Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Keevitusgeneraatori regulaator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Keevitusgeneraatori regulaator

    Ehk siis selline asi et on alalisvoolu keevitusgeneraator mis annab kuni 450 a voolu,kuid seda voolu oleks vaja kuidagi piirata.
    Originaalis piiratakse ergutusmähisele jõudvat voolu reostaadiga kuid see ei võimalda esiteks saada piisavalt väikest voolu ja teiseks jääb pinge tühijooksul
    üle 70 v.Pingeregulaator on lihtne vahele teha,kuid kuidas saaks voolu piirata?
    Ehk mis võimalused oleks saada pingeregulaator reageerima ka voolutugevusele?
    Oleks vaja,et kui näiteks elektrood kinni jääb siis ka amprid maha võetaks.
    Praegu on asi nii,et kui 120 a vooluga otsad kokku panna võtab 50 kw mootoril
    hinge kinni ja vool ei lange pisutki.
    Ei jamaks selle risuga kuid alajaama kaugus ei võimalda muud varianti.
    On kellelgi pakkuda lahendust?

    Rainer

    #2
    Vs: Keevitusgeneraatori regulaator

    PWM näiteks.
    Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
    1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
    2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

    Comment


      #3
      Vs: Keevitusgeneraatori regulaator

      Tuttav probleem! Tegemist sul siis vist selle ZAK`i alalisvoolu generaatoriga 400A. Omal kodus see 350A vanem mudel T-40 diiselmootorile. Mina kasutan pinge ja voolu reguleerimiseks võimsus türistoride ja paispoolidega konstrueeritud lülitust. Originaalis on tõesti selle 60-120A voolu diapasooni jaoks see portselanile keritud takistus lintmaterjal, põhi probleem oli see, et ilma koormuseta (elektroodi lahutus momendil) on pinge liiga kõrge ja kaarleek ohtlikult suur, just peenemate keevitustööde ajal tükkisid augud tänu sellele materjali (pleki) sisse tekkima. Homme päeval saan enda konstrueeritud tehniliśe lahenduse üle vaadata ning samuti on võimalik mõned skeemilahendused lisada. Kuna keevitusseadme ehitasin juba 15 aastat tagasi, ei ole kõik nüansid elektriskeemist enam meeles, pealegi pole tarvidust olnud teda töösse rakendada juba enam kui 5 aastat.

      Comment


        #4
        Vs: Keevitusgeneraatori regulaator

        Murphy, täpsustan: PWM ei ole muunduri olemus vaid tulemus.

        Comment


          #5
          Vs: Keevitusgeneraatori regulaator

          Tegemist on tõesti Zak generaatoriga ja mul peab elektroodi vähemalt
          10 cm kaugusele tõmbama et kaarleeki lõpetada.
          Samas ei saa ma aru miks teda nii raske vedada on et mootor peaaegu
          välja sureb kui elektrood kinni jääb.
          Samas sai laenatud ühte Rootsis tehtud generaatorit mis andis välja
          350 a ja otsas on 1 silindriga 7 hj mootor ja isegi hääl ei muutunud kui elektrood kinni jäi!

          Comment


            #6
            Vs: Keevitusgeneraatori regulaator

            7hj mootoriga saab 350a? kas need 350 aastat tuleviku või mineviku poole. minevikku saab raamatust lugeda, ma tahaks tulevikku näha
            veel parem on generaator, mis 450 aastat voolu annab. tühijooks on 70 vinklit või viili? tundub, et tegemist on omamoodi tehasega


            7hj ja annab 350A? tööpinge peab siis olema ca 10V. järelikult juhtmed saavad olla sellisel asjal kas ülijämedad või väga lühikesed, veel parem mõlemat

            kui sul sellel ZAK keevitusel mingit voolu piirajat ei ole, siis lühise korral kasvab vool, kuni kõige nõrgem lüli ahelas ei jaksa seda välja kannatada. antud juhul on piirajaks mootor
            Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

            Comment


              #7
              Vs: Keevitusgeneraatori regulaator

              Selleks mootoriks on vist Volga mootor,kuid pead ei anna.

              Comment


                #8
                Vs: Keevitusgeneraatori regulaator

                Esmalt postitatud Henzzman poolt
                Selleks mootoriks on vist Volga mootor,kuid pead ei anna.
                Tõenäoliselt jah. ГАЗ-21, kui mu mälu ei peta. Diiselvariant oli ka vist, vanemad mehed rääkisid midagi T-40 mootoriga isendist.

                Comment

                Working...
                X