Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Vs: Probleem akudega ehk AA akude mahtuvuse kontroll ?
Öelge mida te veel tahate mida sellel http://www.kaimari.ee/?id=79&keel=ee laadijal pole
Ainukest puudust mina näen, et ei saa laadida muid peale AA või AAA akude.
Vs: Probleem akudega ehk AA akude mahtuvuse kontroll ?
Esmalt postitatud DVDRW poolt
Öelge mida te veel tahate mida sellel http://www.kaimari.ee/?id=79&keel=ee laadijal pole
Ainukest puudust mina näen, et ei saa laadida muid peale AA või AAA akude.
Kui norida, siis puudub aktiivjahutus, suurema vooluga laadimine oleks sel juhul akude tervise seisukohast natuke muretum.
Vs: Probleem akudega ehk AA akude mahtuvuse kontroll ?
Esmalt postitatud DVDRW poolt
A.S miks peaks keegi tahtma akud ainult pooltäis lasta?
Kui väga vaja siis seda saab iga laadijaga teha.
Ega ei tahagi. Lihtsalt sellised laadijad üsna tundlikuks reguleeritud ja ei lae enamasti akusid päris korralikult täis, eriti just suure vooluga laadimisel. Hiljem vaja neid veel mitu tundi tilklaadimise all hoida. Tahaks hoopis -ΔV veidi suuremaks keerata.
Esmalt postitatud DVDRW poolt
Kui nüüd ise hoopis norida, siis ta võiks ka Alkaline patakaid laadida.
Alkaline patareid aga tänapäeval üsna hermeetiliseks tehtud ja laadimise lõpul tekib ilmselt väike probleem kerge paugu näol. Pole küll ise katsetanud, aga kunagi igavuse peletamiseks ehk proovin järgi, äkki reflex režiimis siiski mingil määral võimalik. Vanasti vene ajal odavaid patareisid sai küll üsna mitu korda laadida, sellise vahelduvvoolu meenutava vooluga. Tänapäeval pole asi aga enam eriti huvipakkuv, lihtsam poes ära käia.
Vs: Probleem akudega ehk AA akude mahtuvuse kontroll ?
Esmalt postitatud arp123 poolt
Kui norida, siis puudub aktiivjahutus, suurema vooluga laadimine oleks sel juhul akude tervise seisukohast natuke muretum.
Mul on selle BC900 peal kasutuses celeroni jahutusventilaator.
Muidu kui 1000mA laadida, siis ei saa akusid kiiresti täis, kuna akud kuumenevad üle. Laadija ootab, kuni akud jälle norm temperatuuri saavutavad ja siis laeb edasi.
Ventilaatoriga aga seda probleemi ei teki. Ja kuna ventikat toidan selle sama laadija toitepingega, siis ei käi see ka suurtel tuuridel ning on peaaegu hääletu.
Vs: Probleem akudega ehk AA akude mahtuvuse kontroll ?
Esmalt postitatud DVDRW poolt
Kui akud liiga kuumaks lähevad, siis ta katkestab laadimise ja ootab akude jahenemist ja siis laeb edasi
Olen ühel aktiivjahutusega laadijat näinud ja vaikusearmastajana ei tahaks küll endale tuppa vuhisevat laadijat.
Ja see jahtumise ootamine ongi minu jaoks mõttetult raisatud aeg (teatavasti aeg=raha, järelikult raisatud aeg=raisatud raha ). Koju öökapi peale ei taha tõesti vuhistajat, aga töö juures see ei häiri, nagunii toatäis arvuteid häälitsevad 24/7. Olen kah sama asja mõelnud nagu matik, peab vist sahtlipõhjast mõne vurri välja otsima.
Vs: Probleem akudega ehk AA akude mahtuvuse kontroll ?
Olles ise ka selle Kaimarist ostetud BC-900 / iChargeri omanik, siis kunagi võiks valmis teha hoopis sellise akude passiivjahutuse, mida saaks sügavkülmikus hoida ja kiirlaadimise ajal akudele peale asetada:
Ja vaikus oleks jätkuvalt kuldne. Valmistamine oleks ka suht lihtne: vastav metall, 4 akude mõõdus auku sisse, aukude keskelt pooleks ja olekski 2 jahutit valmis.
Senimaani olen laadijat külmemal poolaastal hoidnud pisut avatud akna juures, nii, et tuppa tungiv külm õhk läbib laadijas olevad akud...
Vs: Probleem akudega ehk AA akude mahtuvuse kontroll ?
Esmalt postitatud kalleb poolt
odavamaid võib ka alla tuhande saada aga need pole ette nähtud reakasutajale st neil pole pataresahte vaid on juhtmed
Ehk siis tuleb laadijast mustmiljon juhet või on üliintelligentse ühe elemendi laadijaga tegemist?
Esmalt postitatud kalleb poolt
aga et siin on ilmselt eriti hinnatundlik seltskond siis ei usu et keegi neist huvitatud on
kõik ju tahavad saad väga suurte võimalustega asja ja mis maksaks vähe ...
Kui ma nüüd valesti aru ei saanud, siis siin oli seltskond, kes oli pmst nõus Kaimari hinda maksma Kaimaris olevate laadijate eest. Siis tuli siia aga keegi kalleb, kes hakkas rääkima, et saab ka odavama raha eest paremat:
nu sellise kaimani asemel saaks odamama raha eest palju asjalikuma toote
osa laadijaid on isegi sellised mis annavad displayle vastuse milliampertundides palju aku sisse võtab ja palju sealt välja tulid aga uuena kipuvad need mõnesaja euro ringis maksma
Mis seisukohal sa siis lõpuks oled, kas:
a) odavama raha eest saab paremat laadijat või
b) Kaimari laadijatest paremad laadijad on kallimad, mille jaoks siinne rahvas on "liiga hinnatundlik".
Lihtsalt pisikese norimise mõttes
Vs: Probleem akudega ehk AA akude mahtuvuse kontroll ?
Esmalt postitatud kalleb poolt
äkki siis kohe teha lämmastikuga jahutus
muideks liiga külmas akude laadimisaeg hoopis pikeneb...
No see oleneb nüüd kõik protseduurist endast. Olen kindel, et sul on õigus, kui tühjad akud enne laadima panemist sügavkülmas läbi külmutada, siis küll. Küll aga arvan, et kui akud laadima panna ja eelpool mainitud passiivjahutus lisada alles siis, kui akud on juba tuntavalt kuumad, nad selle tagajärjel enam läbi ei külmu, sest laadimisprotsessi käigus soojuseraldus jätkub ka siis, kui jahutus omale kohale asetatud.
Ja no loomingulistel inimestel on võimalus seda jahutust enne mitte sügavkülmas jahutada, piirdudes siis kas lihtsalt toatemperatuuriga või tavalise külmiku temperatuuriga.
Vs: Probleem akudega ehk AA akude mahtuvuse kontroll ?
Kusagilt lugesin, et selline sundjahutus ei tarvitse iga laadijaga sobida.
Põhjus ilmselt selles, et nn. negatiivne delta on NiMH akudel üsna väike või mõnel isendil lausa olematu. Et siis selle järgi akude täituvuse üle otsustada alati ei saa.
Termotakistid kas "miinus" klemmiga termiliselt kontaktis või siis akude all trükkplaadil ei lüli laadimist välja, kuigi peaksid.
Muidugi oleneb ka laadija skeemist, mismoodi laadimise lõpetamine on lahendatud.
Enda Vanson V6000 laadija kuumutas akusid kuni 50 kraadini. Tegin väikese muudatuse termotakistite ahelas ja nüüd akud märksa jahedamad. Laadimine pikenes mõnevõrra. Sundjahutust pole proovinud...
Comment