Tegu on auto inglisilmade (CCFL) inverteriga.
Andis otsad miskipärast. Peale kaane eemaldamist tuli nähtavale pooleks läinud transistor.
Probleem on aga selles, et see väike karbike on mingit möksi täisvalatud, niiet detailidel vaid otsad välja ulatuvad. Möks väga kõva pole.
Pildid katkisest transist.
http://www.hot.ee/jw20/inv1.JPG
http://www.hot.ee/jw20/inv2.JPG
Pragu punases ringis.
Arvan, et tegu on tüüpilise inverteri skeemiga. Sest sisse vaadates on näha kaks transi, trafo, kondekad, mõni diood ja trafo.
Kuidas oleks kõige õigem asja kallale minna? Hakata ettevaatlikult seda musta jura eemaldama katkiläinud transi ümbert, et tüübi teada saaks (juhtivustüüp näiteks ka kindlasti) ?? Mingit jahutust neil pole.
Uut plokki enne ei osta, kui saan teada, et asja korda ei saa.
Hetkel arvan, et asi ainult transiga piirdubki. Ja kaotada pole midagi enam.
Ideid/ettepanekuid kuidas plokki lahata?
Andis otsad miskipärast. Peale kaane eemaldamist tuli nähtavale pooleks läinud transistor.
Probleem on aga selles, et see väike karbike on mingit möksi täisvalatud, niiet detailidel vaid otsad välja ulatuvad. Möks väga kõva pole.
Pildid katkisest transist.
http://www.hot.ee/jw20/inv1.JPG
http://www.hot.ee/jw20/inv2.JPG
Pragu punases ringis.
Arvan, et tegu on tüüpilise inverteri skeemiga. Sest sisse vaadates on näha kaks transi, trafo, kondekad, mõni diood ja trafo.
Kuidas oleks kõige õigem asja kallale minna? Hakata ettevaatlikult seda musta jura eemaldama katkiläinud transi ümbert, et tüübi teada saaks (juhtivustüüp näiteks ka kindlasti) ?? Mingit jahutust neil pole.
Uut plokki enne ei osta, kui saan teada, et asja korda ei saa.
Hetkel arvan, et asi ainult transiga piirdubki. Ja kaotada pole midagi enam.
Ideid/ettepanekuid kuidas plokki lahata?
Comment