Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

elektrooniline õhuregulaator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    elektrooniline õhuregulaator

    Tere, ei tea kas seda siin foorumis küsida tohib, aga huvitaks selline asi, et nt kui tuleb peale 0V siis klapp kinni ja kui nt 12 v siis täiesti avatud, vahepeale jäädavate voltide juures peab ka töötama ehk siis nt 6V ja 60% avatud. Suht väike võiks olla

    #2
    Vs: elektrooniline õhuregulaator

    Ennem tuleks vist kirjutada mida sul vaja on?! Sellest tekstist mina küll aru ei saanud...
    The difference between genius and idiot?! Genius has its limits...
    Vaja võimendit? Selleks on PS nupp!
    Projektide pildid
    Lamptehnikast eesti ja vene keeles:
    http://parsek.yf.ttu.ee/~felc/index_files/Page675.htm

    Comment


      #3
      Vs: elektrooniline õhuregulaator

      Põhimõtteliselt nagu VW N75 solenoid, aga mis ei oleks PWM.

      Comment


        #4
        Vs: elektrooniline õhuregulaator

        Soov on autole uus selline ehitada?

        Comment


          #5
          Vs: elektrooniline õhuregulaator

          mingi servoga tuleks asi lahendada
          Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

          Comment


            #6
            Vs: elektrooniline õhuregulaator

            Rakendus pane kirja jah - võimalike lahendusi on mitmeid ja jubinaid leidub nii 1cm läbimõõduga kui ka 100mm ja suuremate torude jaoks. Mida sa juhid ja miks juhid ja kas ahel on tagasisidestatud.

            Comment


              #7
              Vs: elektrooniline õhuregulaator

              Rakendus olekski VNT turbo juhtimine, et pööraks labasid vastavalt pedaali asendile, ja kuna VNT-d juhtitakse vaakumiga, siis oleks klappi mis reguleeriks vaakumit sõltuvalt pedaali asendile

              Comment


                #8
                Vs: elektrooniline õhuregulaator

                Selline lahendus, mida sa ette kujutad, ei tohiks sul kuidagi tööle hakata. Probleem on sul selles, et kui sul on miski ventiil, mis on pidevalt lahti ( pole miskit vahet, kas 1% või 100%), siis sõltuvalt ventiili läbilaske võimest tõmmatakse sinu druckdose ikka äärmisesse asendisse välja. Poolkinnise ventiili puhul kestab see lihtsalt märksa kauem (uuri sõna drossel tähendust ). Juhul, kui sa tahad saavutada seda, et sa saad oma labad meelevaldsesse asendisse keerata ja sinna jätta senik, kuni tuleb tuhin neid uuesti reguleerima hakata, siis on seda mõtekas teostada kahe solenoidi ja drosseli abil - üks tõmbab voolu peale juhatmisel vaakumisse ja teine annab vastavalt vajadusele atmosfäri peale tagasi. Kummagi klapiga järjestiku ühendatud drosseli abil reguleerid reaktsioonikiirust ja leiad katse eksituse meetodil elektoonika-pneumaatika-mehaanika koostöös rahuldava lahenduse. Ventiile ja drossseleid peaks saama suvalisest pneumaatikat müüvast firmast.

                Comment


                  #9
                  Vs: elektrooniline õhuregulaator

                  Esmalt postitatud Fos poolt
                  siis võta 0-5 v analog sisendiga mingi odav (10 eeq) atmel ja üks lülitustrants ja lase kontrolleril impulssida vastavalt sisendi väärtusele.
                  Nii soovitati ühest foorumist N75 solenoidiga asi teda

                  Comment


                    #10
                    Vs: elektrooniline õhuregulaator

                    Esmalt postitatud ahto42 poolt
                    Nii soovitati ühest foorumist N75 solenoidiga asi teda
                    KAsuta siis seda. Lähed poodi ja ostad.
                    http://www.boostvalve.com/1.8info.html
                    Kuid see on wastegate solenoid ja funktsioonilt tundub olevat ümberlülitav - see tähendab, et pauna membraan on kas ühes või teises äärmises asendis. Sujuvat reguleerimist esmapilgul selle abil orgunnida ei saa. Võib muidugi juhtuda, et asi annab ka tulemust propo juhtimise puhul. Siis on selle teise foorumi nõu absoluutselt õige.

                    Comment


                      #11
                      Vs: elektrooniline õhuregulaator

                      ma ei taha overboostida, tahan N75 panna tööle autol, millel seda pole.

                      Comment


                        #12
                        Vs: elektrooniline õhuregulaator

                        Esmalt postitatud ahto42 poolt
                        ma ei taha overboostida, tahan N75 panna tööle autol, millel seda pole.
                        Miks sa siis ei pane? Mis sul olemas on? Kui millegis kindlad ei olda, siis saab selle ainult loomkatsete abil järgi katsuda. Pistad oma N75 õiget otsapidi oma turbo külge kinni ja teisele õigele otsale voolikuga vaakum peale ning proovid siis elektriga, mida turbo teeb, kui sujuvalt pinget muuta klapil. Kui keerab sujuvalt labasi siia sinna, siis ei ole ju probleemi. Milline signaal sul ajust selle klapi juhtimiseks välja tuleb? Klapp ise on pisiasi - keegi peab teda adekvaatselt juhtima.

                        Comment


                          #13
                          Vs: elektrooniline õhuregulaator

                          ajust ei tule mingit signaali(ei ole VAG gruppi auto), signaali tahaks võtta potekalt mis ühenduses gaasipedaaliga

                          Comment


                            #14
                            Vs: elektrooniline õhuregulaator

                            siis tuleb nagunii mingi regulaator vahele teha. pm opvõim + transs. servo asja tüürima ja sellele siis tagastusvedru. peaks asi võimalik olema. opaka, servo ja vedru koostoimimine tuleb muidugi endal välja töötada. õigem oleks muidugi selline asi asendianduriga lahendada, aga selle ehitamine nõuab juba rohkem tööda
                            gaas ei pruugi ka päris õiget infot anda, sest turbo lajatab teatavasti viitega ja seega peaks ka klapp vastavalt reageerima.
                            Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                            Comment


                              #15
                              Vs: elektrooniline õhuregulaator

                              VNT turbo http://www.honeywell.com/sites/porta...works&theme=P1

                              Comment

                              Working...
                              X