Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
elektrooniline õhuregulaator
Collapse
X
-
Vs: elektrooniline õhuregulaator
Sellele küsimusele pead sa vastuse otsima mõne sellise klemmi käest, kes on sellise turbo vahetuse ja juhtimise ise teostanud ning edukalt sealjuures. Ma ei julgeks sugugi kindel olla, et kas turbo geomeetria juhtimine gaasipedaali asendi järgi kõige optimaalsem on. Sest ( sõltub muidugi lahendusest ) pedaal ei juhi ju kütuse etteannet ja fööni pöörded ja tootlikus sõltub sul ikkagi otseselt põletatud õhu ja kütuse segu kogusest ( sest see tekitab heitgaase, mis omakorda turbiini pöördesse ajab ) - loogiline oleks, et rõhuandur annab ikkagi parema tagasiside reaalselt toimuvast, mitte ei kruti labasi niisama.
Comment
-
Vs: elektrooniline õhuregulaator
Tegemist on diisel masinaga, sellepärast ongi vnt -l labad mis turbo lagi vähendavad, nt tava turboga on max rõhk u 2800 pöörde juures, vnt turboga kuskil 2000 juures ja rõhk kohe saadaval.
http://www.youtube.com/watch?v=pCdjAdTk2mc.
Niipalju kui uurinud olen, siis on tehtud vanadel golfidel, aga neil on gaasi juhtimine trossiga ja nad ongi selle juhtimise teinud mehhaniliselt, aga minu masinal käib asi elektrooniliselt ja igast trosse vedada veel keerulisem. Point ongi selles, et kui natuke pedaali vajutad pööravad ladad ka natuke(rõhk ei tõuse järsku), kui vaja äkkiirendust, pedaal põhja, labad pööravad põhja ja rõhk momentaalselt olemas. ülerõhu vältimiseks on teine agguraator mis labad tagasi algasendisse lükkab, ja seda käitab positiivne rõhk.
Ülemisel skeemil ongi see viga, et pedaali asendi andur puudu.
Comment
-
Vs: elektrooniline õhuregulaator
turbo labasid võid keerata, kuis tahad, rõhku momentaalselt olema ei saa. turbo käiamiseks kasutatakse heitgaase, heitgaasid aga tekivad teadupärast kütuse põlemisel. vähe pöördei, vähe koormust = vähe gaase. pöörete lisamisel koormusega tekitatakse rohkeb heitgaase, seeläbi lajatatakse rohkem õhku ja ka kütet, ning omakorda tuleb rohkeb heitgaase.
kompressoriga(supercharger) saab rõhu lineaarselt pööretega sünkroonis.
Comment
-
Vs: elektrooniline õhuregulaator
ei tea milleks siis need vnt turbod siis leiutatud on, heitkaasid lähevad ju koguaeg turbo kuumas kojas turbiinist mööda, labad ongi selleks et suunata heitgaase turbiinile ja turbiin hakkab kiiremini pöörlema samade heitgaaside hulga juures, selles ongi vnt point. sinu jutt käib tavaturbode kohta. aga aitab offtopicust
Comment
-
Vs: elektrooniline õhuregulaator
tühikäigul koormusetta mootori turbo väljalaskegaaside kogus on minimaalne ja siin turbo ei puutu asjasse. tühikäigul on enamus mootorid ökonoomsed, minu arusaamist mööda tähendab see väikest kütusekulu. väike kogus kütet => väike kogus õhku = vähe gaase, kuidas sellest nii raske on aru saada. välja tulev kraam on otseses seoses sisse mineva kraamiga, jäävuse seadused panevad juba selle asja paika. ainult õhu lisamisega ei kasva oluliselt ka väljalaskegaaside hulk, sest kütuse põlemisel tekkivad gaasid ja temperatuur on ka vajalikud.
turbo ei ole lihtsalt mingi öko vurr, see vajab energiat. mida rohkem õhku pumbatakse turbo külmalt poolelt, seda rohkem energiat tuleb kuumal poolel selle pumba tarvis sisse anda. natuke rõhku tekitab turbo ka tühikäigul, aga maks laaderõhku ei saavutatta
labade geomeetria ja asendi muutmisega vähendatakse viidet ja muudetakse turbo kasutegurit erinevatel pööretel, aga turbol oli, on ja jääb alati viide. miks arvab keegi mees metsast, et muudab seda seadust tagasihoidlike füüsika teadmiste juures, kui suurtootjad oma inseneride armeega ei ole suutnud seda konkurentsi tingimustes saavutada.
NB sedasi mõtlevad tihti ka igiliikuri leiutajad: naftakompaniid on vastu vms
Comment
-
Vs: elektrooniline õhuregulaator
Keegi pole rääkinud füüsikaseaduste ümberkirjutamisest ja tühikäigul max rõhu saavutamisest. Tahan lihtsalt tava turbo asendada Variable nozzle turboga, ja vajan natuke abi, kuidas labasid juhtida. Tean et tehase autol on see teistmoodi lahendatud(pöörete, rõhu jm andurid ja ECU juhib N75 klappi), aga jänkimaal toimivad iseehtitatud lahendused päris hästi, aga neil juhtimine trossiga, aga kuna mul pole ühtegi trossi
Comment
-
Vs: elektrooniline õhuregulaator
Esmalt postitatud ahto42 pooltseda ma räägingi et trossi pole, pote pedaali küljes
Iseasi, mida su pritse arvab, kui rõhk hakkab trikke tegema.
Comment
Comment