Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

220V vahelduvpinge mootori käivitus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: 220V vahelduvpinge mootori käivitus

    homme lahutan ühe tolmuimeja mootori laiali,sealt peaks asi täpselt näha olema.
    poleks uskunudki et ühe kohviveski parandamine nii keeruline võiks olla,leidsin isegi koha kust 15$ eest remondijuhendit pakuti.aga asjal pole mõtet,sest üldiselt on neil mootor kastikesena märgitud ja õpetus seisneb mootori vahetuse soovitamises.

    Comment


      #17
      Vs: 220V vahelduvpinge mootori käivitus

      Senise info põhjal ütleks ka, et rootori mähistel on kaks katkestust. Imelik, et ta sul mingilgi määral töövõimeline on.
      Rootori mähised on üldiselt kõik omavahel seotud(uuri sealt nati lähemalt kus katkestust näitab, ehk on lihtsalt lamelli küljest lahti tulnud).

      Vaata netist ka kommutaatormootor(vanades elektrotehnika raamatutes kirjutatakse ka neist).
      viimati muutis kasutaja ppv; 16 m 2008, 21:32.

      Comment


        #18
        Vs: 220V vahelduvpinge mootori käivitus

        kui ring on ära tehtud, siis harjade kattepinna tõttu võib isegi 11 klemmiline komplekt hetkeks tööd teha ja kui inertsiga ühe tiiru ära teeb, siis asi juba käib. peavoolumootoritel on päris julm satardimoment, seega ühe mähisega isegi viskab ilmselt poolringi ära. tal aga peaks paremal juhul töösse saama 4 mähist
        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

        Comment


          #19
          Vs: 220V vahelduvpinge mootori käivitus

          homme vaatan veel korralikult üle.aga ma vaatasin kõik lamellid oma arust väga korralikult üle ja midagi kahtlast ei avastanud.siit tegingi järelduse et rootoril on kaks mähist.kui tolmuimeja rootoril on üks mähis,siis tuleb hakata tõesti katkestust otsima.

          Comment


            #20
            Vs: 220V vahelduvpinge mootori käivitus

            Üldiselt on staatoril 2 mähist ja rootori kollektoril alati paarisarv mähiseid.
            Ühenda tester mootori kahe voolujuhtme külge ja hakka aeglaselt võllist
            keerates vaatama testri näitu. Oomi skaalal peab ta hakkama korduma
            üle kahe, vahel kolme kollektori lamelli ühenduse puhul. Muidugi peavad
            harjad andma korralikku ühendust. Lihtne sünkroonmootor on tavaliselt üks
            järjestikühendus. Staator-rootor-staator.
            päike, õhk ja ...

            Comment


              #21
              Vs: 220V vahelduvpinge mootori käivitus

              nii ongi,rootoril on üks mähis mis on 24 sektsiooni jagatud.
              neli katkestust oli,sellest kõik need hädad.

              Comment

              Working...
              X