Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Auto süütepoolist kõrgpinge

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Auto süütepoolist kõrgpinge

    Tere

    Vaja on siis kõrgpinget, et süüdata gaas süüteküünlaga. On olemas mosse süütepool, millest tahaks seda ehitada. Kuna päris täpselt ei tea, kuidas mosse süütepool töötab, küsikski siit abi. Nimelt mosse süütepoolil on 2 ühenduse asemel 3 (lisaks siis veel see, kust kõrgpinge tuleb). Mosse süütepoolil peaks olema kaks plussi. Kuidas see ühendada siis?

    Googlest vaatasin ka, esialgu transi ja generaatoriga ei teeks, prooviks lihtsalt käsitsi.

    Lugesin nendelt lehtedelt infot:


    Latest news coverage, email, free stock quotes, live scores and video are just the beginning. Discover more every day at Yahoo!

    #2
    Vs: Auto süütepoolist kõrgpinge

    Mäletamist mööda on see kolmas klemm takistiga, mis jääb töötamise ajal primaariga järjestikku selle ülekuumenemise vältimiseks. Starteri andmisel lühistas selle mingi relee, et kõvemat sädet saada. See lülitiga skeem on ok, aga lüliti ise peaks olema selline, mille suletud oleku aeg on väike (seesama kuumenemine+ mõttetu energiakulu), Kui transiga lülitad, siis see peab kannatama küllalt kõrget pinget ja kasulik on seda indutseeritud pingepulssi piirata.

    Comment


      #3
      Vs: Auto süütepoolist kõrgpinge

      mosse pool on tegelt 6V, seepärast ka see jadatakisti, mis pinge parajaks teeb. originaalstarterist anti jah käivituse hetkel 12V otse selle ahela peale.
      lühiajalisel klõpsimisel võid selle takisti mängust välja jätta ja otse seda 12V mähisele klõpsida - tulev vihasem säde.
      Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

      Comment


        #4
        Vs: Auto süütepoolist kõrgpinge

        Selge! Tänud.

        Comment


          #5
          Vs: Auto süütepoolist kõrgpinge

          mina mäletan seda, et kui sai süütepoolilt varjaator eemaldatud siis sädeme värv muutus ja enam auto naljalt käima ei läinud. säde muutus kollaseks, ebaühtlaseks ja surve all ei pruukinud sädet olla.
          ise hooldan baltisepikus küpsetus liine kus üks vana küpsise liin ehitatud 1940 inglismaal ja sellel gaasipõleteid sees 30 ringis mis ka süüdatakse süütetrafoga. sai eelmisel aastal ka ringi tehtud 12V peale ja enne oli 6V. sai pandud 230V(AC)/12V(DC)... 10A toite. 12V poolele 1 sekundilise viitega relee vahele mis siis andis toite nc 15 põletile ja no 15 põletile. funkab ilusti.
          kuna seal puudub leegi ja väljatõmbe kontroll siis säde tiksub pidevalt kui masin töötab.
          viimati muutis kasutaja elektron; 17 m 2008, 19:08.

          Comment


            #6
            Vs: Auto süütepoolist kõrgpinge

            Päris auto süütepooli tulevad tegelikud ristkülikuimpulsid katkestilt või uuematel masinatel kontaktivabast andurist.Siin oleks hea abimees 555 või midagi sellist.Ma kunagi proovisin pulseeriva alalisvooluga,kuid see ajas kaare tekitamisel poolis lühikese aja jooksul õli keema.

            Comment


              #7
              Vs: Auto süütepoolist kõrgpinge

              nuu minul ei ole kuumenemisega probleeme olnud. kuumeneb tavaliselt siis kui süütepoolil puudub mahalaadimis võimalus. kui juhtus autol ühe silindriga midagi..... näiteks põles ära sisselaskeklapp siis tuli juhe küünlalt eemaldada ja see maandada mootorikorpusesse. selline toiming vältis segamast teiste silindrite tööd. kui küünal oli läbi siis tuli a kohe eemaldada kõrgepinge juhe silindrilt ja maandada, muidu kuumenes süütepool üle. need on väiksed rallimeeste kogemused kui tahtsid finiššisse jõuda.
              ma enam ei mäleta kas sai ka kondekas enne süütepoole vahele pandud või mitte sellel küpsetusliinil.

              Comment


                #8
                Vs: Auto süütepoolist kõrgpinge

                Kondekas oli üldsegi raadiohäirete vähendamiseks,kui katkesti vihaselt sädemeid paugutas süütepooliga.

                Comment

                Working...
                X