Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Metabo drell tööle UPSi akuga + laadija

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vs: Metabo drell tööle UPSi akuga + laadija

    kui mõni rullnokk oma masina vana tossu loovutab, siis muidugi. sellise asja jaoks osta ei ole mõtet küll hakata, eriti, kui veel 7Ah isend olemas on ja miskit sees ka peab. laadija tuleb nagunii ju hankida/teha. ega see auto aku ka igavesti ei kesta. selline pooleamprine kõlbaks isegi auto aku külge, kui ta 24/7 järgi on, siis nädalaga virutab täis ka
    Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

    Comment


      #32
      Vs: Metabo drell tööle UPSi akuga + laadija

      Hmm, kas ma võiksin kasutada siis seda adapterit?
      http://www.elfaelektroonika.ee/cgi-bin/web_store.cgi?artnr=800-209
      Imelik on tõesti see, et 12V astmes on tühijooksul 15,4V ning 9V astmes on 11,8V näiteks. Midagi oleks nagu jamasti, üks on liiga vähe teine jälle liiga palju ju? Või tuleks ikkagi poest osta uus adapter, muidu saab sellega endale jama juurde tekitada.

      EDIT: Peaksin praeguse 15,4V pingega vaatama laadimis voolu, siis paneks stabilitron + dioodi vahele ning oleks pinge õige nagu ma aru saan? (Hmh, ma olen ikka täitsa toores)
      Vaesel ajal on kärbes ka liha.

      Comment


        #33
        Vs: Metabo drell tööle UPSi akuga + laadija

        Neid autoakusid vedeleb igal pool,kui esimesed külmad saabuvad.Ferrari ei lähe käima ärikal,kutsub abi,abi toob uue aku ja vana tee äärde.Nii see ringlus käib.Kui veel adapteritest jahuda,siis võimalik ka mingi võimsam akulaadija järgi pruukida otse trellile nt.Start.Voolu annab piisavalt.Muide su adapteri tühijooksu pinge on selline sellepärast,et ta on stabiliseerimata.Koormusel ta langeb kohe madalamaks.

        Comment


          #34
          Vs: Metabo drell tööle UPSi akuga + laadija

          Esmalt postitatud andreas123 poolt
          Hmm, kas ma võiksin kasutada siis seda adapterit?
          http://www.elfaelektroonika.ee/cgi-bin/web_store.cgi?artnr=800-209
          Imelik on tõesti see, et 12V astmes on tühijooksul 15,4V ning 9V astmes on 11,8V näiteks. Midagi oleks nagu jamasti, üks on liiga vähe teine jälle liiga palju ju? Või tuleks ikkagi poest osta uus adapter, muidu saab sellega endale jama juurde tekitada.

          EDIT: Peaksin praeguse 15,4V pingega vaatama laadimis voolu, siis paneks stabilitron + dioodi vahele ning oleks pinge õige nagu ma aru saan? (Hmh, ma olen ikka täitsa toores)
          jah võid küll, kui kolb ja tester olemas ja kasutada oskad

          paned jah ilma stabikata otse akule peale: pluss plussile ja miinus miinusele. mõõdad sellel kooslusel siis pinget, mis peaks olema kuskil 12...14V olenevalt aku eelnevast laetusest. kui ta päris tühi pole, siis peaks olema kuskil alla 13V ja vaikselt tõusma. ühe juhtme võtad siis lahti ja vahele paned ampermeetri(testri amprite alas). sedasi saad teada, kui suure vooluga akut laetakse. umbes samas suurusjärgus vool jääb ka hiljem stabilitronile, kui aku täis(tegelikult ca 80...90%) saab või aku juhtme lahti ühendad.
          anna mõõtmistulemustest teada ja ma juhendan edasi
          Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

          Comment

          Working...
          X