Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

220V vahelduvpinge mootori käivitus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    220V vahelduvpinge mootori käivitus

    kas oskab keegi ära seletada et kuidas toimub harjadega mootori käivitus.kui näpuga oma kohviveski käima lükan,siis mootor käivitub,muidu mitte.
    vaatasin juba rootori üle,midagi kahtlast ei ole.ka harjad on nii nagu on.töötamisel õrnalt sädelevad,aga nii käituvad kõik mingi aja töötanud mootorid.
    milles ikkagi asi?

    #2
    Vs: 220V vahelduvpinge mootori käivitus

    Paned pinge peale ja käivitub, ei ole seal midagi keerulist ega midagi, kui pead näpuga käima lykkama siis on omadega õhtul see mootor või pinget/voolu vähe.
    Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
    1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
    2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

    Comment


      #3
      Vs: 220V vahelduvpinge mootori käivitus

      seal läheb otse 220V taha,nii et pinget ja voolu peaks jätkuma.
      aga kuidas ikkagi toimub käivitus?tal on ainult kaks pisikest asendit kus läbi rootori tekib vooluring, ja asi saab käima minna

      Comment


        #4
        Vs: 220V vahelduvpinge mootori käivitus

        Võib-olla on kondensaator omadega õhtal?

        Comment


          #5
          Vs: 220V vahelduvpinge mootori käivitus

          Kui sädemeid ei pillu ja suvalisest asendist käima ei lähe, siis on ilmselt osad mähised katkestuses. Lühise puhul oleks kollektoril täistuli. Vaevalt parandatav: uus on odavam.

          Comment


            #6
            Vs: 220V vahelduvpinge mootori käivitus

            kondensaatorit tal pole.
            rootoril on kaks mähist(rootori sabal on 24 kontakti.13 on ühele mähisele,11 teisele).mähised on terved ja oommeetriga mõõtes ei viita miskit lühisele.
            kõige hullem on see et pole vooluringi.seepärast ei suuda kuidagi aru saada,et mis vägi ta käivitama peaks

            Comment


              #7
              Vs: 220V vahelduvpinge mootori käivitus

              2 mähist, milleks siis 24 kontakti? rootori mähised peaks kõik omavahel ühenduses olema. ilmselt kuskil on sul katkestus. mootor peaks ise käivituma, kui need 13 omavahel ühenduses olevad kontakti vastasharjadele satuvad.
              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

              Comment


                #8
                Vs: 220V vahelduvpinge mootori käivitus

                täitsa nõus,et mootor käivitub siis kui see pikem (13kontakti)mähis vooluringi tekitab.ainult et see juhtub kahes kindlas asendis,ülejäänud juhtudel vooluringi ei tekki.häda on aga selles et rootor seiskub suvalises asendis.

                Comment


                  #9
                  Vs: 220V vahelduvpinge mootori käivitus

                  Vanemal harjasmootoril on tavaline, et kulunud harjad ei saa piisavalt kontakti.
                  Vaheta, kui harjad on kulunud.

                  Comment


                    #10
                    Vs: 220V vahelduvpinge mootori käivitus

                    mõõt on selline,et uusi harju pole,aga ma proovisin nad korralikult ära lihvida.abi ei olnud.
                    aga olgu harjad uued või vanad,mis vägi ta ikkagi vooluringi puudumisel käivitama peab?

                    Comment


                      #11
                      Vs: 220V vahelduvpinge mootori käivitus

                      Ma mõtlesin, et kui harjad on kulunud, siis nad ei pruugi ulatuda kollektorini ja siis ei näita ka midagi.
                      Käega käima lükates aga saab veel kuigipalju ühendust.

                      Comment


                        #12
                        Vs: 220V vahelduvpinge mootori käivitus

                        tundub, et sul on rootor siiski kahest kohast katkestuses. otsi, vb on kommutaatori küljest mähiste otsad lahti tulnud.
                        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                        Comment


                          #13
                          Vs: 220V vahelduvpinge mootori käivitus

                          kuidas asja täpsemalt seletada?rootori saba on ring.sektor 195 kraadi on üks mähis,väiksem,165 kraadine sektor on teine mähis.kui nüüd käsitsi rootorit keerata nii,et harjad jäävad suuremasse sektorisse(ainult kaks väga kitsast asendit)siis läheb mootor käima.aga see juhtub ainult siis kui käsitsi keerata.muudel juhtudel jääb üks hari ühte sektorise ja teine teisse ja käivitust ei toimu

                          Comment


                            #14
                            Vs: 220V vahelduvpinge mootori käivitus

                            kas siis rootor peaks üks mähis olema?

                            Comment


                              #15
                              Vs: 220V vahelduvpinge mootori käivitus

                              mähiseid on mitu, aga kõik peaks omavahel ühenduses olema: igasse harja tuleb kaks mähise otsa.
                              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                              Comment

                              Working...
                              X