonline/products/...re/ds/1773.pdf
    http://www.elfaelektroonika.ee/fooru...ead.php?t=9262
    http://www.elfaelektroonika.ee/fooru...ad.php?t=12649
    http://www.elfaelektroonika.ee/fooru...ad.php?t=16920
    viimati muutis kasutaja fre; 28 m 2007, 23:01.
    Elektroonika töötab suitsu baasil.
    Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
    Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

    Comment

    Working...
    X