Tere, ei tea kas seda siin foorumis küsida tohib, aga huvitaks selline asi, et nt kui tuleb peale 0V siis klapp kinni ja kui nt 12 v siis täiesti avatud, vahepeale jäädavate voltide juures peab ka töötama ehk siis nt 6V ja 60% avatud. Suht väike võiks olla
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
elektrooniline õhuregulaator
Collapse
X
-
Vs: elektrooniline õhuregulaator
Ennem tuleks vist kirjutada mida sul vaja on?! Sellest tekstist mina küll aru ei saanud...The difference between genius and idiot?! Genius has its limits...
Vaja võimendit? Selleks on PS nupp!
Projektide pildid
Lamptehnikast eesti ja vene keeles:
http://parsek.yf.ttu.ee/~felc/index_files/Page675.htm
-
Vs: elektrooniline õhuregulaator
Selline lahendus, mida sa ette kujutad, ei tohiks sul kuidagi tööle hakata. Probleem on sul selles, et kui sul on miski ventiil, mis on pidevalt lahti ( pole miskit vahet, kas 1% või 100%), siis sõltuvalt ventiili läbilaske võimest tõmmatakse sinu druckdose ikka äärmisesse asendisse välja. Poolkinnise ventiili puhul kestab see lihtsalt märksa kauem (uuri sõna drossel tähendust ). Juhul, kui sa tahad saavutada seda, et sa saad oma labad meelevaldsesse asendisse keerata ja sinna jätta senik, kuni tuleb tuhin neid uuesti reguleerima hakata, siis on seda mõtekas teostada kahe solenoidi ja drosseli abil - üks tõmbab voolu peale juhatmisel vaakumisse ja teine annab vastavalt vajadusele atmosfäri peale tagasi. Kummagi klapiga järjestiku ühendatud drosseli abil reguleerid reaktsioonikiirust ja leiad katse eksituse meetodil elektoonika-pneumaatika-mehaanika koostöös rahuldava lahenduse. Ventiile ja drossseleid peaks saama suvalisest pneumaatikat müüvast firmast.
Comment
-
Vs: elektrooniline õhuregulaator
Esmalt postitatud ahto42 pooltNii soovitati ühest foorumist N75 solenoidiga asi teda
http://www.boostvalve.com/1.8info.html
Kuid see on wastegate solenoid ja funktsioonilt tundub olevat ümberlülitav - see tähendab, et pauna membraan on kas ühes või teises äärmises asendis. Sujuvat reguleerimist esmapilgul selle abil orgunnida ei saa. Võib muidugi juhtuda, et asi annab ka tulemust propo juhtimise puhul. Siis on selle teise foorumi nõu absoluutselt õige.
Comment
-
Vs: elektrooniline õhuregulaator
Esmalt postitatud ahto42 pooltma ei taha overboostida, tahan N75 panna tööle autol, millel seda pole.
Comment
-
Vs: elektrooniline õhuregulaator
siis tuleb nagunii mingi regulaator vahele teha. pm opvõim + transs. servo asja tüürima ja sellele siis tagastusvedru. peaks asi võimalik olema. opaka, servo ja vedru koostoimimine tuleb muidugi endal välja töötada. õigem oleks muidugi selline asi asendianduriga lahendada, aga selle ehitamine nõuab juba rohkem tööda
gaas ei pruugi ka päris õiget infot anda, sest turbo lajatab teatavasti viitega ja seega peaks ka klapp vastavalt reageerima.
Comment
-
Vs: elektrooniline õhuregulaator
VNT turbo http://www.honeywell.com/sites/porta...works&theme=P1
Comment
Comment