Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

mõõteriist katkise juhtme otsimiseks...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    mõõteriist katkise juhtme otsimiseks...

    ma tean ,et on olemas seadmed millega on võimalik mööda juhet liikudes teada saada kustkohast on juhe katkenud...aga seda ainult vahelduv vooluga...siit siis küsimus ,et kas alalisvoolule pole sellist asja olemas? Igapäev kontroll lambiga mööda auto juhtmestikku ringi joosta hakkab ka juba tüütuks muutuma ???

    #2
    ma tean ,et on olemas seadmed millega on võimalik mööda juhet liikudes teada saada kustkohast on juhe katkenud...aga seda ainult vahelduv vooluga...siit siis küsimus ,et kas alalisvoolule pole sellist asja olemas? Igapäev kontroll lambiga mööda auto juhtmestikku ringi joosta hakkab ka juba tüütuks muutuma ???
    alalisvoolu korral ühendatakse juhtme külge generaator, mis tekitab juhtmesse müra ja testimiseks on pulgakujuline andur, mis hakkab juhtmele lähenedes häält tegema.
    telefonimeestel on sellised riistad tihti kasutuses.

    kui on miski moodsam auto, mis elektroonikat täis laotud, siis võib see müra muidugi elektroonika tööd häirida.
    GSM: 5039624

    Comment


      #3
      ja kustkohast sellist asja saada ja palju selle eest maksma peaks?

      Comment


        #4
        Sides kasutatav autole hästi ei sobi. Side vaskvõrgus kasutatakse keerupaare, st kahte igatpidi isoleeritud juhet. Kaotsiläinud paari leidmiseks kasutatakse paarimäärajat(generaator ja otsija). Gene ühendatakse paari mõlema soone külge. Otsijaga leitakse isolatsiooni rikkumata need sooned kaablist üles. Et midagi kindlapeale leida peavad juhtmed mõlemast otsast lahti ühendatud olema. Autol on teiseks juhtmeks kere(uutel järjest vähem). Peaks signaal miskitpidi kerre jõudma ulub terve auto ning üles ei leia midagi.

        Comment

        Working...
        X